přidáno 02.03.2015
hodnoceno 1
čteno 854(19)
posláno 0
neví
proč tady sedí
smutný člověk
kámen na dně přehrady
umělé bariéry

neví
proč tam letí
divný patron
plamen za zdí zahrady
vítá harriéry

neví
proč ani nejí
líný pošuk
sám se nařknul ze zrady
cizí kariéry

Jít hledat budoucnost do divadla. Pošetilost chtít po druhých splnění vlastních snů. Prej se má žít ve dvou, a pak se to prý i zvládne. Ale proč tak daleko, bojovat s mrazem. Dneska uvidím dva lidi, kteří se uvidí poprvé. Přáli by si lásku. Bude to navždy? V dnešní době, ou jé. Jít na rande, to bych chcíp, alespoň nás tam budou mít jako křoví. V sobotu jsem seděl na baru ve svém oblíbeném klubu a nějaká holka si na moje rameno položila hlavu. Ptám se jí copa děláš? Né, já tě nebalím, pravila. Kdybych nikoho nemiloval, tak by ke mně asi takovouhle důvěru nepocítila. Nebo co to bylo, ale určitě bych si radši domluvil rande s opilou holkou, než jít do toho takhle naplno. Jako kámoš, přes net si sjednal dvě rande v cross café, prej tam ty holky chtěly. Ta první za ním přijela autem a hned se ho zeptala kolik bere. Druhé hledání lásky prý bylo taky strašné. Takže to dnešní rande bude asi fakt hustý, to bude normálně film, na co se dneska budu koukat. Jedná se o jiného hocha a jednu kámošku. Známe je oba, ale oni se nikdy neviděli, chtěj lásku, tak to maj dneska mít. Haha. To mi zvedne náladu.
přidáno 19.08.2015 - 12:12
:-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Pták z komína : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Základ státu bez kabátu
Předchozí dílo autora : Z tlapy duch

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku