mini ..
přidáno 28.04.2008
hodnoceno 14
čteno 1153(31)
posláno 0
všechno by se tu mělo nechat. asi jako před vánočním úklidem. vim, že by to tak chtěl. většinou si vzpomenu jen na probuzení, ale dál vidim jen trosky. zažloutlý fotky - vzpomínky vyvolaný temnym tunelem .jako když oheň zhasíná a zákon je jen další stereotyp. my ho smíme porušovat, sme dějiny bývalýho pokoje. chci bejt po boku americkýho vojáka, kterej odchází. je dobrý vědět, pro co žijem. pro chyby, pouťový atrakce, pro punčochy, co nosej homosexuálové a pro (pravdě)PODOBNOST. Zasáhne mě zas jako zničená hrobka? bejvalo to tak směšný, proč se všechno stává tim, čim chce? chyběj mi jména, oslovení, kalendáře a všechno osobní. žiju metaforou.
přidáno 02.05.2008 - 19:13
..jen trosky... tolik to citim, vsechno bejvalo smesny....je to moc silny, az moc nahlas to vyslovuje co ve mne bylo.. strasne silny... vyborny..ale desive..
přidáno 29.04.2008 - 21:06
zákon je jen další stereotyp. my ho smíme porušovat, sme dějiny bývalýho pokoje.

Dobrý!!!!!
přidáno 29.04.2008 - 18:42
žiju metaforou.

-to je úžasný... celý si to momentálně nedokážu v hlavě uspořádat, takže ti k tomu víc řeknu zejtra až se k tomu vrátim. ale už teď vidim pár věcí, který se mi hodně líbí.

jinak moc dík za komenty...mě to úplně strašně těší od tebe...
přidáno 29.04.2008 - 14:26
tak nějak jsem se ponořila do tvých myšlenek, teda aspoň jsem se o to pokusila a musím říct, že v tom je něco, co se mi hodně líbí...hodně, ale zároveň mi ten dojem kazí překlepy...tak si na ně kdyžtak příště dej pozor;)
přidáno 28.04.2008 - 22:06
mej se,tes...a delej co chces..muzes..a vim,ze ty to zvladnes...pa..brou
přidáno 28.04.2008 - 22:00
tak to chapu..ja sem se ted ve skole zacla snazit..docela brzo..priti rok MALA maturita..tak chi na nasem gymplu zustat jeste nejakej ten rok, mela byh s epomalu pripravovat.. XD ... hele pomalu pudu...mej s epkne,ahooj a dik:) ...
přidáno 28.04.2008 - 21:56
jo,ted nejak neni tajm,zkousky,statnice:(...blablableee..
ale nejakou urco napisu,diky...diky,ze te zajima,co ti rikam a ze se na to tesis..je to fajn,teres...
přidáno 28.04.2008 - 21:47
jasne ze ctu tvy komenty:) z velky casti pisu i kuli nim..dykcy mi nejak pomuzou...vim ze od tebe a par lidi muzu cekat uprimnost...nejde vo slovo dobry, de vo to osloveni teres... dik....sem rada...a btw...snad zas nedky napises povidku,pac me to faaakt bavilo cist..:)
přidáno 28.04.2008 - 21:47
sakra chyba..nereagovala sem na tebe...napsala sem to rovnou sem...takze sem te dneco musim misto toho komentu psat:D bla blaaaa! huuuhhh ííí
přidáno 28.04.2008 - 21:44
teres...ty si /ted me napada truhlik,ale to je fakt blby slovo/ trubina..nic co delas neni zbytecny..ja nvm,ctes moje komenty?..protoze ja uznavam co pises a libi se mi to..prijde mi to dobry..jako kvalitni...
ty tohle snad nevis..oooohoooo...ti asi jednu dripnu..:D
přidáno 28.04.2008 - 21:35
to me fakt tesi..takovehle koment sem dlohuho nedostala..spis ja sem dlouho nekoho nedostala:-D...tak dik, prinasi mi to dobrej pocit...ze to neni treba tak zbytecny...
přidáno 28.04.2008 - 21:33
ne..je to jedno kde to je..je to vyjimecny..strasne pekny a jak rikam..sou tam veci,ktery za to stojej..tim padem to za to stoji vsechno..dostalas me
přidáno 28.04.2008 - 21:29
dekuju...sem necekala,ze by se to nekomu mohlo libit... nevedela sem kam to mam zaradit.uvaha mi nesedi na 100%...
přidáno 28.04.2008 - 21:26
krasny,uzasny momenty...skvely...tak nejka soucitim..a vnimam kazdy tvy slovo...uzasny..desne se mi to libi...puncochy co nosej homosexualove...vyborny..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
poslední signatura : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : když je tanec tou nejsilnější vzpomínkou
Předchozí dílo autora : ill nino

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Karpatský
» narozeniny
Žhnoucí krysa [16], BadAngel16 [13], Z.Biskup [8], endavid [2], Mikin [2], Neočko [1], trivius [1]
» řekli o sobě
Singularis řekla o mannaz :
Moudrá a rozumná spisovatelka. Umí se zamyslet a v jejích dílech lze vypozorovat životní zkušenosti stejně jako pocity v prchavých okamžicích. Má trpělivost a dokáže dotáhnout do konce i dlouhý román. Jsem jí vděčný za pozornost věnovanou mým dílům i za komentáře k nim.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku