příliš otázek ničí vztah, ale když my holky jsme tak zvědavé:-)
přidáno 04.06.2013
hodnoceno 25
čteno 1607(27)
posláno 0
Tvé myšlenky jsou otazníkem stále
a já je často toužím znát.
Sníváš o mě , či o nějaké tvé známé?
Opravdu jenom mě máš stále rád?

Otázek mám spoustu,mlčím raději...
nechávám si naivitu, žiju naději,
že já jsem tvoje žena a ty jsi můj muž.
Polykám slova, mlčím už.

přidáno 22.12.2021 - 12:56
Dandy: děkuji, jj tak , jak píšeš ..to je život......)
přidáno 22.12.2021 - 11:29
Moc pěkné.
Možná podumam .nebo ani nedumám.
Život je nkdy peřičko a někdy balvan.
přidáno 17.08.2018 - 08:40
človiček: když někoho miluješ, patříš mu....ne doslova...to musíš vnímat..domyslet..☺
jinak píšeš moudře☺☺
♫hádejte kdo v lásce pravdu má? Ten kdo nedumá, tem kdo podumá♫
Tys tím ..co dumá , vid:))
přidáno 16.08.2018 - 09:45
Má žena my nikdy nepatřila,ženy nejsou majetkem mužů.K žárlivosti bych dodal,hoď kamenem kdos nezhřešil.Osobně jsem hodně věrný,ale moc rád balancuji na hraně ostří.Mé krédo zní:Chraň vztahy druhých pokud fungují.Pokud se Vám někdo opravdu líbí láska má zelenou,ale postel je blikající železniční signalizace,a pokud tam vlezete,musíte počítat s jedoucím vlakem.Vyplatí se počkat co z iluzí je trvalé.
přidáno 12.07.2015 - 23:43
PrimaDen: Jak moudré, někdy je lepší se neptat a žít v sladké nevědomosti..:)
přidáno 10.11.2014 - 08:25
j.f.julián: tyhle verše ale nejsou o žárlivosti, spíš o nejistotě vztahu který dělila dálka:-)Takovou nejistou občas trpí každej z nás..víc nebo méně:)A jak napsaly v komentu holky podemnou....rozumná žena si v duchu ( ve verších popláče) ale pak si uvědomí to, že lepší je nevědět:)
Mimochodem, zrovínka jeden můj kamarád mi jednou řekl známou větu: Joo jsem žárlivej, kdo nežárlí , nemiluje:))
To ti píšu proto, abys sis nemyslel, že žárlení je vlastností žen:)))
přidáno 08.11.2014 - 08:20
je to taková prostá věc, ale proč ne...
líbí se mi-hodnotím báseň, protože o žárlivosti žen už toho vím až moc!
přidáno 07.11.2014 - 16:15
jdu sem s komentářem a vidím, že naprosto stejný napsala už Yana..

hezká je.. chápu ten rozpor, který popisuješ.. ;)
přidáno 24.09.2013 - 15:56
PrimaDen: Nikdy nebudete všechny stejné i kdybyste byly jednovaječná dvojčata! Už to, že jste či nejste naše vás odlišuje...;o)
přidáno 24.09.2013 - 15:14
shane: no prostě nemůžem být všechny upovídané....:-))to bychom byly všechny stejné....:-)
přidáno 24.09.2013 - 15:12
PrimaDen:
Ale já Tě přece nechci umlčet, slavíčku, ale naopak přimět k dalšímu zpěvu!;o)
A jsem rád, že se Ti má blesková improvizace líbila! Patříš k těm, co člověka dokážou inspirovat...Díky za ten dar!
Tak jen se tak pevně nedrž své introvertní berličky! I já se o ni často opíral, ale bez ní se to skotačí líp!;o)
přidáno 24.06.2013 - 11:00
shane: hmm krásné verše, ty mě tím vždycky umlčíš.....:-)
přidáno 21.06.2013 - 18:53
PrimaDen:
Půvabné! Víš, co bych napsal být na jeho místě?

Toužíš si přečíst o sobě v mé tváři,
chceš, abych popsal, jak voní Tvůj dech,
že Tebe jen si hledám ve svém snáři,
že stále mám Tě rád i po letech...

Chceš, abych po Tobě dnes zase toužil,
v polibku něžném skanul na Tvých rtech,
nepřítomností Tvou se opět soužil,
pro Tebe chvěl se v něžných záchvěvech...;o)))
přidáno 19.06.2013 - 11:09
Roman: díky..:.)
každopádně máš divné zkušenosti s ženami....:-))
A tancuješ rád?:-))
přidáno 18.06.2013 - 12:34
Ženu je nutno udržovat v neustálém napětí,
neboť když si je vztahem jistá,
tancuješ jak ona píská ! :)
Jinak báseň je krásná !!!!!
přidáno 10.06.2013 - 09:04
ŽblaBuňka: Yasmin: děkuji a přeji príma den..i když lije jako z konve---
přidáno 08.06.2013 - 23:07
krásné obé, jak dílko toto, tak i to foto ... ;o)))
přidáno 05.06.2013 - 18:33
Takové úsměvné, i když je v tom nejistota, možná strach...touha znát pravdu... Ale přece úsměvné v té své naději, v té větě "mít rád" :o)
přidáno 05.06.2013 - 11:46
Vladan: ano...já vím, to je typický mužský přístup, a taky přesně slova, které my nechceme slyšet...nás hrozí už to pomyšlení.....strašlivé, chceme mít jen tu hezkou jistotu, i když samozřejmě podvědomě víme, že to nejde.....:-)))))))))
přidáno 05.06.2013 - 11:43
taron: ano , toto vnímáme naprosto stejně:)
přidáno 05.06.2013 - 11:10
Někde jsem četl, že je "lepší v nevědomosti šťastně žít, než strašlivou znáti jistotu".
přidáno 05.06.2013 - 10:44
PrimaDen: Ano...často si přemýšlím tak pro sebe a nahlas :))) jen jsem chtěla ujasnit " jasnou" situaci :)))))
Ano, ujasňuji si : Kvalitní komunikace je základ vztahu, vede k pochopení se a poznání se....víš, nejsou to srandičky, co tu píši, i když píši nadlehčeně, jen je to zrovna téma, které se mě týká, díky :) ==== vlastně mě se týká vždycky všechno :)))))
přidáno 05.06.2013 - 10:41
taron: Yana: díky, taron-.měla jsem namysli samozřejmě jen ty nevhodné otázky....Kvalitní komunikaci mezi partnery považuji za základ vztahu, vede k vzájemnému pochopení a poznání se..:-)
přidáno 05.06.2013 - 10:07
pěkně zformulované, i když trošku smutné...

řekla bych, že příliš "nevhodných" otázek ničí vztah...jinak by otázky vztah ničit neměly, možná naopak:))) nevím....

líbí...
přidáno 04.06.2013 - 15:26
jasně někdy je lépe nevědět, ale...

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Otázky : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ticho kolem nás
Předchozí dílo autora : Ve znamení býka

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku