přidáno 10.11.2014
hodnoceno 13
čteno 1070(29)
posláno 0
Nastražte uši!
Všechno, co tajné jest,
láká ke spekulacím.

Existuje čistota? Čistota lidských citů?

Jsem bludičkou močálů,
kde ztrácím
se, za úsvitu
luny,
vraceje se ze zoufalých cest.

Tvé oči - jsou ty!
Tvé rty - jsou ty!

Jen já - nejsem já!

Tak pojď, můžeš mě vést...
přidáno 19.11.2014 - 20:57
Jo...Yana to asi napsala nejlépe...
přidáno 14.11.2014 - 09:01
Yana: :)))) kuš :) děkuji.
přidáno 13.11.2014 - 21:22
k básni bylo řečeno již mnoho, já jen že čistota existuje, ano já mám vždy pocit že Ty jsi čistota...
přidáno 12.11.2014 - 10:32
Ailin: Děkuji za milý komentář.
přidáno 11.11.2014 - 14:47
Líbí se mi... celá, tak, jak je. "Existuje čistota? Čistota lidských citů?" - to je teda otázka, pane jo...
přidáno 11.11.2014 - 08:51
Orionka: Jo, mimochodem to "svést" se mi líbí víc, než " vést"
přidáno 11.11.2014 - 08:50
Jejda, děkuji všem za pěkné komentáře, topím se hluboko, to máte pravdu, hluboko a nevím, nevím, kdo mne odtud vytáhne :)) a kdo pochopí mou hloubku :)Ale překvapujete mě, jste dobří všichni, tápete, ale celkem chápete správně.

Základem básně je : spekulace.
Pak, když to vede k jakýmkoliv spekulacím, jsem spokojená - hlavně Orionka - spekulace vést, svést = vidíte, co si lidé vše " můžou " představit pod obyčejným, jednoduchým vedením... a to bychom mohli pokračovat do nekonečna - pak se vedou nekonečné drby o tom, či onom člověku a základem je stejně jen naše srdce. I když necháme průchod spekulacím, pak je důležitý postoj - závist - nezávist - zloba - dobrota atd.
jo, ztrácím - má být verš k spekulacím , ale asi se nepoved.
Kdysi mě lákaly ty takové lomené verše - když se dala v půli slova pomlčka a láká mě to dodnes, s tím se dá lidičky vyhrát.
Děkuji.
přidáno 10.11.2014 - 19:55
Mě se naopak rozdělení "ztrácím se" do dvou řádků líbí. Nabízí to trochu jinotaje při čtení, než člověk dočte druhý řádek a tím i význam. Je zvláštní. Ale moc se mi líbí. :)
přidáno 10.11.2014 - 19:50
myslím, že jsi jediná, kdo opravdu rozumí.. :-) začátek se mi velmi líbí.. zbytek pro mě začíná být neznámou..
přidáno 10.11.2014 - 18:46
Jsem z té básně zmaten.
přidáno 10.11.2014 - 18:37
To je krásné a zvláštní. Jenom poznámka: ve druhé sloce mě trochu mate řazení do veršů, "ztrácím se"bych nechala na jednom řádku. A na konci mě to svádělo číst jako "můžeš mě svést..." :)
přidáno 10.11.2014 - 18:03
Ty jsi teď samá báseň hluboká jak studna ... :-) Líbí se mi, že je na Psancích zas jednou o čem přemýšlet :-) Taky jsem občas ztracená, ale city, ty mám nejčistší ... Kočka by mohla vyprávět :-D ;-) Pěkná báseň !
přidáno 10.11.2014 - 18:02
krásná,...přemýšlím, co dodat, a nic mě nenapadá, je tam vše...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Můžeš - li? Pak tedy prosím... : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Je dno a dno
Předchozí dílo autora : O rozmanitostech dospěláků

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku