přidáno 09.08.2013
hodnoceno 5
čteno 1033(18)
posláno 0
koukáme na dokumenty a pijeme jasmínovej čaj. já už mam tělo plný jizev a tu lidskou bolest s každym výdechem i nadechuju. bolí mě hlava. tlačí se mi mozek ven?

pamatujete si ty gumy dole na teplákách?

modlit se ke svatý tereze a hudebním nástrojům z dětských hraček. pomáhá to?

zasměj se a mně vyskočí srdce z těla. když se usměješ, počítám ti zuby. když stříháš, stříhá ti i pusa. když si pryč, myslíš na mě?

až se dveře zavřou, odezní tvůj hlas?

jakto, že se někdo stane smajlíkem?

neumim číst z pohledů. nemyslim čumkartu, ale opravdový lidský oči. nikdy sem nepoznala ani, že se ňákýmu klukovi líbim. no asi jich moc nebylo. těch kluků nebo těch očí?

pořád mi unikají ty lekníny. nerozumim těm od moneta ani těm tvým. jsou nafoukaný nebo něžný?

proč ten, co se chce omluvit, říká - chtěl bych se omluvit - a tim se vlastně neomluví?

v ruce mi smrdí papírek z krámu. dáme end?
přidáno 27.08.2013 - 11:28
Adrianne Nesser: anett, diky za reakci..smajlik je pro me clovek, co rve usmevy za kazdou vetu a nekdy je mu to tak malo, ze napise tri za sebou..nemam to rada, je to jak prdelolezectvi..
btw: doufam, ze uzivas a z i j e s
přidáno 12.08.2013 - 08:17
Ty to vieš, naozaj to vieš... ;)
přidáno 11.08.2013 - 00:50
taky me nekdy napadne takovej vodopad otazek. na ktery by ses ale lidi neptala, protoze sou to tak bezny veci, ze nad nima nikdo nepremejsli..
jen to co se me dotklo - modlit se ma smysl, kdyz je pryc tak vzdycky doufame ze na nas mysli, hlas neodezni se zavrenejma dverma ale zni porad v srdci, smajlici nejsou vzdycky hodny a mily a treba neco skrejvaj, oci.. nekonecna inspirace, "chtel bych se omluvit" presne. kdo za tim pak nerekne promin, se proste neomluvil.
to sou moje odpovedi...:)
přidáno 10.08.2013 - 15:22
Me gusta Tijuana.
přidáno 09.08.2013 - 22:31
ovšemconeznášanikdyznátnebudeš, sakraspoustutoho neznamještědneskaanikdyznátnebudu, furtseptam, odpověďnepřichází! holtživot, lepšíotázkynežnic;-D

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
otázkynakonciřečiovšemconeznam : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : cosichcizapamatovat
Předchozí dílo autora : kdyzsemeptacosemizdalo

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku