přidáno 21.09.2014
hodnoceno 15
čteno 1167(28)
posláno 0



Jsem onehdá vlezla na ňákou diskusi maminek.. jako takovejch těch super matek, co řešej fakt závažný témata, jako třeba.. "jakou barvu hovínka mělo dneska to moje dítě" anebo "jsou lepší plíny se šmoulama bo s krokodýlem" či "můj malej řekl "prdel", co ted" a taky.. "mám mu tu broskev nakrájet na kolečka nebo kostičky?" Povim vám, jako fakt vážný věci tam řešej holky..

Mňo.. a vo co gou, žejo..

Jsem prostě četla dotaz, jako.. "prosím vás, jsem zoufalá!!! jsem taaak unavená z toho svýho jednoho dítěte.. co mám dělat, von pořád něco chce" (no aby nechtěl, když mu sou dva, že jo.. tož to ti malí skřeti pořád s něčím tentononc.. votravujou..) Noo.. a páč jsem ta, co fšechno ví a zná a ráda poradí, tož jsem si nejdřív přečetla rady typu.. "jděte na hřiště", "dej ho k babičce a dědovi" a blaa blaa.. A s tím sem se jako nemohla smířit a tak píšu.. "holka.. to je fpoho, vodveď ho do sklepa a nezapomeň zamknout".. Tož holka odepsala.. "ale von bude asi plakat" No, co jí na to máš říct.. vůbec jí to nemyslelo a tak jsem ji musela zase poradit a poudám.. "šmarja, tak mu zalep pusu a přivaž ho k topení neee?!"

Vůbec nechápu ten povyk tam.. Prej jsem kráva a ještě asi štyři věci, co jako vůbec neznám.. a navíc na mě zavolaj sociálku.. Vod tý doby pořád čumím do zrcadla a hledám tyyyyy.. parohy, bo co to krávy maj.. a jako sry, nic neroste.. Trošku ukecaný ty holky.. kráva teda fakt nejsem! Dokonce nemám ani fialový fleky a tak..! Pche.. a taky už měsíc čekám na tu sociálku a vono pořád nic.. Asi je někdo zavřel do sklepa a zalepil jim pusu!

Pro dobrotu na žebrotu.. chjo!

přidáno 18.10.2014 - 08:32
Opět krásné. Na podobné diskuse raději nelezu, maminkovským serverům se vyhýbám obloukem. Nějak mě to maminkování nebere a irituje, ač mám malé dítko, vzhledem k tomu, že kolem sebe potřebuji inteligentní lidi... asi mi chybí správné hormony :-D Tam jeden neví jestli se smát nebo brečet. Ale nááádherně jsi píchla do vosího hnízda, jen co je pravda... omezenost některých nezná mezí.
přidáno 27.09.2014 - 22:02
Má to zkrátka šmrnc :-) Hlavně ten Tvuj ... hantec :-D ;-)
přidáno 24.09.2014 - 14:03
Sucháč: Psavec: Pett: Orionka: jsem ráda, že Kráva aspoň trošku pobavila.. i když.. někdy je to víceméně k pláči.. :)
přidáno 24.09.2014 - 14:02
slnečnica: ted jsi mě pobavila ty, tím svým komentem :))) ale jo, bohužel.. jsou to takové rádoby supermatky..
přidáno 24.09.2014 - 13:41
Amelie M.: Ono sú tam väčšinou samé kravy, a to nemusia byť ani fialové, ako tá čokoláda. Je to žiaľ tak.
přidáno 24.09.2014 - 12:51
Tohle jsem si s chutí přečetl, jen jedna připomínka: krávy mají rohy ne parohy, ale to nic nemění na tom, že jsem se pobavil.
přidáno 24.09.2014 - 12:02
Skvělé, řežu se u toho jak blbec, fakt se ti to povedlo :))
přidáno 22.09.2014 - 22:48
No konečně zase něco ftipnýho Am...ne, že bych se u těch drsně působivých fláků nudil, ale už to chtělo trochu odlehčit...a to se povedlo beze zbytku...
přidáno 22.09.2014 - 09:23
Co na to říct... ve virtuálnu se dějí věci neuvěřitelné, tohle je ještě fajn a docela veselé, příběh sám i diskuze ;-)
přidáno 21.09.2014 - 18:45
taron: díky Taron :) doufám, že příště uslyším já Tebe! ;)
přidáno 21.09.2014 - 18:45
Rezavá Plechovka: děkuji za komentář :) No ano.. i tam se dá sehnat krutě směšná inspirace :))
přidáno 21.09.2014 - 17:47
slyšeli jsme na živo, povedená :)
přidáno 21.09.2014 - 17:26
Sdílím Vaše rozhořčení, to co se děje na těchto diskuzích je obvykle velice vtipné, ale pak člověku vytane myšlenka, že pokud tohle vychovává děti, tak co potom z těch malých svišťů vyroste ? Jinak jako další inspiraci pro sbírání jedněch z nejblbějších dotazů a otázek na internetu vůbec, doporučuji určitě profláklý mimibazar :)
přidáno 21.09.2014 - 12:27
vanovaso: máš pravdu :) někdy je až s podivem, jak na naprostou ironii a paradoxy lidé reagují a jak to hrotí.. :-)
přidáno 21.09.2014 - 12:10
Tak to se mi líbí..tedy to dílko,.oni vážně takoví lidí existují...vlastně nevím co k tomu dodat...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Kráva : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Panenka Naděnka
Předchozí dílo autora : V duši hudbu slyšeti

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku