přidáno 17.07.2013
hodnoceno 6
čteno 966(14)
posláno 0
Nezachrání nás ani rozum
nabranej do hrstí
a schovanej do kapes,
kam se teď dává všechno.

Z hromady vřelejch úsměvů
se nořej nože, kosy, mačety
a dávky jsou rozdělený
(je fuk, komu padly,
stejně zas skončej v oblacích).

Závidět radost z života
a místo ni nabízet smrt
je přece jen trochu
leváckej kšeft -
Jenže, když máš místo mozku svaly,
je těžký říct, co ti vlastně vadí
a tak se zlobíš.
přidáno 15.08.2013 - 23:41
puero: Ne, jen mám rád, když mám někde všechna svá dílka uložená a kdykoliv je můžu najít.
přidáno 15.08.2013 - 21:17
Náčelník Holá Ruka: Je ti to fuk? Rád děláš věci zbytečně?
přidáno 15.08.2013 - 21:16
Ronald Reagan: Ta báseň je RASISTICKÁ. A ty seš bílej a bílý by se měli vraždit. :)
puero: Tak ti děkuji za 2 tvé zanechané a vskutku vyčerpávající komentáře. Mě je celkem fuk, kdo si tady ty díla čte či nečte, páč vím, že většina z nás jsou tu vážně jen pisálci, kteří rozumí poezii asi jako bača astrofyzice.
přidáno 15.08.2013 - 20:18
Ta báseň se mi jeví RASISTICKÁ! Ty jeden romofobe, židofobe, xenofobe, homofobe, aerofobe, aichmofobe, eurofobe, algofobe, amerikofobe, balistofobe, bibliofobe, cyberfobe,... xilofobe styď se za své hanlivé názory na Římany!
přidáno 15.08.2013 - 20:02
Abych to upřesnil: to je totiž životní přístup, který docela obdivuju. Víš, nehromadit majetek. Hned, jak prachy přijdou, zbavit se jich, jako by z nich sálala zhoubná radiace. Dyk na co mít bohatství? Dyk ti ho ukradou. Nic nemít s sebou nese onu bezstarostnou krásu vědomí, že ti nikdo nemá co vzít, leda svobodu. Já, vím, odbíhám. Jaksi opět obdivuju to co nemám, nebo se bojím mít, totiž finanční nejistotu, nebo naopak jistotu finanční nejistoty. Prachy a rozum a lidské hodnoty jsou vražedná kombinace, pokud schází. A kladu si otázku, jestli vůbec někdo má tyhle tři věci v nadbytku. Protože prachy kazí charakter, žádný mecenáš ještě nebyl tak štědrý, aby se tím přivedl na mizinu. Všechna filantropie bohatých lidí je vlastně podvod a politický podfuk, nedostane se nikdy takovým mecenášům mého uznání.
přidáno 15.08.2013 - 19:50
Líto je mi, Náčelníku, že už tady tohle dílo visí měsíc a nikdo mu nedal komentář. Přitom si o to vyloženě říká!
Máš tam jednu věc, která je k zamyšlení. Dávky. Prachy celkově, jsou jak voda, stejně se zase vypaří do oblak a někudy jinudy přitečou. Dávky némlich (nehmlich) to samý. Naštěstí jsou na peníze Romové jako cedníky.

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Rómia : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Radosti
Předchozí dílo autora : Bouře citů

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku