Na splněné sny pozor..! :)
přidáno 04.01.2014
hodnoceno 6
čteno 1487(34)
posláno 0
Boom! Dlouho jsem nevěděla, co to slovo vůbec znamená. Až jednou jsem si na něj vzpomněla sama doma, a tak mi ani nemuselo být před nikým trapné si ho najít ve slovníku cizích slov. Tedy:
Boom: rozkvět, rozmach něčeho


Letošním Boomem jsou, alespoň podle mého, mláďata. Moje maminka si pořídila kocourka, sestřenice andulku, kamarádka dostala k narozeninám štěňátko knírače a moje teta teď zásobuje celou rodinu fotkami svojí kočičky Bettynky. (Bettynka spinká, Bettynka papá, Bettynka kadí do písku, Bettynka papá mamince vlásky, Bettynka spinká II., III, IV., V., VI., …až dvacet.) A tento Boom se nevyhnul ani mě a mému manželovi. Splnili jsme si sen o štěňátku Bulteriéra.
V záchvatu (tak moc naivního) nadšení jsem skoupila všechny hračky z tvrdého materiálu v nejbližším zverimexu. S vidinou šťastně strávených chvílí s roztomilým mazlíčkem jsem koupila pytlík granulí za nekřesťané peníze, stejně tak pelíšek. Ty z vás, které kdy měly doma štěně, se jistě potutelně hihňají.
Buličí slečnu, Kiru, máme doma něco málo přes měsíc. Koberec v obýváku je na vyhození i přes veškerou moji a manželovu snahu venčit fenečku co nejčastěji. Ono je totiž lepší se vyvenčit sama pod topení nebo za křeslo. Hračky opravdu nejsou tak odolné, jak tvrdí kdejaký výrobce. Ale hračky ji baví jen chvilku (asi tři vteřiny), nejlíp totiž chutná kousat do páníčků, do gauče nebo křesel, do onoho pelíšku za nehoráznou cenu, hryzat ucho od kabelky, žužlat nohy od nábytku a tkaničky od bot. Vzít do hubičky prostě všechno, co způsobuje paničce mdloby, hysterický záchvat, srdeční slabost nebo pláč.
Co se krmení týče, rozhodně jsem musela pochybit v dávkování žrádla. Psí usmrkanec sice zbagruje plnou misku žrádla, ale pak se ještě musí zásadně dorazit hlínou z květináče, obsahem odpadkového koše, listím nebo výměškem jiného pejska, co se přikrčil za naším panelákem. Čímž samozřejmě baví naše sousedy, kteří s radostí koukají z oken na hysterickou ženskou, jak se snaží štěněti „bojového“ plemene páčit čelisti a tahá mu suché listí z krku. Načež neméně hystericky ječí bolestí, protože Kira chápe celý proces jako hru na kousání.
Mám, co jsem chtěla. Vítr v peněžence, jednočlennou demoliční četu v bytě, kruhy pod očima, prokousnutý palec u nohy. Také mám sotva stojící stůl v kuchyni obložený pytlíky na psí bobky (zbytečná věc, v obýváku totiž při kadění nefouká do zadku) a v ohlodané peněžence mám recept na antidepresiva.
přidáno 11.11.2015 - 09:13
Prostě dítě, jako každé jiné.. ;)
přidáno 30.03.2014 - 10:50
Pěkné!. Mám podobné zkušenosti s již odrostlejší fenkou z útulku. Kira bude Vaší literární inspirací ještě hodně dlouho.
Hodně štěstí!
přidáno 29.03.2014 - 23:09
Vtipně psané a ze života. Ono je vcelku jedno, jaké zvíře si přinesete domů, úměrně své velikosti se vždy postará o alespoň částečnou demolici bytového zařízení. Já mám dvě kočky a vím své. Ale za rok už Kira bude jistě elegantní psí dáma, s kterou si užijete plno radosti.
přidáno 04.01.2014 - 19:44
:) jooo velmi vystižné :) každopádně bulíci jsou skvělí a Kiru to přejde ,každopádně se vyplatí zakousnout se a obrnit se trpělivostí, měl sme potkany a slečna potkanka Salátek byla úžasná společnice ,freťák taktéž i když ten ze zčátku byl na zabití :) díky za nádherné dílko keré jsi vytvořila...antidepresiva nepomohnou ,maximálně t tomu že vezmeš pilu a uřízneš nohy u stolu ouplně :D
přidáno 04.01.2014 - 14:28
U nás je to stejné, jen demoliční četou je potkan, který má nejraději kabely od počítače či televize :)
Hodně trpělivosti s Kirou :)
přidáno 04.01.2014 - 14:01
:-D.
Naše psice jednou rozkousala všechny kabely u přívěsného vozíku (ty na blinkry a brzdová světla atd.). To bylo asi nejhorší.
Chce to pevné nervy a pevnou ruku.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Splněné sny : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : M
Předchozí dílo autora : Korále

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku