přidáno 07.03.2008
hodnoceno 3
čteno 1267(15)
posláno 0
Syrová inspirace, která tepe a kvílí
Zachvacuje, jen když si předtím vynutí přístup
Cestičku propálenou strachem
A ověnčenou bílými girlandami zoufalství

Nenávidím tě!
A vodopád tvých myšlenek si zlámal vaz o mou zeď
Zeď, za kterou ses nikdy nedostal
A třeba bys chtěl

Můj věrný společník, věrnější než ty
Jako mor se za mnou táhne celým životem
A nutí mě k poslušnosti
Bolest
Tisíci dny vybroušená až k dokonalosti
S průzračnou krutou tváří mě líbá každou noc
A já jsem se těm jedovatým něžnostem dávno přestala bránit…
přidáno 18.04.2008 - 17:20
Pejda3: Forma je dost důležitá.. bez ní by se obsah vytratil do práznda. ale bez obsahu je forma na nic.. kdo muže řict, co je duležitější.

Miro Sparkus: v něčem souhlasím. ta poslední věta se mi také moc nelíbí. ale divadlo s takovýmto prozaickým textem bych si nepřál vidět.
přidáno 08.03.2008 - 14:33
Asi to je věc názoru...Já si nemyslím že forma je tak důležitá jsou i krásné věci- neformální:)Mě se to líbí hlavně ten konec ...
přidáno 08.03.2008 - 09:23
Teď budu asi trochu kritičtější, než obvykle.
Napřed proč jsem se k tomu dílu dostal - Protože má stejný název jako jedna má báseň, tak mě to hned zaujalo... =)
Pominu myšlenku a vše, co z těch řádků vychází. Svou myšlenku i duši to má.
Ale ta forma. Volný verš, už jsem to psal u více děl. Volný verš se musí opravdu povést. Já na to nemám žádný recept, ale pro volný verš obecně se hodí spíše kratší verše a ty třeba v posledním verši máš celou větu. Mě celá forma ruší celkový dojem. Kdybych si to zkopíroval do wordu, zrušil entrování, tak z toho dostanu slušný prozaický text hodící se do nějakého divadelního dramatického monologu, ale tak báseň s volným veršem vypadat nemá. Neřeknu ti jak má vypadat, jen poznám - jo, to je dobré a ne, to se nepovedlo. Tady bohužel je to pro mě ta druhá možnost.
Doufám, že jsem se tě nějak nedotkl, jen předávám dál moudra, která jsem sám dříve dostal... =)... tak hodně zdaru v další tvorbě...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Nářek : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Extravagance jako průřez životem
Předchozí dílo autora : Prosba

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku