přidáno 28.10.2013
hodnoceno 5
čteno 1253(15)
posláno 0
Když jedem každej po vlastní trase,
chybíš mi strašně (opět a zase).
A jenom proto, žes to furt chtěla
trpím bolestí celého těla!

Na co bych ale zapomněl -
já to po tobě taky chtěl...

ikonka sbírka Ze sbírky: Slečně Kateřině
přidáno 06.01.2014 - 22:27
Jop, souhlasím s Fallenem :)
přidáno 31.10.2013 - 17:19
puero: Nu... S tím se dokážu vyrovnat vcelku lehce. Mě se prostě Suchý líbí. Krom toho můj nejoblíbenější básník je v této době nejpopulárnější v České republice - J.H.K.
přidáno 30.10.2013 - 19:58
Je to krátké, jednoduché. Ale cítím z toho tu emoci.
přidáno 30.10.2013 - 18:15
Suchý jak vyšitý. Co do stylu. Jednoduchost a bezpracnost. Hele tvůj básnický idol dostal metál, prezident průměru a podprůměru si ho asi váží, ale nechtěl bych být v jeho kůži. Suchý má možná z medaile stejně podivný pocit jako já. A přemýšlím nad tím, jestli to vyznamenání bylo opravdu vyznamenáním a za co? Suchý je totiž umělec s velice pozitivním vlivem na českou kulturu, ale byl oceněn společností kulturně stagnující spolu s Bohdalkou, která má na českou kulturu dost negativní vliv. Vlastně dostal metál zatrest, ale ušlo mi jaký. A když nad tím přemýšlím a uvědomuju si, že Suchý je dost populárním směrem tvořící autor, jak se s jeho tvorbou jako člověk, který má rád moderní věci a Havlovy poetické experimenty, vlastně dokážeš vyrovnat? A to není myšleno nijak negativně, jen mi to vrtá hlavou.
přidáno 29.10.2013 - 20:32
krásnost :-*

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Bolestné soužení : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Tak příště!
Předchozí dílo autora : A co děti? Mají si kde hrát?

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku