přidáno 14.03.2014
hodnoceno 0
čteno 735(4)
posláno 0
Ranní zprávy mně pokazily náladu informací, že lze očekávat nejen sněžení, ale i mimořádně tuhou zimu. Otřásla jsem při myšlence, jak již několik zim jsem se marně snažila zahřát pod dutými vlákny, která mi teplo každý večer odejmula, ale žádná tepelná pohoda nenásledovala. Možná až při probuzení, kdy jsem musela teplo lůžka opustit. Vzpomínka z dětství na tlustou "duchnu" mě hlodala již několik dnů a když jsem zahlédla reklamní leták nabízející péřovou přikrývku extra hřejivou (extra drahou), rozhodla jsem se zhmotnit vzpomínku z dětství koupí nabízeného výrobku.

Dlouho jsem neváhala, zakoupila peřinku a podvědomě vzdorovala vtíravé nabídce prodavačky na polštář ve slevě. Abych unikla naléhání, projevila jsem přání zakoupit protiskluzovou podložku do vany. Od pokladny jsem zamířila k východu a tam mě vyděsilo pískání bezpečnostního detektoru. Komu se něco podobného stalo, ví, jak jsem se cítila, zejména když prodavačka obzvlášť hlasitě požadovala ukázání zboží. Následoval nepříjemný proces prověřování kupujícího a zboží. Opakovaně, já u dveří bez nákupu nepískající, se zbožím pískající, zboží samo pískající! Prodavačky s precizností letištní kontroly prozkoumávaly každý šev až mě nakonec propustily – pískající!! Venku se mi ulevilo, ale pocit rozladěnosti zůstal.

Doma jsem otevřela zip (dle letáku) „praktické tašky“ a dovolila Čikině zkontrolovat obsah. Ta vnořila čumák do tašky a začala štěkat. Že by nějaké další překvapení? Přídavkem celý opeřenec jako certifikát kvality? Naštěstí ne. To se pejsek radoval, jak nám bude teploučko. A bylo. Jen jsem při každém otočení šustila a vrzala díky igelitu podobné povrchové úpravě deky. Intuice mě ochránila před koupí polštáře, který by chrastil k nevydržení.
Ale peří je peří?!

Nová protiskluzová podložka měla nahradit opotřebovanou původní, která měla tak silné přísavky, že jsem se s ní prala při každém vyjímání. To jsem si pomohla! Tahle chobotnice se dychtivě chňapla dna vany a nehodlala pustit. Dříve jsem měla obavy, že utrhnu smalt, teď se bojím, že vytrhnu celou vanu.

Asi nebyl správný den na nákupy. Letošní zima byla mimořádně mírná. Peří z deky vhodné pro alergiky mě, alergičku, decimovalo každou noc. Tak peří nebo duté vlákno? Toť otázka pro další zimu.

Ještě nikdo nekomentoval.
Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Peří je peří!? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Papoušek
Předchozí dílo autora : Třináctá komnata

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku