... aneb, nelze chcát proti větru
přidáno 05.04.2015
hodnoceno 44
čteno 1529(34)
posláno 0
Jak bojovat s demencí
a hrou na světáky?
Nechám mozek v kredenci,
budu dement taky.
přidáno 14.07.2016 - 10:19
Probrala jsem se nadmíru poučnými komentáři (proč je všude všechno tak stejné???) a teď už se spokojeně mohu vyjádřit k dílu.
Někomu to přijde nechutné, drzé, urážlivé, ale mně se to líbí, správně upřímné, nebere si servítky a tak to má být!

Koho taková prkotinka může urazit, tak mu zřejmě kekebreke nastavil zrcadélko.

Chápu, že v dnešní době se upřímnost prostě nenosí a kdo je upřímný, je hned osoba drzá.
A také se nenosí sebevědomí a přiznání si toho, že v něčem jsem dobrý/á. To se bere jako namyšlenost, což, podle všech oststních, dělá ze Zamily nafoukanou čubiznu.

Taky jsem tu chvilku, taky je mi kritika u zádi, po zkušenostech s portálem saspi se nedivím řevnivosti, která tu panuje. A přijde mi to spíše humorné.

Trochu upustit páru by to chtělo. :)
přidáno 10.04.2015 - 11:36
kekebreke: Teda zaujalo mě, že tenhle pamfletek, který tady vzbudil tolik vášní, mě nechává v klidu. Možná to bude tím, že můj mozek sídlí v kredenci už dávno :-) a za básníka ani kritika se nepovažuju... ufffff... úleva. A snad se tu po těch bouřkách aspoň pročistí vzduch.
přidáno 07.04.2015 - 19:19
taron: Děkuji za to, cos naposledy tady napsala. Byl to jeden z mála příspěvků, které jsou relevantní a které by se měly brát v plném svém rozsahu. Já si z toho určitě vezmu hodně, třeba mě to i do budoucna ovlivní.
přidáno 07.04.2015 - 18:35
taron: Heuréka !
přidáno 07.04.2015 - 18:22
JÁ NEVÍM, asi tomu nerozumím, ale tady se na psancích stále probírá jedno a to samé, že ten, či onen autor nadržuje tomu, či onomu, ale ze sociologického a jiného hlediska je to zcela normální, tvoříme tu skupinu, která se dělí na podskupiny si vzájemně sympatických jedinců, to je přece naprosto normální i v realitě a nevím, proč by to mělo být bráno za špatné chování a jednání, důležité je jen se tolerovat... nenadávat si a neponižovat se. Hm... a taky nevím, co je na tom špatného, když nováček má pocit, že sem ještě nepatří, on si své místo ve skupině musí vybudovat , sám si najít své " blízké" a ty, co mu nesedí, ty by se měl naučit nějak tolerovat...
nechápu co se tu řeší, to, že máš takový pocit, to je smutné, ale spousta z nás si myslí, že se mýlíš a spoustu z nás to uráží, i to je normální reakce....
takže myslím, že jsme tu všichni normální :-)))))))
přidáno 07.04.2015 - 14:17
Proč jsi tak namyšlenej?
přidáno 07.04.2015 - 13:28
Homér: Teď jsi mně to tedy nandal, ani spát z toho nebudu, uf.
To víš, puzzle to není... :-P toto je jasné a zřetelné, kde potrefené husy si zakejhají nejvíce.
přidáno 07.04.2015 - 12:22
Tímto pojednáním jsi mezi největší lůzry této stránky zařadil hlavně sám sebe.
přidáno 07.04.2015 - 12:12
DDD: MNě se nemá proč ulevit. Jsem tu nový, ale vycítil jsem atmosféru a podle toho, jak se vyvíjeli debata, asi jsem řekl nahlas to, co v myšlenkách mnohých koluje. JInak je mi to šumák.
přidáno 07.04.2015 - 11:40
Tak hlavně, jestli se ti ulevilo...
přidáno 05.04.2015 - 23:02
Takovým povlem si to vsem urcite nadal "tleskam"
přidáno 05.04.2015 - 20:49
Jiří Turner: Tady ale vůbec nejde o mě ! Kdy už přestanete být tak natvrdlí ! A já mam štěstí dost, tak jím u sebe neplýtvej :-) Pište si, co chcete, a topte se v balastu. To je fakt jak hrách na stěnu házet ...
přidáno 05.04.2015 - 20:45
Zamila: Když se vydáš, a není to hezká cesta, po těch absurdních diskusích, uvidíš sama, že si každý svoji špínu donesl sám.
Uráží mne, že z toho viníš mne.
Pokud si to měla v úmyslu, povedlo se. Důsledek je jediný.
Nemám zájem s tebou dál komunikovat . Toto jsou poslední věty, které jsem ti napsal. Budu číst tvoje básně, ale komunikace s tebou mi přijde zcela absurdní. Hodně štěstí. Budeš ho potřebovat. :)
přidáno 05.04.2015 - 19:46
Zamila: Já nevím, jak moc si se zlepšila, ale beru to tak, že se každý lepší podle toho, jak to umí, jak může, jak je to i vzhledem k různým okolnostem možné.
A pravdou je, že hodnocení druhých je taky dobré například jako zpětná vazba...
přidáno 05.04.2015 - 19:42
Ach jo! Dlouho jsem tu nebyla a tak se těšila na Vás a co to po přečtení několika básní nevidím! Nového umělce!!! Včera jsem mu psala, že je zatím nečitelný, možná proto, že .. že nechci lidi hodnotit ihned, podle prvních kontaktů...nechci a nechci... chci ve všech vidět hlavně lidi. Nikdo, nikdo nemá důvod se tu cítit zhrzen!
Ta báseň je shit, je mi z ní na zvracení.
přidáno 05.04.2015 - 19:39
Jiří Turner: No, hlavně, žes to všechno začal :-D Ale hezky zase napiš, jak s tim nemáš co dělat a jak je to přízemní :-) Ty jsi stratég jak Brno, Jiříku :-) Všechnu špínu na mě ! A na Puera, na J.f. Juliána a zkrátka na všechny, kteří mají sebevědomí a snahu být lepšími - a měli tu snahu dělat z tohohle portálu profesionální web ! S konstruktivní kritikou ! Ale co si odnesli ? Jen hloupé osobní útoky druhých. Protože oni so dovolili vybočit ! Tak šup s nimi zase níž, někdo jim musí přistřihnout křidýlka, aby si tu zas všichni dál mohli hrát spokojeně na písečku. To je celá zdejší filosofie !
přidáno 05.04.2015 - 19:34
S krátkým odstupem lituji, že jsem vůbec do této diskuse vstoupil. Vy, kteří byste snad chtěli rozplétat celé vlákno,
vězte, že tam nic inspirujícího nenajdete. Jen zlobu a hloupost.
Mohl jsem to sám za sebe vyjádřit jen jednou a jedinou větou:
Neakceptuji takovýto způsob prezentace názorů a jednoduše nerozumím lidem, kterým to vhodné přijde.
To je všechno.
přidáno 05.04.2015 - 19:01
Yana: Končím, to je pořád dokola. Jsou tu prostě min. dva tábory. Tak si buďte ti hodní a všichni si dokola pište, jak se máte rádi a jak jste fajn, milí a vůbec. Tady už se beztak přestala dělat poezie. Jsou to jen samé nespravedlivé útoky na mou osobu. A to jsem chtěla jen snahu o konstruktivní kritiku a zlepšení děl všech. Jen o to mi šlo. A jo, do prdele !! Jsem si vědoma svého rozhledu, vzdělání a posunu na literárním poli ! Tak mě za to zabte, že mam sebevědomí !
přidáno 05.04.2015 - 16:06
Yana: naprosto s tebou souhlasím..
přidáno 05.04.2015 - 15:10
nechápu, nerozumím. Rozumět ani nechci.
přidáno 05.04.2015 - 14:41
Zamila: vůbec se nechci pročítat těmi komentáři zareaguju jen na jedinou věc zde a to je komentář Zamily ve 14,06, Jiří Turner je oblíbený ze zcela jiných důvodů, které, jak patrno nejsi, při své inteligenci schopna pochopit. Nikdy jsem si od něj nepřečetla jak je dobrý, nikdy nám nevnucoval jak to s námi myslí dobře, nikdy nezdůrazňoval své úspěchy a přesto vnímám a myslím že nejen já jeho pozitivní vliv tady, umí dobře psát, umí vysvětlit co se mu na dílu nelíbí, jeho projev je kultivovaný a rozhodně na mě nepůsobí jako nějakej hodnej strejda, který neví o čem mluví, napadá mě spousta přívlastků, ale hodný to ani náhodou. Prostě si myslím Zam. že moc tlačíš na pilu a že zbytečně věci hrotíš, překvapuje mě to, protože nejsi hloupá, ale zkus mi rozumně vysvětlit o co ti jde a prosím vynech věty o tom v čem jsi dobrá, to musíme poznat my, to nám nikdo nemůže vnucovat, jo a také, prosím neobhajuj se tím že jsi puerovec, buď sama za sebe
přidáno 05.04.2015 - 14:31
no, páni, vždyť říkám že ses tady brzy zorientoval, tohle jsi napsal po 9 dnech tady, jsi opravdu dobrý, jak je vidět z tvých děl, reakcí a komentářů, je fajn že se naše řady rozrostly o takový klenot, někoho podobného jsme tu potřebovali jako koza drbání, mám z tebe radost, jen tak dál
přidáno 05.04.2015 - 14:27
Zamila: Tu omluvu jsem myslel vážně a úspěch ti opravdu přeji. Moje ambice jsou zcela v jiných sférách.
Jsi chytrá, takže ti musí být jasné, mají-li něčí postoje váhu, má za ně i odpovědnost. Ten hastrmánek tě má za spojence. Mě by to netěšilo. Ale to je každého věc. Už se k tomu opravdu nebudu vyjadřovat. Hezké Velikonoce ti přeji. :)
přidáno 05.04.2015 - 14:23
Jiří Turner: Teda! Jak si vážím toho, že takový intelektuál se s nýmandem takto zahazuje. Ani spát z toho nebudu. Podle toho, co píše Zamila, lze mezi řádky číst, jaký ve skutečnosti jste. To mně bohatě stačí k tomu, abych se utvrdil v tom, co jsem napsal. A samozřejmě mohu čekat opět vaši reakci, neboť vaše dotčené ego vám nedá, aby jste neměl poslední slovo, mistře.
přidáno 05.04.2015 - 14:06
Jiří Turner: Nic o ztotožnění jsem nepsala. Každopádně se nám to tu prostě "převětvilo". No, a Ty jsi zůstal tím hodným - a proto milovaným kritikem, který se za každou svou kritickou poznámkou kritizovanému omluví, a já zůstala tou zlou, co chce, aby nad kritikou každý (díky té Tvé poznámce) nemávl rukou. Ale mám teď tolik práce, že jsem to tu přestala brát vážně, protože tady se prostě ambiciózní lidi rádi nemají, no. Stane se :-) Myslíš, že s pokorou dosáhneš toho, že Ti otisknou básně v Hostu ? Ale kdeže. A tam já zase budu :-) Zní to jako vychloubání, ale ber to jako příklad, proč beru psaní a poezii vážně - protože ji mam radši než řada zdejších a protože v ní chci někam směřovat. Zní to namyšleně ? Ať si ! :-)
přidáno 05.04.2015 - 14:05
kekebreke: Napsal jsem vám to nějak nesrozumitelně? Potřebujete abych použil váš slovník, abyste mi dal pokoj?
přidáno 05.04.2015 - 13:52
Zamila: Já bych se s tebou velmi rád hádal o literatuře.
Na tohle jsme neměli reagovat ani jeden z nás.
Máš-li pocit, že s tebou chci nějak soupeřit, tak to máš pocit úplně mylný.
Promiň, nechal jsem se unést. Přišlo mi nepochopitelné, že se někdo jako ty s tímto ztotožní.
Ještě jednou se omlouvám, budu se již výhradně vyjadřovat pouze k tvým básním.
přidáno 05.04.2015 - 13:39
Jiří Turner: No a jsme zase na začátku. Dělal jsem si, co jsem chtěl a než jste tady začal šířit osvětu, o vaší existenci jsem de facto nevěděl. Tak nevím, kdo vlastně za tento stav může. (ke křišťálovému vzhledu pomáhá např. savo, ale není to ono, strašně ta uměle potlačená špína smrdí)
přidáno 05.04.2015 - 13:35
Jiří Turner: Jiříku, jdi už fakt do háje :-D Píšu, že tohle chápu, ale nenapsala bych to. Vím, že se se mnou strašně rád hádáš, ačkoliv jsem byla tak hodná a přenechala Ti monopol jediného vážně míněného kritika :-) Ale nemam na tohle pošťuchování už čas ani náladu, tak si najdi někoho jinýho, no ? Neznáš mě a víš houby, co si tady o tom všem myslím. A jestli se tady z toho stane jen portál, kde se budou hádat kritici mezi sebou, tak no, nazdar. Tě pic :-) Podle Tebe jsou totiž asi zatrpklí všichni, co odsud teatrálně :-D odešli, protože zkrátka mají větší ambice, jsou zlí a ukrutně namyšlení :-D Starej se o své básně a své směřování a dej už mi pokoj :-)
přidáno 05.04.2015 - 13:24
kekebreke: Tak ještě jednou: zapomeňte, že někdo jako já existuje. Já učiním totéž. Jinak si s pánembohem dělejte co chcete.
přidáno 05.04.2015 - 13:17
Jiří Turner: Nekomunikuji s mistrem Turnerem, jen reaguji na jeho intelektem prošpikované komenty. Souhlasím s tím, že Zamila sem patří , jen musím dodat, že jako na rozdíl od jiných nemá ještě zakalený mozek a je schopna střízlivého úsudku. Doufám, že mistrovi nebude vadit, že tady zůstanu ve stínu velikánů naší literatury a kolem jeho křišťálové a dokonalé studánky budu kulhat pouze s umytýma nohama.
přidáno 05.04.2015 - 13:11
Díky, ó untrwasrmanské citoslovce, za rozšíření sbírky básniček o puerovi. Už to bude na sbírku.

Tak snad tě tedy potěšilo, že jsem si vzal tvou radu k srci, vzal pero a tu blbost opravdu napsal.

Budeš slavný.
přidáno 05.04.2015 - 13:11
Lenča: To není v očekávání něčeho, to je můj obecný postřeh.
přidáno 05.04.2015 - 13:09
Možná od nás očekáváš příliš...
přidáno 05.04.2015 - 13:04
kekebreke: Mistr Turner to od vás unese, jenom vás poprosí, abyste s ním přestal komunikovat, nemá důvod si tímto kazit jedinou minutu svého dne. Mrzí mne to od Zamily, která sem na rozdíl od vás jako básnířka patří.
přidáno 05.04.2015 - 12:56
Zamila: DĚKUJI
přidáno 05.04.2015 - 12:56
Jiří Turner: Podle toho, co se tady objevuje, si myslím, že ta moje kapička nemůže nijak zakalit (zafekálit) tento web. Samozřejmě to nesmí cákat do křišťálově čisté a dokonalé studánky mistra Turnera
přidáno 05.04.2015 - 12:54
puero: Správně, jsem páťák, takže snad mohu. A tak ti udělám radost a jedna pro tebe:

Peuro, puero,
teď dobře slyš,
uchop své pero,
blbosti piš.
(snad páťácké verš oceníš)
přidáno 05.04.2015 - 12:47
Chtěl jsem napsat autorovi tohoto díla, že si spletl literární web se žumpou, místo toho píšu tobě, Zamilo, že pokud jsi schopna se ve své zatrpklosti přihlásit i k tomuto a pokud tak budou činit i ostatní, tak tu je někdo opravdu omylem. Dost možná já.
přidáno 05.04.2015 - 12:46
Bravo. Podobnými básničkami si rozmazlené děti ze základky vyřizují účty se spolužáky.
přidáno 05.04.2015 - 12:37
:-D Brzy tady z toho portálu bude semeniště pamfletů ze zhrzenosti :-) A kolik bych jich mohla napsat já ! No, ale nepíšu, nechci si kazit duši mých děl :-) Prostě je nejlepší odpoutat se od ostatních rádoby kritiků a sám si šlapat cestičku za kvalitou. Nebo jinak ? Nebrat to tu tak vážně, o což se už také snažím.
přidáno 05.04.2015 - 12:20
kekebreke: jo tak.. no to chápu :))
přidáno 05.04.2015 - 12:15
Asi nízká hladina alkoholu v krvi :-)
přidáno 05.04.2015 - 12:13
proč si připadáš zhrzený? :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Od zhrzeného psance : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Však oni přijdou
Předchozí dílo autora : POMSTA

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
moonell, Sasanka
» narozeniny
wp-hasan [16], Weichtier [15], Joanne17 [15], Deviant [14], Elivei [12], Klaron [11], Mamka [11], shizuko [8], Ann(ah) [8], človiček [6], Antek [3], andrew_maxwell [1]
» řekli o sobě
Umouněnka řekla o Sucháč :
Vděčím Ti za mnohé... Slova to nepopíší, ale až jednou budu držet své první poetické dílo v rukou, vždy budu s vděčností vzpomínat na člověka, který mi dal pocit, že někam patřím a zavedl mne k lidem, kteří mi pomohli zrovna tak. Bez Tebe a Tvé sbírky by nebylo mnoho světla, které mne táhne nahoru a nutí mne být lepším člověkem. Děkuji a nechť se naše cesty i nadále kříží. :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku