pocitovka
přidáno 12.12.2014
hodnoceno 20
čteno 1028(24)
posláno 0
Dnes krásný západ slunce byl
moc jsem si ho ale neužil
protože byl moc brzy
a to mě celkem mrzí.

Co z toho světa člověk má?
Když jde domů, tak už je tma.
A v práci?
Čas ztrácí.
přidáno 20.12.2014 - 20:29
Moc pěkně napsáno, přesně takové z toho mám pocity. Za tmy do práce, za tmy z práce ... a život nikde ...
přidáno 15.12.2014 - 12:25
Severak: Teda ten poslední Tvůj komentář zní vážně kafkovsky ... Ale hlavně seš zase v nejčtěnějších, týýýýjo ! :-) Jupííí :-) ;-)
přidáno 13.12.2014 - 17:11
Orionka: ono v tom co dělám se ten smysl hledá skutečně těžko, mám podezření, že tam ani není. Tak jsem ho prostě přestal hledat.

Pracuju dál, firma platí a klienti si vymýšlí požadavky. Jen ten smysl musím hledat v něčem jiném než v práci.
přidáno 13.12.2014 - 16:35
Lenča: jasně že jsem ho viděl, pracuju ve výškové budově s výhledem na Petřín
přidáno 13.12.2014 - 16:02
Myslím, že se ti tu smutnou situaci podařilo velice hezky vystihnout. I když se vracím domů dřív, zvlášť s koncem plně souhlasím.
přidáno 13.12.2014 - 14:49
Ale viděl jsi ho, když o něm píšeš, ne? Byl fakt nádherný, spontánně jsem si ho vyfotila. I když ten okamžik nejde na fotce zachytit. Ovšem v sobě ano...
Krásná báseň :)
přidáno 13.12.2014 - 13:59
Zamila: No je fakt, že bez posledních dvou veršů by se mi to líbilo víc :). (Jinak honba za penězi je někdy a pro někoho bohužel velmi smysluplná. Ale i tak se k ní dá přistupovat pozitivně.)
přidáno 13.12.2014 - 13:53
Orionka: Třeba tady ale vůbec nejde o druh vykonávané práce, ale prostě jen o to, jak vcelku nesmyslná honba za penězi odhání od pravých přírodních krás ...
přidáno 13.12.2014 - 13:30
Ailin: Životní okolnosti neznám, vím jen to, co se dá vyčíst z profilu a z básní. Samozřejmě to může být úplně jinak, jsme ve virtuální realitě, ale jestli je to tak, že inteligentní mladý muž v Praze, kde sehnat práci není zdaleka takový problém jako jinde, dobrovolně dělá něco, co sám označuje za ztrátu času, tak to opravdu vidím takto zjednodušeně. Ale i kdyby ty okolnosti byly úplně jiné, viděla bych to asi podobně. Přístup moje práce je ztráta času je podle mě od základu špatně, taková sebedegradace předem a předpoklad depky.
přidáno 13.12.2014 - 11:35
Ailin: Severak: Já vím, že je to velká a upřímná oběť nepřiměřená věku ... Ale ta morální odměna za to určitě stojí :-)
přidáno 13.12.2014 - 11:20
Orionka: Ono to není jen o věku, ale i o životních okolnostech. Musím se Severáka zastat: jeho přístup je naopak obdivuhodný - ač se to třeba bez znalosti těch okolností, z pár slov básně, nemusí tak jevit.
přidáno 13.12.2014 - 10:49
Severak: Zamila: No, hlavně těch pět posledních krátkých slov je smutně výstižných :-( ... A nejhorší je, že platných pro tolik lidí z tzv. "civilizovaného lidstva" :-I . Snad se lidi včas vzpamatují a zase se vrátí k broukání u ohně, východům a západům Slunce a radosti ze smysluplných činností.
přidáno 13.12.2014 - 10:45
Básnička ok, ale přístup zcela chybný. Ještě bych chápala před důchodem, ale v tvém věku?
přidáno 12.12.2014 - 22:27
Severak: Ježišmarjááá :-) No, vůbec nevim, kterej blbec tenhle systém vymyslel. Kdyby to bylo jako za starých časů, kdy chlap lovil mamuty a ženská z nich dělala polívku - a pak se společně koukali do ohně a broukali si, bylo by hned na světě líp :-) :-)
přidáno 12.12.2014 - 22:22
to jsi na tom ještě dobře, já za tmy chodím i do práce:-(, takže od nevidím do nevidím...
přidáno 12.12.2014 - 22:12
Zamila: a to jsi ještě nečetla mou rozepsanou povídku „Veselá tramvaj“, tam se teprve slovo „tak“ přemnožilo.
přidáno 12.12.2014 - 22:10
Nell: dík to mě těší, mám pocit dobře vykonané práce (při psaní depky)
přidáno 12.12.2014 - 22:09
Možná by tam ani nemuselo být to "tak" :-) A já to mám stejně, proto preferuji práci z domova :-) Hlavně v létě a okolo Vánoc je tohle k zešílení. Ale snad ještě horší bylo, když jsme se tou před- a povánoční dobou museli učit na zkoušky ... Fujky. Moc povedená báseň :-)
přidáno 12.12.2014 - 22:01
Přijde mi to jako jedna z nejsmutnějších básniček, co jsem tu kdy četla
přidáno 12.12.2014 - 21:55
hmm.. jo..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Hledání ztraceného času : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Možná
Předchozí dílo autora : Pevný bod

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku