Příběh ze života :) Můžete ho najít i tady > bookoflifes.blog.cz
přidáno 19.09.2014
hodnoceno 0
čteno 883(3)
posláno 0
V následujících pár dnech všechno nabralo úplně jiné obrátky. V úterý, když jsem se vrátila ze školy, máma nebyla doma. Čekala nás však těžká písemka z matiky, a tak jsem se radši učila, poslední dobou jsem v tom dost plavala. Skončila jsem asi v půl jedenáctý. Dostala jsem na něco chuť, poslední dobou jsem po večerech dost mlsala, a tak jsem si zašla pro něco dobrého. Máma stále nikdy. Asi přespí u nějakého svého nového přítele, napadlo mě. Mohla mi ale nechat aspoň vzkaz. Po svačince jsem si šla lehnout, byla jsem unavená a ráno jsem musela vstávat do školy. Další den jsem byla doma zase sama. Mámě jsem se nemohla dovolat a tak jsem se svěřila Derekovi, ten to hned zavolal tátovi. V tu chvíli mě tím Derek naštval. Hlavně proto, že táta chtěl hned volat na sociálku, naštěstí se mi povedlo vymluvit mu to.

Nastěhoval si mě k sobě. S Derekem jsem nepromluvila ani slovo, ve škole jsem se mu začala vyhýbat. Každou volnou chvíli jsem se snažila dovolat mámě. V pátek mi to konečně zvedla. "Proč si měla vypnutý mobil? Kde si! Jak si mě mohla nechat doma samotnou! Táta chtěl volat na sociálku!" Křičela jsem po ni přes mobil. Byla jsem ráda, že je táta v práci, tohle nemusel slyšet. "Nekřič po mě! Po deseti letech jsem si konečně vzala dovolenou a ty mi to chceš vyčítat? Starám se o takového nepovedeného zmetka jako si ty a už mě to vážně nebaví! Vrátím se ve středu, do té doby to nějak zvládneš, nebo seš malý děcko, a tak běž k tátovi, ten se o tebe postará!" Zavěsila.

Jen jsem zůstala tupě zírat na obrazovku mobilu. Co to bylo? Je to normální? Mobil jsem strčila pod polštář a pevně obejmula plyšovou želvu od Dereka. Po chvíli jsem se odhodlala mu zavolat, bála jsem se, že se na mě zlobí, protože jsem se k němu posledních pár dní nechovala moc pěkně. Po chvíli jsem se odhodlala napsat mu aspoň SMS. Potřebuju tě, přijď. Na nic víc, jsem neměla sílu.

Když se ozval zvonek, vyletěla jsem z postele, jako by mě uštknul jedovatý had a pelášila dolů. Málem jsem se přerazila, když jsem zakopla o svou tašku, co ležela na chodbě. Otevřela jsem dveře a vrhnula se na Dereka. Pevně ho k sobě tiskla a co oči se mi nahrnuly slzy. Tvář jsem mu zabořila do hrudi a brečela a brečela. Marně se mě snažil utěšit, líbal do vlasů a šeptal chlácholivá slůvka. Po chvíli mě k sobě přitisknul pevně ji a hladil mě po vlasech. I když byl u mě, cítila jsem se opuštěná.

"Už je to lepší lásko?" Zeptal se, když jsem povolila svůj stisk. Něžně mě políbil na rty a já si ho přitáhla a nešetrně jsem ho líbala. Celá jsem se ještě třásla a sotva stála. Derek mě vzal do náruče a odnesl do postel. Oplácel mi mé neohrabané polibky. "Však já vím, co má moje princezna ráda." Zašeptal mezi polibky a povolil mašličku na teplácích. Studenými prsty mi jezdil po pod bříšku a něžně líbal na rty. Druhou rukou se nade mnou podpíral. Roztřesenýma rucema jsem se mu snažila sundat tričko. "Teď já zlatíčko." Zastavil mě ale. Hodil jeden ze svých rozkošných úsměvů - to je ok - užívej si to.

Obejmula jsem ho okolo krku a oplácela mu polibky. Cítila jsem, jak jeho studené prsty jedou níž až do mých kalhotek. Něžně mě hladil a zkoumal prstíky, jako by byl slepec a já jeho knížka. Spokojeně jsem zavzdychala a ještě víc se k němu přitiskla. Na celém těle mi naskočila husí kůže a já se zachvěla. Derek se spiklenecky usmál a zasypal můj krk polibky.

Spokojeně jsem lapala po dechu a vnímala jen jeho přítomnost. Příjemné mrazení nepřestávalo a on do mě pronikl svými prsty. Zezačátku se pohyboval pomalu, ale jeho pohyby se zrychlovaly a má touha po něm rostla. Vzdychala jsem a křečovitě se držela prostěradla. Měla jsem pocit, že se to už nevydržím. V mém nevětším šílenství přišel i pocit uspokojení. Jeho prsty začaly zpomalovat. Třesoucí ruce jsem k němu natáhla. Obejmul mě se spokojeným úsměvem. Těžce jsem oddychovat a tiskla ho na své tělo. Přes hlavu jsem mu přetáhla tričko a políbila ho na nahou hruď.

Pár vteřin a už jsme leželi vedle sebe nazí. Prohlíželi jsme se a zasypávali tělo toho druhého něžnostmi. Když se Derek přesunul se svými rty, na mé ňadra šílela jsem blahem. Prsty ho hladila v tmavých vlasech a jako loutku ho přesouvala k citlivějším místům a pak zase ke svým rtům.

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jednoduchá matematika (3) : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Jednoduchá matematika (4)
Předchozí dílo autora : Jednoduchá matematika (2)

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
angel [16], Bambulka [14], Jitrocel [1]
» řekli o sobě
Jsoucno řekl o timelady :
Pokud jste si někdy mysleli, že jste nešikové, asi jste nikdy nepotkali timelady. Šarmantní dívka milující hodnoty již neexistujících směrů, víno a Hraběte. A možná i trochu mě.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku