I tím je mi samota. E
přidáno 06.02.2008
hodnoceno 5
čteno 1581(23)
posláno 0
Znáte ten pocit, když se něco stane a vy cítíte, že jste sami? Že nemáte ke komu přijít, s kým se poradit, koho vzít za ruku a koho políbit? Nenajdete nikoho, kdo by Vám mohl pomoct a cítíte, že padáte do tmy? Tak se cítím dosud celý svůj relativně krátký život. Podvědomě vyhledávám samotu a přemýšlím o tom, co jsem udělal. Co jsem udělal špatně a kde byla chyba. Straním se ostatních, protože když jsem sám, tak najednou všechno dává smysl. Všechno je jednodušší a zcela jasné.

Musím přiznat, že až do mých šestnácti let to bylo až enormní. Nedělalo mi problém mluvit s lidmi, ale nejspokojenější jsem byl o samotě. Tak se mi nejlepším přítelem stala kniha a svět kolem mě se mi najednou zdál chudší a nezajímavý. Jak by se mohl vyrovnat věcem, o kterých jsem četl? Jak by mě mohl zajímat, když věci, po kterých jsem tehdy toužil, jsem nikdy nemohl dostat? A tak se stalo, že jsem léta, kdy ostatní prožívali první lásky a dávali si první stydlivé polibky, strávil nad knihami. Nyní nevím, co si myslet.
Četbou jsem si vydobyl jisté znalosti; přátelé, co nyní mám, říkají, že jsem moudrý, čímž vždy vyvolají můj úsměv, protože vím, že k moudrosti mám daleko. Ale k čemu mi jsou vědomosti a moudrost, když nyní jsem o samotě. Láska, co jsem poznal, byla krutá a neměla slitování, ale nemohla za to. Já prostě nevěděl, co dělat, co nedělat, co říkat... a kdy mlčet. Šťastná láska je něčím, co můžu pozorovat a obdivovat u svých přátel, ale mně se nikdy nedotkla. Nikdy jsem nepocítil polibek. Nelituji se, neboť to postrádá smyslu. Mám vědomosti, jsem sám a ptám se Vás, je-li má cesta správná.

E
přidáno 28.07.2013 - 23:45
těžce pravdivý nadpis a podtitul
přidáno 25.06.2009 - 09:22
dlouho jsem tvá díla nečetla... snad bych ti dříve řekla, že vše jednou třeba přebolí.... dnes.. to vím... i nemožné se stává možným... věř, a otevři své srdce, třeba se jednou neznámý hlas kdesi na kolejích zeptá.... =)
přidáno 16.02.2008 - 21:18
Samota je nejkrutějším společníkem a zároveň nejhojivějším balzámem ... Nevím, jestli je tvoje cesta správná, ale určitě díky ní získáš mnoho cenného, co už nikdy neztratíš :)
přidáno 10.02.2008 - 09:38
Poznáme ten pocit, ked sa nieco stane a zrazu cítime tú samotu.
přidáno 06.02.2008 - 19:38
Já nevím, dá-li se takováto upřímná úvaha až zpověď, vůbec hodnotit...body či procenty. Hodnotím tedy upřímnost a styl. A můj názor je: Je to tvá cesta a proto je správná a měj ji rád! Myslím si, že smysl tvé cesty své ovoce teprve vydá... a bude plné vitaminů:-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Mé prokletí, Mé požehnání : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Příliš mnoho příběhů
Předchozí dílo autora : Jsi jako zima

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku