Nechci se zaobírat fyzickou stránkou věci, daleko zajímavější a v dnešní době vzácnější je onen duševní prožitek. To co dělá sex milováním.
přidáno 22.11.2014
hodnoceno 15
čteno 1899(41)
posláno 0
To co se během sexu děje s našimi těly je naprosto úžasné. Bouře hormonů, pot, občas slzy, vzdychy, emoce, řev.. je toho opravdu spoustu co nás tímto aktem doprovází k onomu očekávanému a slastnému vrcholu.
Samo o sobě se ale stane stereotypem. Sex bez lásky, je totiž ochuzen o jeden dost podstatný děj.
První jiskry celého toho úžasného se objeví už při prvním pohledu do očí. Cítíte ten chtíč a při dotyku elektřinu přeskakující mezy oběma těly. Mazlení, polibky, kousání. Všechno co máte rádi. Víte co dělat aby jste uspokojili svůj protějšek a dosažení jeho vrcholu je vaším skutečným cílem. Dělá vám dobře slyšet a vidět jak přede a dostává se blíž k orgasmu, který je o to nádhernejší, dojdete li k němu společně.
Kromě toho tělesného co láska umocní se během sexu odehrává ještě jeden děj. Naše duše začnou proplouvat bariérami našich tělesných schránek a dotýkají se. Společně se mísí jako dvě barvy na malířské paletě a pomalu tvoří barvu společnou. Je nádherné to cítit. Cítit jak v našich od přírody sobeckých nitrech nabyde slovo já nového významu. MY.
Cítíte to ještě dlouho po tom co sex skončí. Jak při usínání, kdy vás ukolébává tlukot srdce, které víte že tluče jen pro vás. Tak v událostech všedního dne, kdy vás uvnitř hřejí ty kousky druhé duše, které ve vás utkvěly.
Kdo toto zažil dá mi za pravdu, kdo ne, ten se má na co těšit. V životě každého z nás to jednou přijde a je to právě to co jednou lidstvo zachrání.
Tak co zažili jste milování, nebo jste doteď jen šoustali?
přidáno 22.12.2019 - 20:12
Psavec: tak tady musím nesouhlasit.pokud se ti milování změnilo v šoustání tak jsi nikdy nemiloval jen šoustal.
přidáno 22.11.2015 - 22:17
Nejlepší je, nacpat kopu citů a něžnosti do drsnýho sexu. Ano jde to.
přidáno 22.11.2015 - 21:52
Krásně jsi nám to tu vykreslil a hezky v barvách! To je v dnešní konzumní době vzácný prožitek a velký dar pro toho, kdo to zažije! Sex sice uvolňuje napětí, jak píše J.T., ale je-li prováděn s láskou, mění se v milování a to má silnější a dlouhodobější účinek. A jak píše Nikol, je to jen na těch dvou, kterých se to týká, zda to bude tak hezké pořád anebo jim zůstane jen to šoustání ze zvyku...Já jsem idealista a věřím v tu první variantu. (Vědecky ověřeno a praxí potvrzeno!) Vždy to bude takové, jaké si to uděláš a jaké to chceš i vidět...:-P

Co děláš, dělej rád
a na partnerce svojí
to hezké hledat hleď
a je tu odpověď:
Pokud máš vskutku rád,
tak co ti, sakra, brání,
vždy se jen milovat?
Nemluv tu o šoustání...
:-)
přidáno 19.04.2015 - 06:24
Pěkná úvaha, zvláště od muže, to se cení. Orionka to napsala velmi výstižně, a malá poznámečka ke Psavci, záleží jen na těch dvou jestli a jak se to milování změní.
přidáno 24.11.2014 - 08:17
Psavec: MIlý pane..vím,že vzhledem k věku máte své zkušenosti,(trochu cynické), ale neberte lidem, co věří v milování i v lásku iluze. Nakonec..myslím si, že každej z nás, ať je to muž , či žena máme vnímání citů a milování různé. Proto jsme každý originál...a nebo to tak není?:))
přidáno 23.11.2014 - 16:30
Sex uvolňuje napětí, které způsobuje láska. Omrzí být stále uvolněný, ale na druhou stranu nelze být stále jen napnutý.
Asi jsem se částí cizího citátu trochu odklonil , ale myslím,že obojí zvlášť může být za určitých okolností hezké nebo alespoň zajímavé. Varianta "dva v jednom" je ideální, ale každý ji nemá...
přidáno 23.11.2014 - 12:28
Všim sis, že s tebou veskrze souhlasí v komentářích ženy? A krom Psavce a mně to zatím raději neokomentoval žádný chlap?
přidáno 23.11.2014 - 12:26
Ono každé milování se časem změní v šoustání.
přidáno 23.11.2014 - 11:26
souhlasím s orionkou :) chtěla jsem napsat něco podobného, zformulovala to za mě :)
přidáno 23.11.2014 - 10:56
Když ono je to všechno o hodně složitější, než jak to vypadá takhle černobíle rozděleno buď - anebo. Podob tělesné lásky je víc, vždycky je odrazem toho vztahu, ale to ještě nemůžeš vědět, všechno má svůj čas. :) Ve dvaceti každopádně záslužný objev.
přidáno 23.11.2014 - 00:06
Něco tak pěkného si vždy ráda přečtu:)
přidáno 22.11.2014 - 22:34
Nemohu než souhlasit. Skvěle napsáno :-)

Zamila: I muži v tomto věku dokáží mnohdy velmi příjemně překvapit ;-)
přidáno 22.11.2014 - 21:52
Lenča: Naprostý souhlas. Sex je spotřební zboží, láska je jehla v kupce sena ...
přidáno 22.11.2014 - 21:50
Až díky komentáři Zamily mi došlo, že to psal muž! Wau, to je ale překvapení!
Jojo, to se musí zažít. Horší je, že když to člověk jednou zažije, už se těžko spokojí s něčím menším :( Už ví, o co přichází, co může mít... A život v tomhle umí být sakra krutě ironický...
přidáno 22.11.2014 - 21:27
Hm, tak to už asi taky nezažiju :-D Ale je hezký číst takovou úvahu od mladýho chlapa, člověk by řek, že to takhle vnímá jen ženská ;-) :-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Milovat, nebo šoustat? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Menežeris

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
Martin Patřičný řekl o (ne)známá_firma :
Před pár lety literatura přežila i svůj šílený nadbytek, těch, kdo píší, začalo být víc, než těch kdo čtou…ale – došlo k něčemu jinému: Tak dlouho se čekalo, že knihu zlikviduje televize, že knihy a čtení změní čtečky a audioknihy, o internetu nemluvě. Ale njestalo se to. Co se stalo doopravdy? Proměna je v tom, že vyhrály ženy. A vůbec nejde a nešlo o nějaké zápolení či o vítězství. Prostě jen daleko víc žen než mužů kupuje knihy, daleko víc žen čte a dnes myslím že i víc žen píše. Ženy zkrátka převzaly žezlo i otěže literatury a muži se sami odsunuli na vedlejší kolej, mimo mísu. Co všechno se muselo stát a stalo se od těch časů, kdy muži psali skoro všechny knihy a stvořili i všechny ženské postavy, o tom mám pár poznámek pod článkem. Literatura, královna kniha, byla vždycky něčím a nějak „ohrožená“. Teď tedy odkládá brnění a obléká košilku a sukni. Proměna literatury začíná. Co přinese, bůh suď. Nebo spíš bohyně?
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku