Víte jaké to je když vás vlastní matka nechá projít portálem na prázdný ostrov a zamkne portál na sto let? Ona to ví... Víte jaké to je otevřít svou mysl lidem a dobrovolně je nést mezi svými křídly? On to ví... Víte jaké to je zabít svého otce a nechat duši vaší matky bloumat na věky věků po Nebi? Ona to ví... Dvě dívky a jeden pegas. Ani jeden to neměl v životě lehké a už nikdy mít nebudou. V jeskyních pod ostrovem se chystá vzpoura a oni tomu budou muset zabránit. Kdo z nich to přežije a kdo položí život na záchranu všech světů?
přidáno 30.07.2014
hodnoceno 4
čteno 818(13)
posláno 0
Cerius zaržál strachem, když se před jeho stáním objevila Medeira s mečem v ruce.,, Tohle bude těžké... '' poslala mu dívka smutnou telepatickou zprávu.Nebylo to tak dávno co se otevřel jejím myšlenkám, ale už si zvykl na její hlas ve své hlavě. Dívka rozrazila dveře a poprosila okřídleného hnědáka aby šel za ní. Moc se mu nechtělo, ale taky nechtěl aby bez něj provedla Medeira nějakou hloupost.Vyšli před stáj a hnědák pochopil co se stalo.
Na zemi ležela blonďatá žena v bílém rouchu,po kterém se v oblasti hrudníku rozlévala krev.
,,Cerie, pomož jí prosím.''Rozezněl se Medeiřin hlas v hnědákové hlavě.
,,Nemůžu, je mi to líto, ale tohle způsobil její milovaný. Rány lásky mi není souzeno léčit.''
Medeira na nic nečekala a rozběhla se k matce.
,,Mami,prosím neumírej,prosím!'' zhroutila se dívka na umírající ženu.
,,Každý musí jít. Vy... musíte...varovat....dívku v …. černém.Sbohe..m'' rozloučila se matka s dcerou a naposledy vydechla.Dívka zaslepená smutkem a zlostí se postavila na nohy.
,,Vylez! Vím, že tu jsi!'' zařvala Medeira a její hlas se odrazil od stěn stájí.
,,Copak slečinko? Nějaký problém?'' odpověděl jí muž,který vyšel zpoza sloupu.Na tváři se mu rozlézal slizký úsměv,který Medeiře již tolikrát předtím naháněl husí kůži,ale dnes to bylo jiné,dnes se ho nebála.
,,Proč si to udělal?! Pro mne otcem již dávno nejsi,ale ona tě stále milovala a jako manželka ti byla věrná! Tak proč ?!''
,,Nebyla nic než jen bezvýznamnou Caleajkou,tak nač se její smrtí tolik zaobírat?'' zasmál se muž.
Medeira už toho měla po krk. Popadla meč,který ležel vedle matčina těla a rozběhla se ke svému otci. Ten se zatvářil jako kdyby viděl ducha a zmohl se jen na to zoufalé ,,Co to děláš? Jsi moje dcera! To nemůžeš!''
To, ale Medeiru nezajímalo a mečem divoce sekla do mužova boku.Meč projel masem a zastavil se o páteř.
Muž zařval a Medeira vytáhla meč. Muž klesl k zemi a pod ním se rozlila kaluž krve.Medeira se rozhodla ukončit jeho trápení rychleji a proklála mu mečem srdce,pak se zhroutila k zemi.
Ještě nikdy předtím nezabila a ani nikdy nechtěla. Jenže on si nic jiného nezasloužil.
Před matčiným tělěm se objevil velký světelný portál a oba mrtví se začli zvedat.
,,Tohle je naše šance.''řekla Medeira Ceriovi, ,,Jinak se dívka v černém varovat nedá.Ona sídlí tam...tam za tím portálem.''Dívka vstala a pod tíhou svých činů se málem zhroutila zpět k zemi.Nakonec se přeci jen překonala a vyhoupla se mezi Ceriova křídla.
,,Jeď prosím,jeď! '' poprosila dívka hnědáka a ten se vydal k portálu,právě včas aby zabránily tělu Medeiřiny matky v průchodu.
,,Promiň mami,ale místo je jen pro dva.Promiň,prosím,promiň mi to.'' řekla dívka a z očí jí znovu vytryskly slzy.Právě odsoudila svou matku k věčnému toulání po Nebi.
,,Skoč,jen skoč'' pobídla dívka hnědáka a ten skočil skrz portál.To co viděl se mu nelíbilo o nic víc než být svědkem otcovraždy.
Na i tak ponurý kus země pod nimi dopadalo ještě ponurejší a tmavší světlo vycházející z poza tmavých mraků.Staré seschlé stromy na břehu ostrova vrhaly stíny na tmavou půdu a poslední uschlý lístek se pomalu snášel k zemi.Cerius měl tušení,že ať se teď stane cokoliv neskončí to dobře buď pro něj nebo jeho jezdkyni a úplně nejhůř možná pro oba.Přesto,ale plachtil blíž až na okraj ostrova na mýtinu bez kytek a bez rostlin,zbyla tu už jen hlína a kamení.
Cerius si oddechnul, ''Konečně budu zase na zemi,ikdyž ne že by se mi tahle buhvíjak zamlouvala.'' Natáhl pravou přední nohu tak daleko jak jen mohl a už si myslel,že stojí,když mu kopyto proletělo hlínou a on začal nekontrolovaně padat prázdnotou.
přidáno 03.08.2014 - 01:24
Souhlasím takřka s Devils, a úžasná práce.Jde vidět že sis stím dala práci za mě pokračuj nadále. :-)
přidáno 31.07.2014 - 11:12
No rozdil mezi zanry znam nejlepsi fantazy podle me pise Prachett a to mi nikdo neveme. No ja jsem na to jak se onoho problemu zbavit neprisel. :)
přidáno 31.07.2014 - 09:37
Devils_PIMP: Moc děkuju. Jen,chtěla bych upozornit na to, že sci-fi a fantasy, ač jsou si dosti podobné, přeci jen v nich je jeden velký rozdíl.Science fiction je ,jak už název říká, o pokroku vědy v nějakém směru, a není tedy do budoucna úplně nereálný.Zato fantasy se často vyskytuje v úplně jiném světě a obsahuje prvky,které nikdy nebudou a nejsou (nejspíš), jako například kámen mudrců. Sci-fi je pro mě druh literatury, který obdivuji,ale nejsem schopna ho psát, především kvůli mým nízkým znalostem fyziky,matematiky,chemie a dalších věd, které jsou pro psaní o zvláštních vynálezech techniky (stroj času,sonický šroubovák) celkem důležité. Ano, uvědomuju si tenhle problém, jen jsem ještě nepřišla na to jak se ho zbavit. Snad na to přijdu, když budu víc psát. Ještě jednou díky.
přidáno 30.07.2014 - 23:28
Znám pána, který psal vynikající sci-fi. Základ není (s ohledem na věk) špatný. Možna mi vadí (což néusí každému) že ono SF začíná trošku brzy. Ztratil jsem se v problematice příběhu dříve než jsem ho začal číst. To je problém psaní románů pro mladého autora. On ví co chce napsat a také to tak píše - jenže čtenář to neví. Ale jinak jak jsem říkal slušná práce.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Tajemství křídel - Hrozba z jeskyní - Prolog : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Tajemství křídel - Hrozba z jeskyní - Kapitola I.

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
Nikytu řekla o Tom Cortés :
Pan Textař, a taky skladatel a zpěvák. Je znát, že je z oboru a umí. Píše velmi dobře a nápaditě. I jeho písně jsou dobré. Rozhodně stojí za pozornost. Doporučuji. ;-)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku