Pamatuji založení Psanců a byla jsem jedna z těch prvních pisatelek, proto doufám že budeme zde i nadále v přátelském a slušném duchu komunikovat, děkuji.
přidáno 10.02.2016
hodnoceno 8
čteno 1265(21)
posláno 0
V kalužích rozvlnil se obrys mojí tváře
v dlani jsem svírala malý škapulíř
do ňader zabořil ses jako do polštáře
stáli jsme v objetí oba strnulí
Noc zpívala o krásném milování
pod nos ti zavoněl věneček panenství
já šeptala si v duchu přikázání
s tebou se oddala slastnému šílenství
Pomalu rozbřesk už v prstech mnem
v extázi štěstím oči pláčí
slunce oslňuje žárem zem
kůň kopyta si v cíli smáčí...
přidáno 05.12.2016 - 00:36
Tak tuhle jsem asi na literu ani v té tvé knížce nečetl....
Zřejmě předchází tvým hodně odvážným erosenkám...:-P
přidáno 18.02.2016 - 00:32
pajalorde- díky za návštěvu i komentář, ano pravdu máš, koně jsou nádherní, možná proto si lze představit taková přirovnání v básni i ukončení sex. aktu v poslední sloce, jako vyvrcholení milostného styku.
přidáno 18.02.2016 - 00:08
Zamilo, děkuji žes přišla i za komentář s upřimností psaný.
přidáno 17.02.2016 - 15:16
Je to hezké, líbí se mi :-) Trochu zamilovaného klišé, ale to už si láska v poezii asi nese ... Bezva styl a hodně fantazie ... :-)
přidáno 11.02.2016 - 17:26
Pajalorde, děkuji ti žes přišel a četl.
přidáno 11.02.2016 - 17:24
puero pravda, jsme téměř pamětníci na Psancích, nuž milování každý může pojmout jinak, jsme lidé s různými city, někdo dokáže říkat svému protějšku každý den miluji tě, jiný zas tohle neříká často ale činí, jiní lidé si to neříkají vůbec. Závěr básničky jsem chtěla trochu okořenit, jednak milostný akt pokaždé vyvrcholí a pak si kůň kopyta v cíli smáčí, je dobré hledat slova, aby si čtenář trochu namáhal hlavu a pak, představivost může být opravdu různorodá a právě to se mi moc líbí. Komunikace, nápady i chybky, právě to se zde vše vychytá k dokonalosti a to je prima né?
přidáno 11.02.2016 - 09:34
Vida, jsi jedna z mála co to se mnou na psancích vydrželi od samého začátku. Klobouk dolů.

Básnička se mi líbí. Dospěl jsem na poslední řádek a ejhle ho koně. Napřed jsem si říkal, že to sem vůbec nepatří, ale nevim, já třeba vnímám koně jako symbol sexuality, nevím proč. Podezírám tě, že jsi ho tam strčila s jasným záměrem podprahově ve čtenářích vyvolat pocit nějaké latentní vášnivosti, že je to tak?
přidáno 11.02.2016 - 05:26
:)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Milování : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Zrcadlo z řas
Předchozí dílo autora : Snídej mě

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku