(Zamyšlení nad každodenním bojem pohodlnosti se zodpovědností.) Dostali jsme to jako zadání ve škole. Původně jsem si nebyl jistý zda to sem dát a nakonec jsem si řekl, proč ne. Mimochodem byla to pro mě improvizace. S problémem vstávání se nepotýkám.
přidáno 21.11.2015
hodnoceno 2
čteno 3759(14)
posláno 0
„Vstát či nevstát, to je oč tu běží…“ Tato věta mi probíhá hlavou každé ráno, když mě probouzí začátky písně adrenalin jakožto mého budíku. Měl bych si nastavit melodii, která mě přinutí vstát a vrhnout se do každodenních povinností. Na druhou stranu je pravda, že mít tam něco neposlouchatelného, tak bych konečně zjistil, co se stane s mým mobilem po vyhození oknem z 3. patra. Tímto argumentem taky končí mé rozhodování mezi pohodlností a zodpovědností i přesto, že se snažím být zodpovědný sebevíc. Problém bude zřejmě s mou vůlí v téhle věci a taky s nechutí kdykoliv, cokoliv změnit.
No nic je čas vstávat. Nejdříve je třeba zapnout notebook a podívat se na dnešní počasí. Hned na to bych měl notebook vypnout a jít už něco dělat, ale chyba lávky. Už napůl automaticky najedu na facebook.com a začínám chatovat „jen na pár minut“. Po „pár minutách“ koukám na hodiny a zjišťuji, že opět nestíhám. V rychlosti nachystat zuby umýt oblečení obout svačinu, sbalit boty a letět na tramvaj, která mi před očima ujíždí.
Opět si říkám, že příště bych měl být zodpovědnější, ale už teď vím, že mám příliš slabou vůli a budu zase raději pohodlný jako vždy.
přidáno 22.11.2015 - 20:14
Letadlo: Díky za názor. Co se týče těch zpřeházených úkonů, tak si nejsem úplně jistý jestli je to z mé hlavy, nebo jsem to už někde čet. Každopádně to mělo vyzdvihnout ten zmatek, který se odehrává v danou chvíli. Ještě jednou díky :)
přidáno 22.11.2015 - 00:00
Celkově mě to příliš nezaujalo. Myslím si, že je to i tím školním zadáním. Z těch obvykle vylézají školní slohy, které nebývají moc zajímavé, ale jeden moment mě naprosto dostal. Totiž přeházené pořadí tvých ranních úkonů. Skvělé, vážně! :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Má veselá jitra : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : ignorací do hrobu
Předchozí dílo autora : Melancholik

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku