přidáno 16.03.2015
hodnoceno 17
čteno 1074(20)
posláno 0
utiš mne
mé nitro rozbouřené

já jsem břeh
a přiliv se žene

slibuji
že nebudu plakat
až vyjde měsíc

nad Jericho

...

každou vteřinou
ubývá dechu

a vrásky na duši
se kupí a rozplývají
jako mořská pěna

jednou se rozpustí

do ztracena


...

a už nic nebude slyšet
pro ticho

přidáno 21.03.2015 - 20:57
Yasmin: děkuji, drahá :)
přidáno 21.03.2015 - 19:22
Nádherně rozbouřená. Je v ní tolik!
přidáno 17.03.2015 - 14:37
Jiří Turner: já ty rýmy zas tolik neřeším, spíš obsah. nechci podřizovat obsah rýmu. to ať je raději báseň neznělá. ty to máš možná naopak...
přidáno 17.03.2015 - 12:46
ioreth: ...tím slovem "pozdě" jsem mínil v tomto " nerýmu". kdyby tam byl dobrý rým, tak by to pozdě nebylo.
přidáno 17.03.2015 - 12:42
Amelie M.: děkuji. jo, to budeme my - milovníci skácela.
přidáno 17.03.2015 - 12:40
Jiří Turner: podle tvého pokazila, podle mého podržela napětí. taky jde o to, jak se to čte. ale díky :)
přidáno 17.03.2015 - 10:35
Je to moc hezká báseň, kterou jsi posle mého soudu trochu pokazila stěžejním rýmem " Jericho".
úplně se nabízí krásný rým Jericha / do ticha
nad Jericho/ pro ticho je daleko a je to neznělé
přidáno 17.03.2015 - 08:40
hezké, začínám tě objevovat :-) máš příjemně lehké a obrazotvorné psaní.. přitom mi to nepřijde nijak zvlášť překombinované.. připomínáš mi tu dva lidi.. jeden se ti tu podepsal.. ;) hezké :)
přidáno 17.03.2015 - 08:35
ioreth: To je mi líto, každá bouře se jednou utiší. Ano, v tvé básni zuří bouře, ale pro mě je jemně popsaná.
přidáno 17.03.2015 - 03:43
koiška: ale ta bouře, co se ve mně odehrává, moc něžná není :(
přidáno 16.03.2015 - 18:29
ioreth: Něžná poezie.
přidáno 16.03.2015 - 15:50
Orionka: tak to je velká pocta, že je něco typicky moje. to zní jako originalita. :)
přidáno 16.03.2015 - 14:50
Hezké, jemné... takové typicky tvoje :). Jako když jdeš v letní noci městem a z okna se ozve tichá melodie klavíru.
přidáno 16.03.2015 - 12:37
Lenča: děkuji :)
přidáno 16.03.2015 - 12:37
DDD: Vítězslav Novák napsal cyklus Vzpomínky (pro klavír), které mají podobné názvy, a který mám moc ráda. Např. Triste se jmenuje přímo jedna z nich. Ráda používám názvy, které pro mě mají spojitost s hudbou.
přidáno 16.03.2015 - 11:49
Krásná :)
přidáno 16.03.2015 - 07:13
Jsem zvědav, jestli budeš v italském názvosloví ještě pokračovat. Tahle, stejně jako ta minulá, je opravdu krásná. Mám strašně rád tvůj jemný a vzdušný styl. Moc se mi líbí ta myšlenka ve druhé polovině :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Triste : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Janáčkova pastorkyňa
Předchozí dílo autora : Tranquillo

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
el26
» narozeniny
charogne [16], *-_-* [11], Teenka [10], Scatta [9], Dutohlav [8], terezka.03 [3]
» řekli o sobě
Martin Patřičný řekl o (ne)známá_firma :
Před pár lety literatura přežila i svůj šílený nadbytek, těch, kdo píší, začalo být víc, než těch kdo čtou…ale – došlo k něčemu jinému: Tak dlouho se čekalo, že knihu zlikviduje televize, že knihy a čtení změní čtečky a audioknihy, o internetu nemluvě. Ale njestalo se to. Co se stalo doopravdy? Proměna je v tom, že vyhrály ženy. A vůbec nejde a nešlo o nějaké zápolení či o vítězství. Prostě jen daleko víc žen než mužů kupuje knihy, daleko víc žen čte a dnes myslím že i víc žen píše. Ženy zkrátka převzaly žezlo i otěže literatury a muži se sami odsunuli na vedlejší kolej, mimo mísu. Co všechno se muselo stát a stalo se od těch časů, kdy muži psali skoro všechny knihy a stvořili i všechny ženské postavy, o tom mám pár poznámek pod článkem. Literatura, královna kniha, byla vždycky něčím a nějak „ohrožená“. Teď tedy odkládá brnění a obléká košilku a sukni. Proměna literatury začíná. Co přinese, bůh suď. Nebo spíš bohyně?
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku