Co se nedozvíš v Zeměploše...
přidáno 12.05.2013
hodnoceno 8
čteno 1008(14)
posláno 0
Když dáte vejce káněte pod slepici, káně si bude myslet, že je slepice. Důkaz je v knize Carpe Jugulum. Tak mě napadlo, co když někdo z nás je mimozemšťan, kterého jako malého podstrčili k mamince do bříška pomocí složitého chirurgického zákroku? Možné to je. A teď si představte, kdyby se z vás v určitém věku stala slintající zelená obluda. Protože jste mimozemšťan. A přiletěla by si pro vás blikající létající poklička. A odvezla by vás černou dírou do jiného vesmíru.
přidáno 11.06.2013 - 12:24
To není deníkový! To je boží! :D
přidáno 13.05.2013 - 11:55
geek: Vousy mu určitě nerostly. Růst dalšího ochlupení na těle stimuluje testosteron ( http://cs.wikipedia.org/wiki/Testosteron ), který se vylučuje ve varlatech, která byla v tomto případě odstraněna také. Jedním z důvodů těch psychických problémů bylo pravděpodobně to, že se ten člověk v pubertě vyvíjel, ale ani jako muž ani jako žena ani nezůstal dítětem - prostě jako mimozemšťan. Těžko říct, jak vlastně vypadal. A takovým lidem se ve společnosti ostatních ("normálních") žije těžko.
přidáno 13.05.2013 - 07:37
Devils_PIMP: Ty. vis, co je co, ale ony to neví. A mimozemstani by vypadali jako my jen do urciteho veku, pak by se zmenili.
přidáno 13.05.2013 - 07:34
Davidsoft: Ten experiment je docela zajímavý, ale co by delali, az by mu zacaly rust vousy? Já na blikající létající poklicky verím. Nejdou mi hacky, jsem na mobilu.
přidáno 12.05.2013 - 20:16
Ted me jeste napada ze kdyz vées husu a podstrcis tomu slepici - tak Husa nejak vypada a Slepice nejak vypada - i kdyby si stokrat slepice myslela ze je husa - ja vim ze je slepice nebot splnuje fyzicke i dalsi dukazy toho ze je - podle tve teorie by musely byt mimozemstane stejne vypadajici jako my nebo umet hodne slusne zachazet zps geny coz by se - ale stejne by se tato odchylka prokazala na sroubovici :)
přidáno 12.05.2013 - 16:07
Zajímavý nápad. Někde jsem četl o experimentu, kdy čerstvě narozenému muži amputovali penis i s varlaty a vychovali jej jako dívku. Dětství prožil(a) bez problémů, ale v pubertě měl(a) psychické problémy a nakonec, myslím, spáchal(a) sebevraždu. Toto je zřejmě něco podobného.

Na blikající létající pokličky nevěřím.
přidáno 12.05.2013 - 14:08
Devils_PIMP: Jo, to asi jo, díky.
přidáno 12.05.2013 - 13:21
Hezký ale zralý na deník - viz sloupec v levo "vložit zápisek do deníku"

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
mimozemšťan? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Bezejmenné blbosti
Předchozí dílo autora : konec

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku