..jsem tak naivní.. Prý donutím lidi mi lhát, abych nebyla zklamaná a nedělala scény, nehubovala a nemoralizovala. Kdo o to stojí. Pojďme lhát pro nevidomost a spokojenost. Bože, opět je důvěra v tahu. Budu jiná, slibuji....
přidáno 23.06.2013
hodnoceno 17
čteno 1051(24)
posláno 0
Pro ty vize
iluze zásad
zlatých prasat
..

/z očí do očí
- věříte lidem?/

Lži pro důvěru
nedělej scény lásko,
nic se nedovíš

jsi příliš naivní, víš to?
Víš?

Sama sobě tedy zradou
vemte si důvěru vy šmejdi!

...
...


ikonka sbírka Ze sbírky: Výkřiky
přidáno 25.06.2013 - 20:51
Je to dost podobny boj - to tim chci rict - tvrdy dlouhy vysilujici a malokdy uspesny. Nezbyva mi nez ti poprat sily a doufat
přidáno 25.06.2013 - 20:49
Devils_PIMP: ..tím chceš říct, že bojuji proti blbosti, když chci aby můj přítel nebral tvrdé drogy?
přidáno 25.06.2013 - 20:43
Makyna: jen vydrzet a bojovat nekdy je to vysilujici bojovat proti blbosti
přidáno 25.06.2013 - 20:04
Devils_PIMP: zákulisí.. Přítel (kdysi zásadový člověk, co se držel svých pravd a lecos odsuzoval) - byl mi chvíli takřka vzorem a učil mě mít vůli a přesvědčení, se mění. Nejen že je náladový a zapomíná svá slova, ale po ,,konfliktech,, se odebírá k alkoholu a jiným experimentům (které nenáviděl). Teď tvrdí, že když si dá jednou za čas extázi (ještě to prý neudělal), otevře mu to oči, porozumí třebas více věcem a vcítí se do sebe, najde se apd... Na moji velice odpudivou reakce (proč odpudivou stojí hned na začátku) reagoval tak, že spíš než aby mi něco řekl a já dělala scény, bude to tajit. A párkrát to udělal - napsal dobrou noc Maky a klidně byl na akci, či pil s přáteli doma... Nevěřím mu.. I kdybych chtěla, tím utajováním to prostě zabil. Ano vím, není nic na tom zkusit drogu - ale názor, že mu to otevře oči apd.. Absolutně nechápe jakto, že nejsem tak tolerantní když jsem roky kouřila trávu (3 roky na střední).. No a tak se stalo, že nevěřím lidem - byť jsou sebe více zásadový a sví, upřímný a morální, vždycky se něco podělá.. A já přemýšlím, že na to taky kašlu. Anuluje mě celej svět.
přidáno 25.06.2013 - 19:57
Yana: mnohokrát díky za četbu i milý komentář. Ano, opravdu mě pár věcí jež se mění tak trošku ,,lámou,, a v tom díle to jde znát..
přidáno 25.06.2013 - 01:10
Zajimalo by me zakulisi basne mam rad tento styl jen konec i kdyz je silny melodicky skoda nesedi
přidáno 25.06.2013 - 01:08
mě vtáhl hned začátek, fakt z toho ta naštvanost čiší a ještě navíc je to moc pěkná poezie, taková ta tvá
přidáno 24.06.2013 - 20:41
ou, už bylo všechno snad řečeno, no pěkné, pěkné...hlavně ten konec...jo, kolik je nás naivních a kolik je těch co zklamávají důvěru...no jo no ...je to život a život je boj, kde první lest..:)
přidáno 24.06.2013 - 10:03
Hodně povedené dílo...No co se týče obsahu, tak já si držím svůj postoj a lžu jen těm co si mé pravdy nezaslouží respektive těm kteří mě zklamou,podrazí,...
přidáno 23.06.2013 - 21:42
Je to zase skvělý nářez, fakt píšeš celou duší...a to Ti nelžu, abys měla pocit, že jsi dobrá...někdy bych chtěl na tvých básních najít nějaký kaz a chytit se ho...ale zatím mi nedáváš příležitost...možná je to tím, jak je to opravdový, bez jediné známky prvoplánovitosti...
přidáno 23.06.2013 - 21:08
Pravda je bolest,kdo pro ni žije,těžce žije.A ti co lžou,kvůli ní dokáží i zabíjet.
přidáno 23.06.2013 - 19:38
Aaa, jo. Ta sedla.
přidáno 23.06.2013 - 17:08
Meluzina: ..zarovnáno na střed, díky za návrh. He, pocit viny se pomalu ztrácí v davu. Rebelové, to všichni jsme. Nevěřím lidem. Jen pár. Když mi chtějí lhát, ať lžou. Já budu držet v rukách pravdu jako vítěznou kartu nakonec. Do té doby je to přece jen hazard, hra... díky za komentář :)
přidáno 23.06.2013 - 17:06
Myslím, že teď je to ono ;) Co ty?
přidáno 23.06.2013 - 17:03
Je to útočné, tak by to chtělo středem! Tedy neschovávej se doprava. Působí to jako bys byla u zdi. Moc hezké je to mezi lomítky a samozřejmě "sama sobě zradou" ... To ve mně docela hrklo... Ach ten, pocit viny z dávných hříchů ;)
přidáno 23.06.2013 - 16:55
ThePočly: ..jsem opravdu vytočená.. Svět je plný paradoxů.. Smutno je mi z toho jak to funguje.. Díky za koment :)
přidáno 23.06.2013 - 16:52
,,Vemte si důvěru vy šmejdi !'' Dokonalé zakončení :)!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Křik pro lži : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Mé čtvrté Já v igelitovém pytli
Předchozí dílo autora : Zdálo se reálné

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku