http://www.youtube.com/watch?v=kpLiApy4hNI
přidáno 03.06.2013
hodnoceno 13
čteno 1510(14)
posláno 0
Postavme si vlastný svet,
postavme si malý ostrov,
poskladaný z nežných slov,
postavme si rýchlo hneď,
tam sa všetko bude smieť.

Pohovka, ten čln
uprostred púšte,
poslúži nám
neraz ešte...

Tam si moju dušu vezmi,
jemne nado mnou sa prestri
a zmy hriechy
spŕškou nehy.

Tam objavuj všetky brehy
môjho tela, ja
odovzdám sa Ti celá,
celkom novo, čudne smelá.

Vysaj zo mňa všetky šťavy,
jemnej erotiky dobre znalý,
Tvojich vzdychov sa mi máli,
- pátraj po tej ženskej slasti
opradenej legendami...


přidáno 22.06.2013 - 22:33
báseň dobrá, komentáře ... chichi ;o))))))))
přidáno 06.06.2013 - 08:52
Yasmin: Ďakujem :)
přidáno 05.06.2013 - 18:48
Hm, tak zatím četli jenom pánové jo? :-D
Pro mě je tahle báseň hodně odvážná. Možná bych snesla ještě o něco méně konkrétností, ale jinak je v tom vše, co má v takovéto básni být. A já jenom dodávám: klobúk dole, slnečnice :o)!!
přidáno 05.06.2013 - 11:01
puero: Celkom si to vystihol, naozaj. :) Hezky řečeno.
přidáno 05.06.2013 - 10:20
Je cosi záhadného na ženském vnímání tělesnosti. Jakoby se svět bez dotýkání - bez fyzického kontaktu - vůbec neobešel. Jakoby všechno bylo jen mlhavé a málo skutečné, dokud si to ženy neosahají. Chlapi to tak obvykle nemají, jsou senzitivně racionálnější. řekl bych, že i v básních to je cítit. Ten základní postoj k erotice u mužů a u žen. A píše-li muž erotickou poezii z pohledu ženy, vždycky se tím prozradí.
přidáno 05.06.2013 - 09:14
puero: Pochvala od samotného majstra milostnej lyriky, hm! To si slnečnica nesmierne váži... :)

Až dnes v noci som si uvedomila, aký výstižný názov som tej básni zvolila. Stalo sa tak zrejme podvedome. Je možné vnímať ho v dvoch úrovniach - radšej však nebudem vysvetľovať dopodrobna, detaily si nechám pre seba.
Milostná lyrika by mala byť zahalená rúškom tajomstva, tým skôr, ak je prudko erotická. Je to tanec na tenkom ľade, ak sa prekročí hranica, dobre to nedopadne - môže na čitateľa pôsobiť zvrátene, hoci to autorom tak vôbec nemuselo byť myslené...
Úprimne, snažila som sa báseň postupne vygradovať od duchovného rozmeru (najviac je hádam badateľný v prvej a tretej strofe), až po ženské vnímanie sexuálneho prežitku erotického zážitku. Či sa mi to naozaj aj podarilo, nech posúdi každý sám. Rada by som dostala spätnú väzbu aj od ženy ;).

A tá krčná jamka... ach, tá krčná jamka!!! :))))
přidáno 04.06.2013 - 20:45
Já mám žvýkačku, tak mi čelist zůstává přilepená, ale chválím! A odvahu chválím, teda, pokud je ten pahorek tvůj :-D Krční jamka! To je zajímavá věc. Jedna z nedoceněných erotogenních zón. Já ji nemám. Po tracheotomii tam mám jizvu a nerad, když mi na ni někdo sáhne. Ovšem je to věc, která se do básní málokdy dostane, přitom je to tak roztomilý pojem, hele, krční jamka. Hm. Zbožňuju erotickou poezii, když není příliš explicitní. Když má to co tady - mnoho nevyřčeného.
přidáno 04.06.2013 - 08:52
Devils_PIMP: Fandooooo!!!!! ;))) díky
přidáno 04.06.2013 - 00:04
Slunecnice je velmi hezke devce - take bych si "vedel rady" :
Basen je opravdu - velmi strhujici
přidáno 03.06.2013 - 15:35
Homér: ?? ou. No, mne padá čeľusť tiež.
přidáno 03.06.2013 - 15:26
Samozřejmě, fakt mě to dostalo. Škoda, že už na tohle nemám čas, hned bych se za tebou rozjel.
přidáno 03.06.2013 - 15:22
Homér: to je kompliment?
přidáno 03.06.2013 - 15:19
Spadla mi čelist

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Kúzelník : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Vyčítať z hviezd osud svoj...
Předchozí dílo autora : Nevzdaj život zaživa!

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Sasanka
» narozeniny
Katies [16], Wyrez [15], snehurka [14], cik [11], Dali [11], kdyztocitim [10], Dickens [7], [5], lucidsubstance [3], NeuroSoul [1]
» řekli o sobě
veronika řekla o Liss Durman :
liss..rozumime si, vzdycky se ti snazim komentem neco sdelit, ale asi ne vzdycky se mi to podari..co bych ti chtela rict je to, ze sem rada, ze te znam-neznam a jestli si v ty plzni, tak se koukej nekdy ozvat...:)...libi se mi, jak si uprimna a stojis si za tim svym..
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku