Ve Tvých očích já našla krásu celého vesmíru...
přidáno 24.05.2015
hodnoceno 10
čteno 863(15)
posláno 0
„Myslím, že jsem Tě vždy milovala.“ Prolomilas ticho. Zachumlané v peřinách, navzájem do sebe propletené a těla lehce orosená milostným potem. Ty v mém náručí, hlavu na mé hrudi. Ráda si tak leháváš. Poslouchám melodii Tvého srdce, řeklas mi jednou. Od té doby se vždy usměji, když si tak lehneš. Pokaždé si vzpomenu.
Cítím hřejivý dech na svých prsou. Prsty levé ruky jemně hladím Tvá nahá záda. Mlčím.
„Víš. Věděla jsem to v ten moment, kdy jsem se podívala do Tvých očí.“ Nadzvedla ses, podložila si hlavu a začalas prstem opisovat mé tetování. Dívala jsem se na Tebe. Byla jsi klidná, s lehkým úsměvem ve tváři. Pohledem jsi kopírovala pohyb prstu, přejíždějícího přes nápis Once upon a time, který se vyjímá na mé hrudi místo šperku. Vypadalas spokojeně, možná dokonce šťastně.
Všimla jsem si rozcuchaných vlasů lemujících tu překrásnou tvář. Jeden z pramínků sklouzl po vlasech a lehounce se opřel o dlouhé černé řasy. Nevšímala sis ho, bylas zaneprázdněná sněním.
Roztomilejší a krásnější jsem Tě snad nikdy předtím neviděla. Ale tak mi to připadalo pokaždé, když jsem se na Tebe znovu zadívala.
Vzala jsem něžně pramínek vlasů mezi prsty a nedbale jsem jej pohodila dozadu. Sama to tak děláváš. Když jsem pak pohladila Tvou tvář, zvedlas ke mně pohled. Ty oči! Pokaždé znovu se v nich ztrácím.
„Rozumím.“ Šeptla jsem. Opatrně jsem si Tě za bradu přitáhla o něco blíž a věnovala Ti jeden ze svých polibků. Těch polibků. Like never before, tak jsi jim říkala.

Vedl k dalšímu milování.

Tentokrát to bylo jiné. Jiné než před chvilkou. Nebylo to zcela tak vášnivé, jak to bývá při usmiřování. Spíš krásně něžné.
Vnímala jsem každý pohyb Tvého nahého těla, byla jsem obklopena neodolatelnou vůní Tvé hřejivé kůže. Všimla jsem si každého záhybu, každé křivky. Doteků. Každý z polibků byl krásně intenzivní a jen vzbuzoval novou a další touhu.
Bereš mne na místa, kam se jiné se mnou neodvážily. Probouzíš mou duši, aby se mohla na malou dokonalou chvilku dotknout ráje.
přidáno 29.05.2015 - 22:47
oslov radek: děkuji :)
přidáno 29.05.2015 - 14:41
líbí
přidáno 26.05.2015 - 16:16
Lenča: děkuji :)
přidáno 26.05.2015 - 11:41
Nádherně láskyplné...
přidáno 24.05.2015 - 15:14
vanovaso: děkuji :) takové myšlenky, ale ráda zpracovávám takovouto formou :)
třeba někdy..až budou správná slova :))
přidáno 24.05.2015 - 15:05
uměla bych si dílko představit i jako krásnou milostnou báseň, některé obraty k tomu přímo vybízejí :poslouchám melodii Tvého srdce... :-)
přidáno 24.05.2015 - 14:21
Amelie M.: je spoustu takových lidí.. tim jsem nechtěla tvrdit něco takového :)
jen jsem ráda, že nic takového nepadlo, není to nic příjemného, ale schovávat se proto nebudu :)
přidáno 24.05.2015 - 14:09
Daisy Moore: jen omezenec napadá něčí orientaci.. ;) to by mě ani nenapadlo :-)
přidáno 24.05.2015 - 13:55
Amelie M.: děkuji za názor :) vážím si, že nepadla žádná urážka (vzhledem k mé orientaci)
ano.. už jsem nad tím přemýšlela.. že to není povídka..
kdyby v tom figuroval muž.. nebylo by to mé :) ale moc děkuji! vážím si :)
přidáno 24.05.2015 - 10:39
no, četlo se mi to trošku zvláštně, vzhledem k mé orientaci :)) neviděla bych to tedy jako povídku, spíš jako takovou prozaickou miniaturku.. asi.. vnímám to jako takové jemné střípky a kdyby v tom figuroval muž, tak by se mi to moc líbilo :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pramínek vlasů : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Labuť
Předchozí dílo autora : Usmíření

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Mari
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Erien, potulný bard řekl o Severka :
Hvězda naděje.....její světlo neroste ani neslábne....Je neměnou skutečností. Její slova dokáží vnést světlo i do těch nejtemnějších chvil.....Velmi si vážím jejího přátelství E
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku