Možná z toho vznikne povídka, možná se to stane realitou.
přidáno 22.11.2015
hodnoceno 0
čteno 1333(4)
posláno 0
V krytu před týdnem vypadla elektřina, svítilo se pochodněma. Někdo navrhl, že by se měly vypnout všechny telefony a používat jen jeden, který by postupně poskytl každý ze skrývajících k používání všem. Toncek k tomu měl však pár výhrad a právě se je snaží přednést ostatním: „Telefon smí používat jen ti, kdož předloží pádný důvod“. Číslo 263 ho přeruší: „Telefon smí používat kdokoliv, kdykoliv a je na svědomí každého z nás, jak dlouho budeme telefonovat. Jsme sice ve válce, ale jen primitiv by si vytvářel omezení. Žijme Život. Nehrajme si na něj.“ ušklíbne se nad tím prorokstvím.
Od té doby si každý mohl zatelefonovat jak chtěl - občas sice vzniklo pár hádek, ale malicherných a veskrze neosvícených – a během následujícího měsíce se takto vystřídalo devět telefonů. Zbývaly tři osoby s nabitými mobily – Óstwald, Mirekson a Švéďák.
Mezitím se ale technikům podařilo natáhnout nový kábel mezi sloupy v Liptále, který měsíc zpátky přestřihla skupinka sabotérů, takže zase začlo z chladného prsu matky Elektřiny stříkat opojné vlnově-korpuskulární mléko. Číslo 263 si povzdechl.

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
V krytu před týdnem vypadla elektřina, svítilo se pochodněma. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Moje generace
Předchozí dílo autora : Otrhaný květen

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku