přidáno 12.01.2014
hodnoceno 5
čteno 1044(18)
posláno 0
Ne, nejsme skromní. Ne, nejsme výjimeční. Nejsme lepší. Dokonce nejsme ani ti osamělí hrdinové dnešního světa. Zkurvená nuda a Zkurvená Generace. Filmy co jednoho nutí se nad tím zamyslet. Klub Rváčů. Tohle všechno. Asi nikdy nepochopíme ty, co neznají Pulp Fiction a odsuzujeme ty, co nejsou schopní pochopit, tolerovat nebo souhlasit s našimi názory. Jsme zasraní egoisté, sebecentričtí sociopati, většinou jen podle naší vlastní definice. Všichni z nás za sebou mají nějaké zážitky s psychology či psychiatry. A když ne, má to hned jiný odstín. Matnější. Kurt Cobain je náš bůh, stejně jako Marilyn Manson byl naším Justinem Biebrem, v době kdy nám bylo tak třináct. No uznejte, která třináctiletá dívenka netouží být sjetou děvkou v klipu pana Marilyna? Který třináctiletý chlapeček netouží být tím, jenž v (S)ain píchá pánovi jeho dávku? "Tahle kapela byla fajn, ale teď stojí za hovno. Jsou moc komerční." Green Day. A tak se snažíme být hudebními znalci, protože ti, kdo znají míň než my sami, jsou zavržení hodní hlupáci a ignoranti. Už před nějakou dobou jsem přišla na to, že je to blbost. A tak, rádoby krutopřísná metalácko-rokersko-punkerka (co jí nikdo samozřejmně nemá rád a svět je na ní fakt zlej) má za lásku jednoho z těch hrozně vypatlanejch ne-znalců ničeho hopera. A občas tajne poslouchá d'n'b.

Víte, hrozně ráda si ve volným čase rozebíram psychickou stránku lidí, který znám. Vím, že nikdo z nich není normální, v tom společenským slova smyslu. Ale nikdy jsem nezjistila, jak to mají ti lidé z druhé strany. Ti normální.
přidáno 18.04.2016 - 00:50
Doplnění: Ta úvaha o normálních lidech už existuje - viz zde - http://www.psanci.cz/denik.php?denik_id=3414-o-normalnich-lidech
přidáno 16.01.2014 - 23:05
Hmmm. Nikdy jsem nechtěl být sjetou dívenkou (což se ještě dá pochopit), ani jsem nechtěl nikomu (natož (S)ainovi - kdo to je?) píchat dávku. Asi nejsem normální...
přidáno 13.01.2014 - 08:16
Dost sebemrskačská úvaha. Nebyla bych na sebe (tvé vrstevníky)tak přísná. Nemáte to jednoduché. Najít svou cestu do života není noc snadného a v téhle době mně to přijde ještě težší než dřív. Neni divu, že lidi lidi dělají blbosti. A co se týče sobeckosti, no ano, to k tomu taky patří. V jistém stádiu dospívání je JÁ na prvním a jediném místě. To většinou přejde :-D
přidáno 12.01.2014 - 18:27
Jsme zasraní egoisté, jen co je pravda :)
přidáno 12.01.2014 - 16:36
Normální lidi neexistujou, nebo jsem doposud žádného nepotkal. Chci o tom někdy napsat úvahu....

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
všechno nebo nic : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : vlna prachu a života
Předchozí dílo autora : útržky

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Claire [15], raDan [10], Zdenička [10], darknessBara [9], KristynaKlimova [9], NoName [6], LudvíkRoiSoleil [3], Romuska777 [1]
» řekli o sobě
Liss Durman řekla o Delivery :
Teress... Mám tě ráda, ikdyž jsem tě nikdy nepoznala. Tvoje díla mi dokážou hodně říct - pokud dokážu číst pozorně. Moc sem sice nechodim, ale pořád tě čtu ráda.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku