....
přidáno 15.02.2008
hodnoceno 7
čteno 1277(26)
posláno 0
Kdyby svět upadl do jedné nekonečné tiché clony, ty budeš ten hlas, k němuž prosebně upřu svůj zrak.
Kdyby nebe zešedlo a zůstalo bez úsvitu, ty bys byl tím důvodem, proč bych na oblohu namalovala pár zářivých hvězd, jenž by byly doprovázeny svítáním.
Kdyby existoval jediný úsměv, který mě dokáže vytáhnout z bahna zármutku a deprese, pak by to byl ten tvůj.
Když už nevím, kudy jít, když mám pocit, že jedu v protisměru, vzpomenu si, že mám tebe.
Ty jsi mým ukazatelem. Jsi mou správnou cestou, ačkoli uznávám, že mnohdy trnitou.
Ty jsi mou múzou, prchavou myšlenkou i snem, který stojí v rozporu s realitou…

Ty jsi to, co nedokážu pojmenovat. Nechci to udělat. Nelze to popsat slovy, poněvadž to lze pouze cítit. Je to pulzující „cosi“ v mé hrudi, s čím se ráno probouzím, bojuju během dne a s čím usínám. Krásné, silné, neopakovatelné. Zažité, a přec tak jiné – nevyzpytatelné. Milované a zároveň nenáviděné. Něžné, snoubené v krutosti. Slabé, oněmělé, unavené, ale přeci drásající se na povrch a toužící po životě.

Tohle není obhajobou ani obžalobou, ba není to ani vyznáním v pravém slova smyslu. Je to něco, co ti chci říct, aniž bych očekávala odezvu. Tato slova píšu s láskou, úctou a respektem. Píši je člověku, který mi mnohé dal, píši je příteli… píši je tobě!
přidáno 15.02.2008 - 20:47
... překrásné :)
přidáno 15.02.2008 - 19:53
Opravdu krásné vyznání.. Ten pro koho to je, musí být nejšťastnější člověk na světě, protože má tebe a ty jeho....
přidáno 15.02.2008 - 18:00
úvaha...tam by to páslo nejlíp...jinak je to pěkné :)
přidáno 15.02.2008 - 17:56
já vim, ale povídka také ne, takze?:-)
přidáno 15.02.2008 - 17:42
jen... není to báseň ;)
přidáno 15.02.2008 - 17:38
Překrásné
přidáno 15.02.2008 - 17:21
Nádherné vyznání... Snad to ocenil ten, pro koho to je:-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
14.2.2008 : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Sonáta rozervaných nadějí
Předchozí dílo autora : Stopařka...

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku