osobní zpověď, o kterou se nebojím podělit...
přidáno 09.04.2016
hodnoceno 2
čteno 1173(9)
posláno 0
Přijímání a odmítání,
darování a odpouštění,
slast a sen,
noc i den.
Sounáležitost a samota,
les i prázdnota,
barvy a prostor.
Everyone and last one
Soul for nothing
Money for everything
Fear from love
Happiness for soft

Sepíši tedy své myšlenky, které se ve mně tříbí, zrají, zlepšují se, na které nalézám odpovědi a které jsou dlouho otevřené.
Tak, nevím, jsem stále na křižovatkách s názvem „NEVÍM“. I když támhleta odbočka doleva, která je přímá, čistá a vede k vycházejícímu slunci, je jasná bezmyšlenkovitá volba, před kterou stojím každý den.

Jsem levák, levičák naivní, zvláštnost do sebe zahleděná, stále přemýšlející osobnost s otevřeným a milým srdcem.

Vždy jedním krokem, nebo dvěma i třemi kroky si po té levé šlápnu, ale náhle obloukem se vracím zpět na NEVÍM. Mé jednání a rozhodování je někdy až nepochopitelně zdůvodnitelné. Jako například teď, kdy bych měl jít spát. Ale myšlenky mi spát nedají, a tak si spisuji po šesté ráno v nonstopu čekaje na slunko….

Vše je někdy tak jasné, až se divím, proč to vůbec nevidím. V té čiré jasnosti se vyskytuje jakýsi závoj. Bojím se ho odhrnout? Odvážím se skočit a vstoupit na onu přímou cestu?

Miluji svět. Jsem vděčný za své bytí. Miluji stromy stejně tak, jako miluji ženy.
Kam nemůže čert, tam pošle ženu.

Ano, dávka této zpovědi byla zapříčiněna ženou.
Smích: „No to víš, jsem na místě.“

Časem jsem dospěl ke spoustě postojů a názorů, které v sobě leštím do dokonalosti, jak mi daná situace umožňuje. No… hehe, tak se v sobě za břicho popadám, jelikož to, co bych nyní na papír nanesl, by byla opět dávno prověřená filosofická úvaha, co pro umělce ženy znamenají. Ale čím jsou umělci pro ženy?
Jsem rád, že jsem potkal jednu, která mne vidí takového, jaký jsem. A tím myslím, že tato osoba mne vidí jako člověka, ne jako lva v kleci, od kterého očekává, co jí předvedu a tím dokáži svou mocnost mužské podstaty.
Miluji ji? Ne, já ji vnímám, pomáhám, jako ona pomáhá mně… alespoň myslím. A už dost! Ukončím to citací: „Není nic krásnějšího než si pohovořit se starší ženou.“ Miluji ji.


Přijímání a odmítání,
darování a odpouštění,
slast a sen,
noc i den.
Sounáležitost a samota,
les i prázdnota,
barvy a prostor.
Everyone and last one
Soul for nothing
Money for everything
Fear from love
Happiness for soft


…vždy, když na ni myslím, tak vidím stromy, miluji ji jako stromy.
přidáno 10.04.2016 - 23:09
milancholik: Děkuji Ti Milane! Tobě též!
přidáno 10.04.2016 - 14:27
Přemýšlím, jestli je vůbec vhodné komentovat/hodnotit zpověď, notabene niterná, co se týče literární kvality...
Zaujalo mě pár slovních spojení - příjemné osvěžení; hlavně v předposledním odstavci.

Přeju Ti hodně radosti a štěstí!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Láska : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Květy rozmíchané
Předchozí dílo autora : Čekání

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Psavec
» narozeniny
cechinoskaros [13], Aikami [12], sara kostkova [11]
» řekli o sobě
Singularis řekla o ThePočly :
Přemýšlí o věcech, které se jí dějí, a záleží jí na nich. Její úvahy často mají hloubku a opravdu stojí za to si je přečíst a popřemýšlet o nich.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku