Souhlasíte?
přidáno 14.09.2014
hodnoceno 8
čteno 1069(29)
posláno 0

Před tvářemi se jim srážel teplý vzduch a kovová lavička jim mrzla pod stehny. Seděli uprostřed náměstí. Dvě páteční duše, které se díky vínu skvěle bavily. Kolem se tyčily lampy a v dlažbě světla, co osvětlovala padající vánoční sníh. A v hodinách zámku skoro odbývala dvanáctá hodina. Romantičtější místo v okolí neexistovalo.
Chlapec dívce něco milého říkal a ona se usmívala. Jejich tváře se blížily čím dál více v intimní zóně k sobě. Chlapec se podíval na hodinky.
Nastal čas.
Chytl jí za ruce a postavil se s ní. Objal jí kolem pasu a ona mu položila ruce na paže. S úderem zvonu dvanácté hodiny se všechny světla zhasla a celé náměstí upadlo do tmy.
Po pěti vteřinách se lampy rozsvítily a chlapec s dívkou se líbali.


Náhoda? Pokud víte kde je umístěné čidlo na denní světlo a máte kamaráda, který vám na něj posvítí ve správný čas, tak vaše nová slečna může zažít opravdu skvělou romantickou noc.
přidáno 18.09.2014 - 08:44
Wow sladké, tohle je sen každé holky :3 Moc pěkně napsané :)
přidáno 15.09.2014 - 15:10
Popisuji jedno skutečné náměstí, kde tohle opravdu udělat můžete :)
přidáno 15.09.2014 - 08:11
Obnošené ... To je první, co mě napadlo. Asi jsi měl jiný záměr. U mě ne. Třeba to osloví jiné.
přidáno 15.09.2014 - 08:10
Jako nápad je to dobrý, určitě by to zapůsobilo
přidáno 15.09.2014 - 08:05
Já pominu technickou stránku věci, ale nerozumím větě: "Kolem se tyčily lampy a v dlažbě světla, co osvětlovala padající vánoční sníh." Nechybí tam něco? A duše se bavily, dvanáctá hodina odbívala a všechna světla. Jinak zajímavý nápad, taková věc určitě podpoří výsledný dojem :).
přidáno 15.09.2014 - 04:35
čidla nemají se světlem a tmou nic společného. Rozsvítí se v určitou hodinu... jsou prostě na čas.
přidáno 15.09.2014 - 01:03
Já nenapsal, že se lampy rozsvícejí při svícení.. naopak
přidáno 15.09.2014 - 00:30
lampy se snad rozsvěcejí, když nastává tma, ne? lampy se nadají rozsvítit posvícením na čidlo deního světla, tím by se zhasly....

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Jak políbit dívku, aby na to nezapomněla : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : A je pozdě?
Předchozí dílo autora : Trýznivá nostalgie

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Psavec
» narozeniny
Žhnoucí krysa [16], BadAngel16 [13], Z.Biskup [8], endavid [2], Mikin [2], Neočko [1], trivius [1]
» řekli o sobě
prostějanek řekla o mr Scraper :
Z neúprosného kritika se vyklubal moc fajn člověk... myslím, že jsme si měli vždy co říct... a doufám, že budeme mít i dál :)...
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku