Jsem moc šťastná, že Vám mohu představit svou knihu Mrazivý dotek, která se dočkala svého vydání jako e-kniha!
přidáno 03.11.2016
hodnoceno 2
čteno 1005(9)
posláno 0
Kniha je připravena na stáhnutí od 27. října 2016.

A já bych tímto chtěla poděkovat všem svým čtenářům, kteří se těšili, podporovali mě a dočkali se této události.

Je to pro mě nový krok do neznáma ale doufám, že další kroky budou následovat a já dojdu dál a nezastavím se na jednom místě.





Zde je malé shrnutí:

Příběh je zasazen do prostředí 18. století, kdy by nikoho v samém srdci Londýna nenapadlo nic tak pošetilého jako je existence upírů.

A přesto tomu tak je, stará komunita, která drží své tajemství pěkně pod pokličkou.

Lilyana Whistová má tu smůlu, že ji osud přihraje do cesty právě jednoho takového dokonalého arogantního tvora.

Zraněného, bezmocného a v bezvědomí s dírou po kulce ve svém těle.

Co se stalo? Co bude dělat? Kdo to je?

Dívka se však velmi rychle dozvídá celou hrůznou pravdu Victoriánské éry, jež není tak zářivá, jak se na první pohled zdá. Svět totiž není jen líbivé pozlátko plné včírků, úsměvů a žádostí o ruku.

I mladý upír musí jednat, co ale se smrtelnicí jako je ona?

Leonardo musí učinit to jediné a nejvíce bláznivé řešení, připoutá si tu lidskou křehkou bytost k sobě a společně utíkají. Oba dva si na sebe musí zvyknout, což není pro uzavřeného upíra zrovna lehké ani pro zdravotní sestru plnou empatie.

Najdou k sobě cestu? Dokáže chlapec opětovat vůbec nějaké city?

Lily se po několika dnech setkává s Leonardovou rodinou a jejich prazvláštními pravidly, objeví se mnoho překážek i překvapení a navíc všemi kartami ještě zamíchá katolická církev.



A jako poslední přidávám, kde se dá kniha stáhnout:

https://www.palmknihy.cz/detail/ebook_146097/Mrazivy_dotek
https://www.alza.cz/media/mrazivy-dotek-d4530580.htm?o=1
https://www.alza.sk/media/mrazivy-dotek-d4530580.htm?o=1
http://digiport.cz/detail/core_146097_Mrazivy-dotek





Ještě jednou děkuji za podporu :-)
přidáno 03.04.2019 - 18:45
No... Sama vím, jaký je pocit vydat vlastní knihu. Přeju ti to. Je to skvělá zkušenost, ale divím, se že to prošlo. Je to samá hrubka, plno nesmyslných slovních spojení a plno nelogických činů postav. Opravdu krvácejícímu člověku nalili alkohol, který ředí krev?! Lily jako zdravotní sestra na takovou hloupost přistoupila? Ještě, že ta kniha stála 52 korun...
přidáno 03.04.2019 - 13:00
Na knihu jsem se těšila, protože námět je super. Ale vidím tam až moc pravopisných nedostatků a nelogických záležitostí. Třeba hned na začátku. Otec Lily byl chudý a zanechal jí dluhy, ale přesto jí odkázal byt. Kde vzal zadlužený člověk byt? Lily sotva vyšla s penězi na nájem. Otec jí nemohl odkázat pronajatý byt... A to jsem teprve na začátku.

Nicméně zápletka je skvělá, na tu se opravdu těším. Výše zmíněné body ale značně kazí požitek ze čtení.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Mrazivý dotek : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla


Předchozí dílo autora : Pyramid Doll 8. kapitola

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku