Silně kvazisurrealistický odborný výklad.
přidáno 21.02.2016
hodnoceno 2
čteno 1332(14)
posláno 0


V souhlasném rozhodnutí o minulosti čeká námitka o způsobu provedení sbírky prokázané důkazem bádání odposlouchávacího přístroje. Bádání odposlouchávacího přístroje spolehlivě rozbije jedno od druhého až k dvěma významným kapelám: nejlepší interní pracovníci náleží k těm odposlouchávacím přístrojům, které mají pracovního muže výhradně podél právních listin, samozřejmě nepředvídaných ve firmách; v ostatních odposlouchávacích přístrojích se vytváří velmi vzadu řemeslně dokonalé uskladnění a replikace pěšáků, což je zákonný nástroj alternativního bádání.

Nejlepší části interních pracovníků bádají odposlouchávacími přístroji hned vedle velice použitých knihoven a zápisu do seznamu sbírek a dokladů, které může lidská bytost ochutnat výhradně pomocí nějakého úřadu, ale rovněž vedle sbírky průkazů, jejichž prospěch smíme hodnotit pouze skrz mašinérii. Mašinérie veletrhů právních listin se z jiného hlediska jeví jako názorné bádání v intervalu podporujícím pokrok v bádání nejmladších značek odposlouchávacích přístrojů. Stále se navzájem označují za bázovou adresou naplněné kopie. Po všech odposlouchávacích přístrojích z tohoto hlediska můžeme požadovat známkování akcií nejlepších částí léčivých vřídel a souhlas s osídlením, kde jeden tvoří druhého a využívají nábytku vzadu za knihovnami.

přidáno 27.02.2016 - 12:32
Amelie M.: Mám radost, že to alespoň někdo dokáže ocenit. Děkuji.

Myslím, že pokud jsi z toho jelen, chápeš to správně. ;-) Překlad existuje, ale moc zajímavý není. Jde o rešerše; "seznam sbírek a dokladů, které může lidská bytost ochutnat výhradně pomocí nějakého úřadu" znamená přehled elektronických archiválií, "mašinérie" zase znamená počítače. Ale myslím, že lepší zážitek z toho člověk má, když to čte nepřeložené a významy si zkouší domýšlet.
přidáno 27.02.2016 - 03:01
docela bych stála o překlad :)) jsem z toho jelen, ale docela mě pobavilo, jak něco takového dokážeš napsat.. takže za to ti dávám palec hore

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Bádání odposlouchávacího přístroje : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ester Krejčí S02E07: Klub mladých intelektuálů
Předchozí dílo autora : Útěk před Godotem - úryvek

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
gajda
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
Singularis řekla o Severak :
Programátor, obdivovatel veřejné dopravy. Mívá (pro mě) krásné, zajímavé a netradiční nápady. Nebojí se experimentů, občas vystavuje i záměrně nedopsaná díla. Dobře se mi čte.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku