Neměla bych změnit přístup k životu? Jaký si to člověk udělá, takový to má. Menší procházka do mého nitra.
přidáno 06.05.2008
hodnoceno 14
čteno 1647(37)
posláno 0
Fňuk.

To dělám celej život.
Bejvala jsem optimistou a možná pořád v hloubi duše jsem, ale je to až na dně.

Tam už se vracet nechci.
(Lidi, co nejsou na dně, nepotřebují bejt optimisty)

Fňuk.
Pro lásku.
(krávo, dej si facku)

Potkala jsem super kluka... sen většiny holek.
Hodnej, vtipnej, Francouz....

Jak jsme šli po Praze, ruce kolem pasu. Spousta holek se za ním otočila.
Mně to nic neřikalo.

Necítím k němu nic!
Přijde to postupně?


Slyšela jsem tolik názorů a svůj NEZNÁM!!!

Nechám si ho, baví mě to s nim.
Ale je mi jedno, jestli napíše.

Nepřijde dvojče?

Fňuk.
Chci jen obyčejnýho Čecha.

Fňuk, fňuk - FŇUK!!!

Jsem jen kráva, co věčně fňuká, i kdyby ji chtěl sám pánbůh.

Viděli jste někdy většího blba???

ikonka sbírka Ze sbírky: Dvojčata
přidáno 13.05.2008 - 15:08
kryndy dělej jak to cítiš :)
přidáno 11.05.2008 - 18:27
Většího blba vídám každej den, když se ráno kouknou do zrcadla... Fňuk...
přidáno 11.05.2008 - 16:53
za upřímnost by se nikdo neměl stydět!!! Ať se stydí ten, kdo to nepřijme. A díky.
přidáno 11.05.2008 - 16:47
jsem rada,zes to ode me vzala..rikala sem si pak,jestli nejsem moc příma...snad ti to dobre dopadne....
přidáno 11.05.2008 - 16:41
Veru, díky moc, protože Tvoje slova byla moc pravdivá. Věděla jsem jen jednu věc jistě, že musim vypadnout z města a přemejšlet, teď se mi to na 4 dny povedlo a bylo to velmi užitečný. Teď už je to na něm, já mám, doufám, jasno. Díky!!!!!!!!!
přidáno 11.05.2008 - 16:39
Díky. Za názor. Umim si představit, jak ses plácala do hlavy, když jsi to četla. :D
přidáno 09.05.2008 - 18:23
noo evo..nevim. mozna dokazu pochopit tvoji situaci, ale asi nepochopim, co delas..
přidáno 07.05.2008 - 22:00
nvm no..mozna je lepsi zastavit se a fakt si rict,jak to je..tohle je takovej beh,ta basnicka..takovy skoro nejjednodussi rozhodnuti..to slovo je blby vim,ale hodi se mi tam..protoze kdyz s nim jakoby nechces bejt,tak tohle je jedno z prvnich vysvetleni,ale treba chces a to je dal,vic vevnitr..mozna je na povrchu jen ten "utek"..a kryndy,fakt je to tak..?...zeptej se kryndy...ja neuznavala lasku,ktera teprv prijde a ja na ni s tim klukem pockam,bud to tam je,nebo ne..ale uz to tak asi nemam..nvm..nvm jak to je doopravdy...a basen jako basen bez spojeni s realitou pekna..
přidáno 06.05.2008 - 23:41
=))) vyvolalo to ve mě zajímavé vzpomínky...super...díky =)))
...je pravda, že s odstupem času je to celkem sranda...
přidáno 06.05.2008 - 21:34
S těmi optimisty souhlasím, lidé kteří jimi jsou nemůžou být nikdy na dně :). Jinak dobrý nápad.
přidáno 06.05.2008 - 21:31
dobre, ze si to takhle umis rict narovinu... tohle srovnavani v hlave ti mozna prijde jako zbytecny, jakoze si to stejne nevykricis..ale ja myslim, ze ti to pomuze..takhle se z toho vypsat..postupne..zjistit ten nazor...
rozhodne nejsi sama, co tohle tvrdi... MUZE to citit 100% holek, ale neprizna to kazda...
hodne se mi libi, .
takova ta "ironie" v tom slovu fnuk. . .
přidáno 06.05.2008 - 21:30
Lidi, co nejsou na dně, nepotřebují bejt optimisty)

U tohohle by se mohl někdo třeba trošku urazit. Nebo alespoň já jse cítila takový štípnutí. Někdy by možná stálo za to volit slova tak, abyto neublížilo. Pokud to tedy uznáváš.
Jinak k tomu ostatnímu jsem ti, myslím, řekla dost soukromě:)
přidáno 06.05.2008 - 21:03
Já to myslela tak, že necítím žádný záchvěv radosti ani žárlivosti, že on si vybral zrovna mě. Rozhodně na okolí nedávám. Ale děkuju za komentář. A tak to zrcadlo vyhoď, já už to udělala;)
přidáno 06.05.2008 - 20:59
jo :D... stačilo se podívat do zrcadla... ale rozhodně radím nevybírat partnera podle okolí, ale podle sebe ;)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Fňuk : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pro fáfu
Předchozí dílo autora : Ach jo, dvojčata

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku