O návratech. O očekávání. O soše kamaráda řezbáře, která mi učarovala. Tak nějak druhý díl básničky "Tichá"
přidáno 28.01.2016
hodnoceno 13
čteno 908(28)
posláno 0
  
  
Šel jsem tě hledat
pro dávnou mlčenlivou chvíli
měl strach, že navždy
tvé kroky už se vytratily

Šel jsem tě hledat
a pochopil to, víš?

Řeka je táž
to jenom my jsme jiní

O čem jsme snili
obrůstá ostružiní

Stárnem

a hloupnem


...a kéž nám odpustíš
  
  
přidáno 28.04.2016 - 07:58
Leslie: Já děkuju! Ani nevíš, jak mě to těší :-)
přidáno 26.04.2016 - 17:02
Ooooooo. Teď mi naprosto sedla do nálady... moc se povedla, nějak pro to teď nenacházím lepší slova. Líbí se mi ten kontrast mezi pomíjivostí člověka a jeho snů a pocitů s "trvanlivostí" přírody... Navíc dokonale plyne a závěr ji krásně korunuje. Díky za ni. :-)
přidáno 05.02.2016 - 08:31
puero: Na tom něco je. Ale je to přesně obráceně. Jsem venkovan, co se přestěhoval do města (no, město je asi dost silný slovo...). Ale v mezích možností to tady taky povenkovšťuju. Na králíky už si sousedi zvykli, tak dumám, co na ně nasadím příště. Asi holuby :-) Jenomže mám tu rodnou vesnici v sobě hrozně hluboko zakořeněnou. Stejně tam zas asi jednou skončím. Vlastně o tom vůbec nepochybuju :-)
přidáno 04.02.2016 - 08:52
Stále častěji čtu-li tě, tu na mysl mi připadá, že jsi vlastně rustikální básník. Přírodní lyrik měšťák se od přírodního lyrika venkovana pozná. Dřív jsem ten rozdíl neviděl, protože na mě tvoje básničky působily více urbánně, ale poslední dobou je to samá řeka, liška, tichá krajinka,... nepřestěhoval ses na venkov? Odkud se bere tahle vlna?
přidáno 30.01.2016 - 14:51
Zamila: Orionka: korálek: Amelie M.: Omlouvám se, že takhle hopem, ale moc díky všem za vaši návštěvu. Těší mě, že zaujala :-)
přidáno 30.01.2016 - 11:11
Ta je krásná. Dokonale plyne ... To mi tady chybělo :-)
přidáno 29.01.2016 - 13:12
hezká pocitovka )
přidáno 29.01.2016 - 12:32
hmm, to můžu.. :) skvěle vykreslená atmosféra.. alespoň já pod ní vidím spousty obrazů..
přidáno 29.01.2016 - 11:17
Hezky zní. Je v tom smíření... snad až moc :).
přidáno 29.01.2016 - 08:20
Cecidit angelus: Tohle má k dokonalosti hoooodně daleko :-) Ale jestli tě to zaujalo, těší mě to :-)
přidáno 29.01.2016 - 08:16
Devils_PIMP: Nazdar Devilsi! Dlouho jsem o tobě neslyšel. Zdržíš se nějakou chvíli? Díky moc za návštěvu, těší mě, že se ti to líbilo :-)
přidáno 28.01.2016 - 23:45
O čem jsme snili
obrůstá ostružiní- dokonalé
přidáno 28.01.2016 - 23:44
Mno jo tohle je lahoda

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
O loňském sněhu, červáncích a bosé Madoně : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pověz... 1
Předchozí dílo autora : Okamžik

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku