Už jste někdy potkali anděla? Už jste cítili ten klid, který přináší jeho dotek? Našli jste lásku v jeho srdci a spatřili jste tu nekonečnou sílu a něhu v jeho očích? Ne?! Může mít jakoukoliv podobu... Vím, že pro mě to bude, jako potkat černou labuť v houfu bílých.
přidáno 26.05.2015
hodnoceno 2
čteno 665(11)
posláno 0
Jednou potkám labuť, labuť s černým peřím.
Budu unešená její jedinečností a krásou. Budu ji tajně milovat a obdivovat.
Neumím si ani představit, kolik krásy se může skrýt v jejích očích. Jistě mne její pohled srazí k zemi a já jen těžko popadnu dech.
Ačkoliv sama nebude o své jedinečnosti, kráse a výjimečnosti přesvědčená, bude to ona, ta, která mne naučí zase létat.
Ve stínu její nevyžádané slávy se budu tajně krčit a budu doufat, že mi nikdy nezmizí.

Mám pocit, jako by všechny mé myšlenky už dávno patřily jí. Té vznešené krásce, která se ještě stále skrývá někde ve stínu nevědomosti.
Už teď mám pocit, že jí smím věřit a nemusím o ničem z toho, co se má stát, pochybovat.
Osud ale ještě vyčkává, ještě není ten správní čas. Přijde až v okamžik, kdy budeme obě bezmezně šťastné, protože právě tehdy lze bolest z minulosti lépe snášet.

Bude součástí mého života, osud to tak vždy plánoval. Nebude to láska, bude to čisté. Bude to svoboda a krása, úžas a nekonečná radost z poznání.

Bude mým andělem.
přidáno 29.05.2015 - 22:47
Yana: děkuji za pěkný komentář. :)
co se týká "anděla" a setkání s ním.. je to tak trochu metaforicky myšleno, ale každý si v tom může najít své :)
na ten den, kdy najdu rovnováhu se moc těším a vím, že jednou příjde :) děkuji..
ještě jednou děkuji :)
přidáno 29.05.2015 - 09:15
Něco na té miniatuře je, stěžejní je hlavně věta: Přijde až v okamžik, kdy budeme obě šťastné...víš, možná ani nemusíš potkat toho anděla, to jen to, co je v tobě se "zasnoubí" s tím co je navenek, najdeš neskutečnou rovnováhu a budeš děkovat komusi, ale vlastně to budeš ty sama, tak mě napadlo si nad tvým dílkem zauvažovat, ano, přijde pak svoboda, krása, úžas a radost z poznání, možná si tohle dílko založím, má opravdu cosi ta tvoje miniúvaha do sebe, jen dávej více pozor při vkládání děl, máš tam úplně zbytečné drobné chyby.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Labuť : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Toužím
Předchozí dílo autora : Pramínek vlasů

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
Mitzi řekla o veronika :
Neznám ji osobně, ale podle toho, co se dá vyčíst z její tvorby je to mimořádný člověk. Veroničina práce se dá rozdělit do dvou kategorií - skvělá a ještě lepší^^
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku