lesbická povídka
přidáno 04.01.2014
hodnoceno 7
čteno 2041(19)
posláno 0
Další nedělní odpoledne. Nuda doma a počasí venku je taky na nic. Zalehla jsem v obýváku na gauč, zapálila oheň v krbu a s hrnkem čaje se snažila relaxovat. Snaha byla marná. 10 minut snažení přišlo vniveč, když zazvonil protivný zvonek u dveří. Neochotně jsem se zvedla a šla otevřít. Ubrečená kamarádka Petra mi padla okolo ramen, naříkala a sypala ze sebe spousty nesrozumitelných slov. Začaly na nás koukat sousedi a jiní kolemjdoucí, proto jsem ji odvedla do mého hnízdečka relaxu.
Usadily jsme se na zem, před krb, Petra hned spustila svůj nářek znovu a o dost hysteričtěji: ,,On má jinou! Chápeš to, on má nějakou jinou kundu!''
,,Ale vždyť už na začátku jsem Ti říkala, že je to hajzl. Nerozumím tmu, že si s ním vydržela 5 let! Celou tu dobu, kolem tebe chodila spoustu jiných,'' odpověděla jsem a decentně poplácala po tváři.
,, Byl na mě hodnej, byl milej, pozornej, dokonalá partie ... nechápu co Ti na něm tolik vadilo.'' tvářila se velice smutně, ale bych mohla pomoci kamarádce, jejíž přítel ji stále ubližovat?! ,,Ty jsi tady naštěstí pro mě vždycky byla,'' přiblížila se ,,chápala jsi moje trápení ..'' rychle mě objala, podívala se mi zhluboka do očí ,, a věděla jsi, co říct, co udělat a mě hned bylo líp!'' Políbila mě. Ona mě POLÍBILA! Kamarádka od dětství.
Beze slova jsem se zvedla a šla do kuchyně. Po víkendu mi v ledničce zbyla půlka flašky vodky. Nemohla jsem udělat nic jiného, než do sebe kopnout velkýho panáka a vrátit se. Osudová chyba. Po příchodu zpět, stála Petra uprostřed pokoj a byla uplně nahá. Nestačila jsem nic říct. Chytila mě za ruce a přitlačila ke zdi. Byla jsem v šoku, nemohla jsem ze sebe vydat ani hlásku a na druhou stranu, vychutnávala jsem si každý vlhoučký dotyk jejích polibků na mých rtech. Byla zručná a sundat mi tričko a rozemnout mi kalhoty ji nedělalo žádný problém. Během pár sekund jsem před ní stála jen v kalhotkách a pořád jsme nemohla mluvit. Její šikovné rtíky se pohybovaly po mém těle a já nedokázala ani říct, kde je. Tak příjemné a nepopsatelné, že jsem už ani nepřemýšlela nad tím, že je má kamarádka a DÍVKY a jen si to užívala. Pomalu jsme se dostaly až na zem. Její ruce se dotkly mého rozkroku a já vydala jemný stém. Cítila jsem, že jsem mokrá a její zájem o mé tělo, ne a ne ustoupit. Chytila mě pod krkem, ,, Bud zticha nebo uvidíš!''. Dál jsem jen zírala a nechala ji dělat to, co už začala. Líbala je uplně všude. Myslím, že panák začal působit a já ani nevím, jak mi dokázala spoutat ruce. Měla jsem je nad hlavou a Petra seděla nade mnou. Smála se. Nechápavě jsem otevřela pusu a chtěla se zeptat co to má znamenat. Opět mě chytila pod krkem ,, Snad jsem Ti něco řekla! A dost jasně!''. Ano Chápala jsem a už jsem ani nepípla. Sundala mi kalhotky. Dlouho se nic nedělo, ale byly jsme obě nahé a ona se stále pohybovala z místa na místo. Z ničeho nic ke mě přišla. Roztáhla mi nohy a začala mě laskat jazykem. Jako by ji to nebylo dost a i přes to že jsem se zmítala v orgasmických křečích, přidala svoje dva prsty a dílo bylo dokončeno. Udělala jsem se způsobem, který pro mě byl nový. Euforicky dokonalý. Ona se jen šibalsky usmála, oblékla se a odešla. Toho dne naše kamarádství skončilo a já o ní už nikdy víc neslyšela, jako by se vypařila.
přidáno 03.07.2014 - 20:41
Jo zajimavy to je..snad bude dalsi ;)
přidáno 15.05.2014 - 19:25
:) hmm...
přidáno 16.01.2014 - 17:40
TomasNois: Já specalista jsem a podobný (ANO JEN PODOBNÝ) zážitek mám za sebou :p
přidáno 07.01.2014 - 15:11
Stejně jako Tomas myslím, že přítelem podvedená holka by se takhle nechovala (= povídce nevěřím). Čekal jsem, že to podvedení jen hraje a po spoutaní zavolá přítele coby pomstu za to, že ho vypravěčka pomlouvala...

Pár překvapivých výrazů:
*tvářila se velice smutně, ale bych mohla pomoci kamarádce, jejíž přítel ji stále ubližovat?!
*rozemnout mi kalhoty
*Nechápajícně jsem
*já vydala jemný stém
*Chápala jsem a u jsem ani nepípla

občas ti lítá nějaká čárka, mě x mně
přidáno 05.01.2014 - 15:11
mmm... nečetlo se to zle, ale chybí mi odstavce. Ve chvíli, kdy otočím hlavu jinde od textu, jsem ztracen. Navíc chápu, že kamarádky by si asi byly schopny udělat všechno, ale aby vztahem dotčená slečna byla najednou takhle agresivní. V takové náhlé euforii by to asi šlo, co by ne, ale stejně se mi to nezdá. Každopádně na lesbické vztahy nejsem specialista tak nevím...
přidáno 04.01.2014 - 21:26
Přečetl jsem to jedním dechem :-)
přidáno 04.01.2014 - 21:12
ou ou ou,není nic lepšího než číst takovou vášnivost mezi dvouma slečnama pro chlapa :D pěkné :)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Další nedělní odpoledne : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Noc patří ženám
Předchozí dílo autora : Sadismus

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Daisy Moore
» narozeniny
Claire [15], raDan [10], Zdenička [10], darknessBara [9], KristynaKlimova [9], NoName [6], LudvíkRoiSoleil [3], Romuska777 [1]
» řekli o sobě
katitek řekla o Delivery :
Tahle holčina má strašně velkej talent. umí napsat to, co jiní ne. a její styl psaní.. dost mě dostává ta upřímnost a ten kus jí samotné v těch dílech, ty zpovědi. Teress, jsi skvělá, piš dál.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku