přidáno 14.04.2015
hodnoceno 19
čteno 1221(24)
posláno 0


v odpadkovém koši
našla jsem naději

někdo ji tam hodil
jako starý nepotřebný krám


zranitelná seděla na dně
a raději
zahodila i tu poslední naději
že ji tam někdo najde

na některé věci zůstane člověk
vždycky sám

ikonka sbírka Ze sbírky: Všehomíra
přidáno 30.04.2015 - 14:27
kmotrov: moc mě potěšil tvůj komentář, díky za zastavení :-)
přidáno 27.04.2015 - 07:23
Moc pěkný, moc hezky namluvený, má to nápad a to tomu dává punc neobyčejnosti. Že to je smutné? No a co, to už tak v poezii povětšinou bývá, že nerozptyluje, spíš dojímá. Jsem dojat.
přidáno 25.04.2015 - 09:33
vanovaso: tak ať ji tam najdeš a hlavně.. ji sama nikdy nezahodíš.. ;) děkuju
přidáno 25.04.2015 - 09:33
Lenča: jsem ráda, že se líbí, díky :-)
přidáno 25.04.2015 - 09:31
Pravda !
na některé věci zůstane člověk
vždycky sám
jdu prohrábnout odpadkové koše ;-))
a zakládám do záložek, málem mi utekla...
přidáno 16.04.2015 - 11:19
Jj, to se mi moc líbí :) A že to máš namluvené, další velké, příjemné plus - tedy pro mě určitě.
přidáno 16.04.2015 - 10:08
Amelie M.: Samozřejmě žertuji, ale jinak jsem na "mínění lidí" ohledně mé osoby docela i imunní.:)

Ono troch komerce do zcela nekomerčních aktivit není na škodu (píšeme přece pro druhé), stejně tak jako by občas neuškodil osobní přístup v komerčních aktivitách.
přidáno 16.04.2015 - 08:55
taron: já děkuju za tvé zamyšlení, něco na tom je :-) člověk opravdu v základu čerpá hlavně ze sebe..
přidáno 16.04.2015 - 08:55
Jiří Turner: do řečí člověk přijde, ani neví jak.. no a když víš jak, tak to do řečí nepřijdeš :))

co se týká té spokojenosti, tak já se naučila vkládat i některá díla, kde nejsem úplně spokojená protože jsem zjistila, že se často líbí více než ta, kde spokojená jsem.. konkretně u tohoto díla mám pocit, že se celkem povedlo, ač jsem trošku "znásilnila" své psací sklony jiným směrem, než jsem zvyklá.. ale zjišťuju, že mě to vlastně i baví! :))
přidáno 16.04.2015 - 07:59
trochu filozofie, kdyby byla naděje personifikovaná, jakože asi jsi ji personifikovala, pak si myslím, že zůstala úplně sama a na vše nakonec zůstane člověk sám. Pokud ale naděje je jen naděje jako pocit, pak člověk zůstane stejně sám, i když se svým pocitem naděje... a proto má sílu, ne, že má druhého pomocníka (osobu), ale že věří ... věří sobě, věří v naději...

díky za zamyšlení, pěkná
přidáno 16.04.2015 - 07:17
Amelie M.: To je moc hezké, že na mě, nezbedu, někdo takhle myslí:)). Jen aby jsme nepřišli "do řečí", že snad tvoříme nějaký pakt.:)))

Je důležité, jestli si sama spokojena s tím, co jsi napsala.:)
přidáno 15.04.2015 - 13:01
koiška: no, to kdyby jsi viděla, jaký měla původně ta báseň závěr.. to bylo pomalu na ukamenování! :D ale asi jí to zkrácení prospělo :)) a máš pravdu
přidáno 15.04.2015 - 12:55
Ano, naděje ztratila svou naději, ale ten (ty) kdo jí našel , dal jí novou naději ..A už člověk není sám, jsou dva..on a naděje :) To mi prozradila Tvá báseň.
přidáno 15.04.2015 - 12:48
koiška: já v ní vidím spíše beznaděj, ale když jsem si ji po tvém komentu přečetla, tak malý záblesk naděje tam asi taky bude.. no jo, ale s mou bručounskou povahou vidím nejdřív vždycky čerty :)) díky :-)
přidáno 15.04.2015 - 12:47
DDD: to mě těší :) normálně svým "věřím v naději", jsi ve mně rozpohyboval úvahu o tom, jestli se v naději opravdu věří anebo se věří naději či jestli tam vůbec v této souvislosti slovo věří zapadá.. :)) díky za zastavení :)
přidáno 15.04.2015 - 12:45
Jiří Turner: .. věř nebo ne, ale tu jsem psala kvůli tobě.. celou dobu jsem na tebe myslela!! :))) a dle toho jsem ladila i rýmy a pokusila se do toho vložit i nějakou metaforku.. nicméně jsem čekala, že i když tě to zaujme, bude tam něco ke kritice, takže jsi mě převezl mimo plán! :)) díky! :-)
přidáno 15.04.2015 - 12:39
Ta je moc povedená, zajímavá a plná naděje..:)
přidáno 15.04.2015 - 11:01
Moc se mi to líbí. Krásně se mi četla. Jenom... já prostě věřím v naději :-)
přidáno 15.04.2015 - 08:57
..tady někdo nedávno prohlašoval, že moc nepoužívá metafory, dovolil bych si oponovat :). Tato báseň mi dává zapravdu. Jsou tu a jsou povedené.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
V koši : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : na motivy haiku - Fotografie, Moře, Čas, Rozum, Iluze
Předchozí dílo autora : Čestné kolo

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
pocitová řekla o charogne :
mám tě ráda čuňátko. a doufam, že seš teď šťastná. těšim se na barvení tvý hlavy, na všechny pierce, těšim se na společně prožitej Trutnov...
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku