přidáno 16.09.2015
hodnoceno 5
čteno 1093(17)
posláno 0
Tak ráda si tvořím rýmy a obohacuji svět svými názory a šprýmy. Moji vášeň, nezkazí mi nic, jsem člověk který rád tvoří a vychutnává si život bez omezení a hranic.

Vím že občas situacím se přizpůsobovat musím, avšak svůj notýsek plný rýmu vždy u sebe ráda nosím. Slunce již vyšlo a tak nádherně svití a září, proto neboj se a zahoď své plány co máš v diáři. Vychutnávej pocity štěstí, které v sobě máš, když na slunce se usmíváš a jeho paprsky vnímáš a přijímáš. Slunce objímá tě svými paprsky a hřeje, tvá duše hned po ránu krásně pookřeje.

Užívej tento den na plno s radostí a chutí, dělej jen to, co tě baví a do čeho tě nikdo nenutí. Miluj a vychutnávej nebe, přírodu a vzduch, miluj právě to, co je ostatním jedno a fuk. Miluj své přátele, rodinu a sebe, hovoř jen s lidmi co jsou tady a teď pro Tebe! Zbytečně si nepřidělávej vrásky s lidmi bez srdce a lásky.
přidáno 19.09.2015 - 10:17
Jiří, souhlasím s Tebou určitě by to vypadalo ve slokách a verších lépe, určitě verše a sloky mají svůj smysl, který nemám v úmyslu zpochybňovat. Já jen při vkládání tohoto textu jsem nad jeho uspořádáním moc nepřemýšlela, nebyl to ani úmysl a potřeba nějak vybočovat a udělat to jinak, to vzniklo samo bez přemýšlení.
přidáno 18.09.2015 - 09:42
...když se někdo před několika tisíci lety rozhodl uspořádat slova do veršů a slok, nebyl to, myslím, úplně blbý nápad...
Naprosto chápu touhu i potřebu udělat něco jinak, ale mělo by to mít nějaký smysl. Ten mi tu uniká.
přidáno 16.09.2015 - 12:51
Mě se to líbí :-)
přidáno 16.09.2015 - 12:29
Díky, to já právě zatím moc neumím dávat to do slok jako báseň :-D
přidáno 16.09.2015 - 11:44
Mně se to docela líbí, jen by se to líp četlo a vypadalo, kdyby to bylo uspořádané ve slokách jako báseň :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Rýmy : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Vodnáři

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
el26
» narozeniny
charogne [16], *-_-* [11], Teenka [10], Scatta [9], Dutohlav [8], terezka.03 [3]
» řekli o sobě
Yana řekla o ŽblaBuňka :
je zvláštní kolik lidí se skrývá pod ťímto nickem. Laskavý básničkář, milovník života, žen a vína, romantik, gentleman, rádce, vnímavý člověk, mudrc, požitkář, poeta, vtipálek, pohodář a tohle všechno je jeden člověk Žblabuňka
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku