..Strašně stará věc, kterou jsem psala, ale myslím, že by tu být mohla...
přidáno 31.01.2014
hodnoceno 2
čteno 908(7)
posláno 0
Dal jsi mi důvod zamyslet se nad životem. Zamyslet se nad tím, proč tu vlastně jsem?!
Teď přemýšlím nad tím, co se všechno stalo za těch pár dní. Těch pár dní bez tebe byly muka, ale teď bych je vrátila. Slíbil jsi, že vše bude jinak, že to bude jako dřív. Ty a já jako Romeo a Julie… Příliš naivní, na to aby to byla pravda.
Už se ani neohlédneš, když slyšíš, že někdo pod tvými okny pláče. Nezajímá tě, že to jsem já a moje srdce. To srdce krvácí a můj svět je bez tebe prázdný. Modré nebe šedne a slunce už nevychází. Proč jsi to udělal? Proč jsi mi dával naději, topil mě ve lžích? Jsem špatná, ale ne až tak abys mně takto zabíjel.
Uvadla růže, a já spolu s ní. Za mnou nešel žádný průvod, nikdo nepřišel, ani ty. Žádné sbohem, nikdo kdo by mi dal tu zvadlou růži. Třeba by ožila a já s ní. Lidé moc rychle zapomínají na vše hezké, co bylo. Zapomínají na lidi, které milovali. Já ale ne. Nikdy jsem na tebe nezapomněla, ani nezapomenu!
přidáno 31.01.2014 - 13:57
Mona019: Děkuji Moni :)
přidáno 31.01.2014 - 13:52
Smutné, ale moc krásně napsané

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Uvědomění? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Rána na srdci
Předchozí dílo autora : Mít všechno, mít Tebe...

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku