tohle je... starý... a špatný... a já se stydím... ae... máš pravdu, měla bych to zkusit... aspoň trochu... děkuju. *
přidáno 17.02.2008
hodnoceno 3
čteno 1224(32)
posláno 0
Vstala. Nemohla spát. Byla horká noc, bytem se linul těžký zápach hnijících citrusů. Byla vyčerpaná. Třetí noc nespala. Postavila se před zrcadlo a pozorovala malé kapičky potu, které jí vyrážely na čele. Prohrábla si vlhké zpocené vlasy a zadívala se na pevné tělo a ostré křivky.
Slyšela křik racků od přístavu, tisícé šepotavých hlasů, šum města.
Hukot v hlavě. Padala na ní tíživá tíseň, dusno a zápach horké noci, úzkost a samota. Tváře jí hořely. Nemohlo být víc než tři čtyři ráno. V tuhle dobu mlčely cikády, šum města trochu odezníval, lidé se vraceli domů. V krku měla sucho, špatně se jí polykalo, špatně se jí křičelo. Nechutnala jí cigareta, ani neměla chuť k jídlu, vypila sklenici vody a dala si sprchu.
Po tmavé kůži jí stékaly proudy ledové vody, točila se jí hlava. Přestala téct studená voda, opřená zády o stěnu se svezla na dlaždičky a rozplakala se.
/,,Musím spát, musím spát, umřu, umřu, umřu.“/
Zaklonila se a přepadla dozadu. Ležela, vyčerpaná usnula.
Probudila se. Cítila se jakoby obalená vatou - hlava byla hodně daleko od těla. Citrusy v misce shnily. S cigaretou v prstech si sedla do okna. Ve městě se rozhostilo ticho... Teď všichni spali. Jenom ona nemohla dělat nic.
přidáno 21.02.2008 - 23:33
myslím, že chápu, neb jsem nespavec :-)
přidáno 18.02.2008 - 16:40
Tak nevím, ale tohle skromné dílko jsem nějak nepochopila, ale možná jsem sama a mladší to chápou, promiň.
přidáno 18.02.2008 - 00:24
snad, že všechno má svůj čas

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Citrusy. : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Pravidla o hudbě
Předchozí dílo autora : .vážená cestující.

»jméno
»heslo
registrace
» narozeniny
Žhnoucí krysa [16], BadAngel16 [13], Z.Biskup [8], endavid [2], Mikin [2], Neočko [1], trivius [1]
» řekli o sobě
pocitová řekla o charogne :
mám tě ráda čuňátko. a doufam, že seš teď šťastná. těšim se na barvení tvý hlavy, na všechny pierce, těšim se na společně prožitej Trutnov...
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku