Naše třída má i vlastní stránku, kdybyste se někdo chtěl podívat napište mi.
přidáno 18.03.2015
hodnoceno 9
čteno 890(12)
posláno 0
David je můj spolužák v lavici,
on na hlavu nemusí si dávat přilbici.
Grafyty kreslí pořád a pořád,
alespoň to nezakazuje školní řád.
On je celkem v pohodě
a nemusí při tom chodit k vodě.
David a jeho grafyty si užijí moc,
když si je potají kteslí celou noc.
přidáno 18.04.2015 - 18:29
Jestli kreslí na povolené místo je to v pohodě. Jinak pozor, aby ho nechytili. :-)
přidáno 18.03.2015 - 20:02
Marnerin: Já si myslím, že bys toho nechat neměla. Pokud to nebudeš zkoušet, nemůžeš se ani zlepšit a nikdo se nestane básníkem bez toho, aby na sobě pracoval.
Zkus něco hezkého napsat, druhý den si to znova přečti, promysli, oprav a klidně to uveřejni. Uvidíš, že to půjde.
přidáno 18.03.2015 - 19:52
Stará neznámá: Když mě se vše dotkne. Pak se rozbrečím, při tom mě to bolí na duši. A pak už to nevydržím a na řadu ta bolestivější část. No a pořád si připadám jako nikdo, protože te nikdo jsem.
přidáno 18.03.2015 - 19:51
Marnerin: neutíkej :-) takhle to nikdo nemyslel, jen si musíme ve světě internetu dávat všichni pozor na spoustu věcí, tak se ti tu jen snažíme poradit a ne odradit od psaní, ju? :-)
přidáno 18.03.2015 - 19:41
Marnerin: Takhle to ani nebylo myšleno, myslím, Jirka ti chtěl jenom poradit. Přece tě někdo od psaní nezastaví ne? Jenom se z toho pouč a příště to napíšeš lépe. Kvůli tomu se přece nebudeš zlobit ne? Myslí to dobře.
přidáno 18.03.2015 - 19:06
Jiří Turner: Já, já už radši psát přestanu. Stejně mi to nejde a budu se zase chovat že nejsem nikdo. Odpusťte mi. T_T
přidáno 18.03.2015 - 17:04
Orionka má dobrý nápad, Marnerin, možná by bylo lepší spolužáky popsat beze jména, schválně jestli se v tom popisu poznají, když jim to nějak ve škole dáš přečíst. Na tyto stránky tvoji spolužáci asi sami od sebe nechodí. Určitě je lepší to nechat na nich a neprozrazovat něco, co by sami nechtěli.
A uvědom si ještě, že tady zveřejňuješ svoje literární dílo v podstatě celému světu ( celý svět si ho asi nepřečte, ale může). Měla bys proto na něm více pracovat. Na pravopise i na rýmech.
přidáno 18.03.2015 - 16:33
Orionka: David je kreslí na papír a když tak to jsou názvy jeho oblíbených kapel. Ale oni se vážně tak podepisují, ale grafyty to nejsou ty vypadají jinak. Jen jsem nevěděla jak to pojnenovvat.
přidáno 18.03.2015 - 16:18
Tak to jsi Davida pěkně práskla, jestli teda myslíš opravdové graffiti :). Víš, ono je vůbec tohle adresné psaní docela ošemetné. Někoho se můžeš třeba i nechtěně dotknout nebo prozradíš něco, co vypadá nevinně, ale může být zdrojem posměchu, problému atd. Ona není náhoda, že se literatura zpravidla píše anonymně, i když inspirací jsou skuteční lidé.
A jestli můžu poradit, dej si větší pozor na pravopis a překlepy.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
David Meduna : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Libor Pezinek
Předchozí dílo autora : Filip Klaban

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku