Beze smyslu, bez pointy.. příliš jednoduché.. stejně, jako já.. a kašlete na to.. protože jsem to já, ne vy ..
přidáno 27.02.2008
hodnoceno 4
čteno 1147(19)
posláno 0
Již poněkolikáté se převrátila z boku na záda, ze zad na druhý bok, z boku na bok. Noc teprve nabývala na síle, tma již netmavla, a měsíc všem šeptal dobrou noc. Všem, až na ni. Trpěla nespavostí, již od svých mladších let.
Seděla na posteli, poslouchala melodii ticha a hleděla do prázdna. Pro ni to však prázdno nebylo. Nebyla u sebe v bytě, nebyla v té místnosti, kde se nacházela fyzicky. Byla zpátky tam, kde strávila včerejší večer. Blues bar. Místo, kde se nacházela nejčastěji poslední dobou. Místo, kde potkala Jeho. Včera večer. Hluboké modré oči. Zahleděné do těch jejích.
Zrovna hráli Večerní Blues. Zapálila si cigaretu a pozvedla sklenku vína ke svým rtům. Hlavu měla plnou myšlenek, pozvolna se převalujících jako mlha sem a tam. Z těch ji však vyrušil Jeho hlas. „Smím si přisednout, slečno?“ Překvapeně vzhlédla, a otočila se po hlasu, který na ní promluvil. Bezeslovně přikývla a zahleděla se do hlubin svého vína. Mladík se usadil naproti ní-a díval se na ní. Jen to. Nemluvili, po celou tu dobu, co tam seděli, jen poslouchali Večerní blues, a on ji pozoroval. Párkrát k němu vzhlédla, avšak spíše si všímala nápoje a tabáku. A on se poté zvedl, a beze slova odešel.
Teď, když nemohla usnout, si na něj zase vzpomněla. V tu chvíli cítila vůni z baru, kouřový zápach smíšený s alkoholovým nádechem, a jeho vůni, když kolem ní prošel.
Spustila nohy na podlahu, na podélný kobereček, a došla k oknům-otevřela dveře od balkónu. Prošla kolem pomerančů, jež spaly v míse na stole, a pozvedla k ústům ruličku tabáku. Přešla na balkón-a opřela se o zábradlí-dělala to tak vždy, když nemohla spát. Zahleděla se do okna naproti-z nějž na ni koukaly ty hluboké modré oči ze včerejšího večera.
přidáno 03.02.2009 - 21:44
jeee.moc hezka...
přidáno 26.04.2008 - 21:57
jo, mě osobně taky překvapil.. jenže.. nevěděla jsem jak to skončit.. /většinou nevím/.. a.. tohle mi tam prostě samo vlezlo..
:)
přidáno 26.04.2008 - 21:04
konec me trochu prekvapil...
ale jinak... hmmm... hezka... sniva..
přidáno 26.03.2008 - 21:00
v jednoduchosti je krása...moc pěkné

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Večerní Blues : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Květinář přátelství /a lásky/
Předchozí dílo autora : Baletka

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
blokar
» narozeniny
polibek0012 [14], Annabelle [14], KissOfDark [14], pisiprotebe [14], VolkodavKO [11], sarinka580 [7], DanaSurya [1], Ivušák [1]
» řekli o sobě
Singularis řekla o Severak :
Programátor, obdivovatel veřejné dopravy. Mívá (pro mě) krásné, zajímavé a netradiční nápady. Nebojí se experimentů, občas vystavuje i záměrně nedopsaná díla. Dobře se mi čte.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku