*moc silny tema na me..nechci rikat neco cim bych rekla az moc..nechci pak litovat.* ___takze miniatura
přidáno 21.04.2008
hodnoceno 9
čteno 1340(35)
posláno 0
Mají se Vaši rodiče rádi?

..a mají rádi Vás?


*


nekdo je happy. a nekdo si na to jenom hraje.. je to na /picu/ kdyz to dela celej zivot..

ikonka sbírka Ze sbírky: stopy po štěstí
přidáno 05.11.2012 - 12:01
Každopádně asi všichni víme, že hrát si na "HAPPY" nejde celej život a stejnak musíš někdy (aspoň na chvílu) ten falešnej kabát shodit ;-)
Prostě jednou seš dole, jednou nahoře a už sem taky pochopil, že hrát si na něco nemá smysl, pač nakonec stejně vypluje na povrch skutečnost ;-)
Takže kočeno: Carpe diem ;-)
přidáno 15.02.2009 - 21:51
hezka myslenka.. a on je na pi*u nekdy celej zivot, kdyz si ho tak udelame..
přidáno 28.08.2008 - 09:24
Zvláštně burcující... Nevim, nutí mě to přemejšlet. A to je dobře.
přidáno 26.04.2008 - 12:29
tak bud
přidáno 23.04.2008 - 22:44
Ale jo. Tohle se mi líbí. Hodně líbí. :-)))) Tohle by mně nikdy nenapadlo, super.
přidáno 21.04.2008 - 15:44
no,anett...nikdy nebudu vedet jak se maj radi druhy...a nikdy je za to nebudu hodnotit..jen bych si prala celkove vic lasky "na svete"..
přidáno 21.04.2008 - 15:37
Neumim si představit, že by se rádi neměli. Ale mohli by se mít rádi víc. Co je horší? Když se mají rádi trochu a není to až tak silný cit a zůstávají spolu, protože nejsou schopný opustit to všechno, nebo když se nesnáší a jde potom líp identifikovat, kdo je špatnej a kdo ne? Já už vůbec nevim, co je lepší a co horší. Každopádně nejhorší je, když si někdo hraje na to, že je happy, jak jsi napsala. A když to dělá celý život, dá se pak vůbec mluvit o prožitém životě?

Zajímavý, Anet!!! Tak málo slov a přitom toho v sobě mají tolik..!
přidáno 21.04.2008 - 15:07
jo mozna ted momentalne nejsem, ale celkove zivotne jo.. tohle neni o me..
přidáno 21.04.2008 - 12:08
Vidím v tom Tebe, přes Tvoje dílka jsem poznala, že nejsi furt tak happy. jak se zdáš. Ale buď:-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
chci bejt sama sebou : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Zamykám a zahazuju
Předchozí dílo autora : Tu lasku vsichni slyseli..

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
moonell, Sasanka, wojta
» narozeniny
wp-hasan [16], Weichtier [15], Joanne17 [15], Deviant [14], Elivei [12], Klaron [11], Mamka [11], shizuko [8], Ann(ah) [8], človiček [6], Antek [3], andrew_maxwell [1]
» řekli o sobě
ScarLiam řekl o Mája S. :
Zdá se být milá neznám ji Zdá se být krásna mnou neviděna nikdy Stydlivá ... Usuzuji z vykání Stále čtu díla její Neustále zde žije Dále se mění Vidím v ní umělce Její um nikdy nevypění.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku