přidáno 29.03.2008
hodnoceno 1
čteno 960(12)
posláno 0
Tak takhle to začalo!Sedíme v hospodě,blbě kecáme,vypadáme a hloupě se tváříme:).Prostě běžná,obyčejná,skoro až nudná ožíračka u Fidela na Vltavě.Náladu nám samozřejmě zvedala,zvyšující se hladina alkoholu v krvi a asi nejvíc,příchod jedné osůbky."Čau volééé,sem byla na tajči tak du dýl!"A sedla si.Příchodem této osoby,nabrala zábava na obrátkách.Zvýšila se frekvence vypitých piv,sprostých slov a výbuchů smíchu.I teplejc najednou bylo! Dokonce i vychladlé topení sálalo takový žár,že bylo nutné odhodit i některé části oblečení přítomných dam,což mnělo za následek zvýšení teploty mužů,ale my,muži,máme v sobě takt a ohleduplnost a proto jsme zůstali oděni.Některé slečny se sice snažili z nás to oblečení servat,ale pod smrtelně ledovým pohledem mého bratra,zanechali těchto oplzlých dotyků našich svetrů a košil a s obavami o svou počestnost,těchto snah zanechaly.A tak zábava plynula,učty narůstaly,volně ležící kamarádi už mi byli k smíchu a ne k pláči..............no a bylo tudíš na čase jít o knajpu dál.Chtě nechtě,zaplatili jsme a vyrazili.
Tak kam pudem voléé!Padlo několik návrhů,já chtěl do Tesca,protože mě trápil hlad a taky už jsem dlouho nikde neudělal ostudu.Nakonec Japonec,teda co to kecám!Nakonec jsme se rozdělili,s tím,že se opět shledáme v jednom zařízení a zde načatý večer v poklidu dokončíme.Má skupina vyrazila do vysněného Tesca!
Upřímně,kdyby jsem věděl,co nás zde čeká....stejně by jsem šel:).Po našem příchodu nás uvítal,téměř prázdný a hromadou zboží oplývající,supermarket TESCO!!Nemohli jsme si samozřejmě vybrat jiný košík než ten dětský(takový to autíčko,kde může vaše dítko sedět,dělat že řídí a navíc tam dáte ještě nákup).No a samozřejmě,že všichni chtěli sedět v tom autíčku pod košíkem a dělat,jako že jedou v opravdickým autě.Naštěstí se tam nikdo z nás nevešel,ač pokusy o vniknutí do tohoto vozu,probíhaly průběžně během celého nákupu.Když přítomné dámy,začali zkoušet vystavený nábytek,prohlížet trouby u sporáků,sedat na křesla a lehat do postelí,říkám si,"to je konec!".Nebyl!!Naopak,spíše začátek!
Zvoní mi telefon,"kde ste?Jsme tu taky,ta hospoda byla zavřená!Já na to,"u pečiva!".Oni,"tak my tam jdeme taky!".Já,"jo!".A přišli,ano ta půlka,která jít nakupovat nechtěla.Trochu jsem znervozněl a snažil se tvářit jako běžný zákazník,co má velkej hlad a vůbec není ožralej.Nepomhlo to!Holubička si vlezla za pult s lahůdkama a chtěla nám prodat ševcovskej mls a jiné dobroty.Každou chvíli jsem očekával ozbrojené zakuklence z URNY a v duchu přemýšlel,jakého právníka si najmu a co řeknu svým nebohým příbuzným.Nikdo nás nepřepadl.

Když jedna z přítomných dam,začla pojídat ještě nezaplacený banán,říkal jsem si,že teď už ta urna určitě přiběhne.Zas nic!Vzchopil jsem se ze svého zoufalství a snažil se zachránit co se ještě dalo.Ulomil jsem kus rohlíku,délkou odpovídajcího části snědeného banánu a tento kousek pečiva vložit do slupky,aby simuloval chybějcí část.Nesimuloval,prostě se tam vůbec nevešel a navíc,už jste někdy viděli,aby banán drobil?Z posledních sil jsem zavelel k ůstupu a celá ta ukřičená a motající a vzájemně o sebe se opírající skupina se vydala k pokladnám.Zaplatili jsme nákup a já už se těšil ven.Jenže cestou nás ještě čekala jedna zlá,škaredá věc.A to v podobě vystavených skutrů.Já opravdu netuším co k tomu říct!
.
Následoval ještě krátký rozhovor s pánem z ochranky,ale to už byla v podstatě velmi příjemně nudná a hlavně legální záležitost.
Po tomto "nákupu",nás opustil můj nebohý bratr,který se,chudák můj bratr jedinej,vzpamatovává z této události dodnes.Navštívili jsme posléze,ještě dvě restaurační zařízení,ale to už je jen slabý odvar nakupování v Tescu.
A jedna malá rada na závěr.Když už jste opilí a půjdete nakupovat do svého oblíbeného suprmarketu a bude vás tm víc!Nezapomeňte si vzít fotoaparát,jako já :)



R.K.
přidáno 30.03.2008 - 09:17
no nazdar..:P

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Náukup :) : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Poklad světa
Předchozí dílo autora : Hlavou proti zdi

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Shanti [12], Oldrich [11], Sithoras [10], Mazekeen [7], Jsem [4]
» řekli o sobě
Severka řekla o prostějanek :
Janinka ;) skvělá kamarádka, básnířka, měsíček...mé černé svědomí...se kterým jsem zažila spoustu legrace...děkuji ti za to že jsi...;) šálilálilááááá....
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku