.. nejsem si jista, jestli by to nemělo být zařazeno v oddílu "tragická" :))
přidáno 22.09.2014
hodnoceno 17
čteno 1071(16)
posláno 0


Říkejme jí třeba Naděnka. Měla jsem tu čest, potkat ji na jednom zbytečném kurzu pro úplné trotly, po kterém následoval kurz další aneb rekvalifikační.

Naděnka je taková drobná, nenápadná blondýnka středního věku, taková porouchaná Bárbíe, věčně udivená, moc hodná a přitom všem úplně tupá. Žena v domácnosti, každej večír pečlivě připravená na příjezd svého mužíčka z jeho cest.. Hlásek má tenký jako vlasec, nahozený na jiskřivou hladinu rybníka, ale když se zasměje, je to jako když vámi projede břitva.. anebo klidně ten vlasec, skrz hladinu dolů, to právě, když zatáhne rybka.

Zažily jsme spolu spoustu příhod. Nejvíce však právě při absolvování rekvalifikačního kurzu pro neschopné čehokoli. Pohodlně se usaďte a ..

.. no co asi tak čekáte??? Čtěte! :)

Naděnka a nádraží

Naše úžasná bárbíblondkrasavícainteligéntnajaspolukuržofka.. přicupitala jako pokaždé na poslední chvíli a v silně nepraktických lodičkách na vysoké štengli, na nástupiště, směr Prágl.. a páč fest lilo.. poudá jí Iwet.. další moc fajn spolukuržofka.. "Bárbí, gde máš deštník..?" Odpovědí její bylo.. "myslíte, že dneska bude lejt???" Odpovědí mou bylo.. cvrnknutí si smíchy do kalhot.. vostuda no! Ještě, že nosím f tašce inkontinenční pomůcky, protože jinak nevím nevím! Ono lepší začít dřív, než pozdějc, vídě?!

Naděnka a tojléty

Stojíme s Iwet u tojlét, když tu se přifaří Naděnka a poudá.. „Na co tu čekáte??“ S velkým údivem nad touto logickou otázkou, jsme se hluboce zamyslely.. a následně děly.. "na co asi.. dovezli banány!!!"

Naděnka a lektorka

Lektorka.. "řekněte mi složení lidské kostry.."

Naděnka.. po dlouhém zamyšlení………… "přední nohy.. zadní nohy..........."

Naděnka telefonistka

Věčně hendsfrí vokolo krku.. asi novej hit.. a samý.. „teď jsem si prdla.. za pět min se půjdu vyčůrat a jestli to půjde, hodím i bobek.. muck, těším se na tebe broučku, papiky mucky muck“ No totální blueee.. co víc vám mám na to říct..!

Naděnka a dvojkalhotky..

.. cesta vlakem.. a Bárbíe si neuhlídala nožičky.. Chvíli jsme na ní tupě zírali, jestli si jako nedělá pééérdel.. když se nám jala vysvětlovati, že at se neděsíme, že ta příšernost s babskejma motivama, kterou nás právě oblažila.. a přitáhla tím pozornost nejenom naší, ale celého kupéčka.. je vlastně jen podržpunčocha, páč jí punčošky padaj.. že jako vona by kalhotky nikdy neukázala! Panč pod timhle má ještě jedny gatky.. brrrr! Děkujeme za vysvětlení Naděnko!

Naděnka a sekndhénd

Jednoho dne, když bylo trošku volněji, jsme courali po Praze a šli se podívat někam do sekáče.. Naděnka si tam vybrala sukýnku, kterou čapla do jedné ruky a protože příděl financí od mužíčka už statečně utratila.. do druhé ruky čapla stravenky, které jsme dostávali na obědy.. a pištivým hláskem, třepajíc v packách sukýnku a poukázky, povídá "prosím vás.. berete tu stravenkyyyy?" Naděnko zdrhej, vytáčí číslo do magořince!!!!

Naděnka a nebohý pan průvodčí

Naděnka si nandává ve stoje před pidizrcátkem nad sedačkama naušničku, když vstupuje pan průvodčí a vlak cukne.. Naděnka ztrácí rovnováhu a padá panu průvodčímu přímo mezi nohy.. Tedy rukama.. Tento reflex zopakuje cestou ještě na dvou mužích..

To já, je rovnou švihám při nastupování taškou s noubůkem he!

přidáno 12.02.2015 - 19:02
Singularis: ono je stejně nejlepší, některý věci prostě zažít, než je jen číst :) díky za komentář..
přidáno 12.02.2015 - 18:54
Pobavilo mě to. Ten jazyk, kterým je to psané, mě hodně ruší při čtení, ale stejně to stálo za přečtení. Nejvíc mě pobavily ty dvojkalhotky. (Pravděpodobně proto, že je to paradoxně docela inteligentní nápad.) Naopak nejméně mě zaujala "Naděnka telefonistka".
přidáno 13.10.2014 - 15:08
Máta: díky, jsem ráda, že jsi se pobavila.. :) my se také bavili, i když nám jí svým způsobem bylo líto, protože.. ona byla prostě hodná.. (to ostatní ale bylo vidět tak nějak víc.. ) :)
přidáno 13.10.2014 - 09:27
Šmankote jeden neví zda se smát nebo brečet... snad raději se idiotsky smát, co všechno je lidstvo schopné zplodit. Když ale ona za to opravdu nemůže... pak zbývá odevzadný povzdech a chápavý úsměv.
Díky moc, skvěle napsáno, zasmála jsem se.
přidáno 27.09.2014 - 21:56
Amelie M.: Aha, tak takovýho jsem ještě nepoznala a asi už ani nepoznam :-) Myšleno "monogamistu" :-)
přidáno 27.09.2014 - 21:52
Anna Wolfgang Havranová: díky za komentář :)) sestra má ještě šanci, pokud je věkově, jako ty, tak z toho třeba vyroste :))
přidáno 27.09.2014 - 21:51
taron: to bych chtěla ty jiné věci vidět ;))
přidáno 27.09.2014 - 21:51
Zamila: já si všimla, že hloupý, pěkný tělo, je v kurzu jen, když jde o sex nebo jakousi služku do domácnosti, či si chlap vůbec nevěří.. takový ten zoufalec.. Pokud jde o inteligentního, schopnýho chlapa, většinou chce mít po svém boku někoho s mozkem.. aspoň tak to vnímám po zkušenostech já :-)
přidáno 27.09.2014 - 21:45
:-D Bože :-D Jaká to klasika dnešní doby ... Ale všimla sis, jak je hloupý pěkný tělo dneska u chlapů v kurzu ? To je ten největší paradox ! :-)
přidáno 26.09.2014 - 16:50
:) Přesně takovou mám sestru. Občas je s ní docela legrace, protože na všchno naletí. A ta "naděnkovština" mě fakt dostává :)
přidáno 23.09.2014 - 17:43
:)))

já nevím, já jsem taky občas moc hodná...
dvoje kalhotky ale nenosím a nepadám průvodčímu do rozkroku... :)
to se mi fakt ještě nepodařilo, ale podařily se mi jiné věci, heč! :)
přidáno 23.09.2014 - 11:09
Yana: máš naprostou pravdu.. Naděnka vůbec nebyla zlá, spíš tak naivně hodná a připustit si ji k tělu, určitě bychom mohly být kamarádky, tedy, z její strany.. :))
přidáno 23.09.2014 - 11:09
Severak: přesně tak.. ;) díky za komentář..
přidáno 23.09.2014 - 11:08
Sucháč: myslím, že všichni jsou chytřejší, než Naděnka :))
přidáno 23.09.2014 - 08:54
taky znám takový holky, víš, mě dojímá jejich bezprostřednost, jejich jednoduchost a schopnost mít tak jednoduché všechno kolem sebe a navíc je s nima sranda, no ke stylu, jseš to prostě ty kdo vnímá takhle, trochu neomaleně, sympaticky, svěže a bez zbytečných příkras a myslím ještě, že holčina z tvé povídky, kdyby jsi jí dala šanci, by tě hned brala za kamarádku, takovýhle holky mají vedle sebe rády silné osobnosti, vnímají určitou ochranu, ale většinou spolu takové typy nekamarádívají, to jen zamyšlení mimo...čau
přidáno 22.09.2014 - 23:48
příroda je někdy ale opravdu krutá....

To, že je povídka psaná lehce „naděnkovštinou“, mě na první pohled trochu odradilo. Pak jsem si ale uvědomil, že je to v zájmu autentičnosti. Popsat to suchým jazykem, nevyznělo by to tak.
přidáno 22.09.2014 - 23:32
Zasmál jsem se, ale Kráva je lepší...a jen tak mezi námi: Mám doma roční blondýnku a už teď je chytřejší, než Naděnka...:-D

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Panenka Naděnka : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Dopisy mrtvému
Předchozí dílo autora : Kráva

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
bludička, Dominik hrušat
» narozeniny
wp-hasan [16], Weichtier [15], Joanne17 [15], Deviant [14], Elivei [12], Klaron [11], Mamka [11], shizuko [8], Ann(ah) [8], človiček [6], Antek [3], andrew_maxwell [1]
» řekli o sobě
Severak řekl o tlachapoud :
Střez, střez se Tlachapouda, milý synu. Má tlamu zubatou a ostrý dráp. Pták Zloškrv už se těší na hostinu, vzteklitě číhá na tě Pentlochňap. -- Lewis Carrol: Alenka v říši divů (a za zrcadlem) (v překladu Aloyse a Hany Skoumalových)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku