přidáno 29.04.2013
hodnoceno 9
čteno 948(14)
posláno 0
Nenávidím tyhle puberťátské dívčí stavy, kdy nevím jestli jsem šťastná nebo ne. Člověk nic nenadělá. Někdy mám pocit, že konečně uvidím svět, tak jak chci, ale to jsem se narodila trochu v blbé době, narodit se tak... no o tak... no do doby, kdy se lidi měli rádi, navzájem si pomáhali a manželství bylo opravdu nerozdělitelné. Přiznám se, nejvíc se mi líbí z toho ta práce na polích. Jsem asi blázen, ale vždycky jsem si to přála. Určitě bych mluvila jinak, kdybych to dělat musela, ale chci "běhat bosky po polích". Mmmm... jsem možná nerozumný malý fagan. Možná? Určitě.

Nenávidím dnešní svět. Kdyby se dal zrušit, tak to udělám, okamžitě, ale jediné, co bych vymazala jsou lidé a to, co stvořili. Fuj.

Jo, přiznávám... chtěla bych nás všechny zničit. A hlavně sebe.


přidáno 14.06.2014 - 10:02
Doba, kdy se měli lidé rádi a pomáhali si,... ale na to není potřeba doba, na to stačí jen lidé, kteří se mají rádi a pomáhají si a žádná reklama ani hezké, podplacené dívky rozdávající letáky je nepřesvědčí, že lepší je být každý sám a že budou s nejmodernějším tabletem šťastnější než spolu nebo že mít peníze na ten tablet je nejdůležitější. Na druhou stranu uznávám, že dnes je takových lidí poměrně málo.
přidáno 11.05.2013 - 17:01
No, občas mívám podobné stavy (ne s tím ničením), ale s tím zemědělstvím. Tedy, u mě jde víc o touhu po kontaktu s tím nejzákladnějším, s tím, čím lidstvo začínalo a bez čeho nemůže být. Kdyby zmizeli všichni manažeři, finanční poradci, spekulanti, politici, hlady nepomřem, kdyby ti, který makají, aby vypěstolali trochu zrní, tak zaručeně :-). Takže, pro běhání bosky jsem, pro ničení lidí ne. Oni jako skupina nejsou nic moc, ale jako jednotlici je většina fajn. Jinak text se mi líbí, zbytečně to nerozpitváváš a přitom to dává smysl :-).
přidáno 09.05.2013 - 10:57
Vladan: To beru jako samozřejmost.
přidáno 07.05.2013 - 10:58
Třeba z té myšlenk někdy vyrosteš :-))
přidáno 30.04.2013 - 17:06
Takže pro nás ostatní je to zcela zbytečný výkřik?
přidáno 30.04.2013 - 16:56
Zorik: Ty, pro které je to určené, to pochopí. Promiňte.
přidáno 30.04.2013 - 13:11
Ok, jaká je tedy ta myšlenka?
přidáno 30.04.2013 - 12:32
Zorik: Nepopil jste moji myšlenku.
přidáno 30.04.2013 - 12:29
Praci na polích dělat můžeš, ale obávám se, že si to idealizuješ..;-)

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Slyšíš ten zpěv ptáků? : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Trocha smrti
Předchozí dílo autora : Pohled koule

»jméno
»heslo
registrace
» nováčci
Ellisabeth
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
dvakredencedekadence řekla o NoWiš :
jednou si zapálil ksicht, když se snažil hecnout vypití zapálenýho něčeho, co mělo přes 70% a když jsem to sfoukla, chutnalo to trochu jako karamel. prý se to pije brčkem, kámo! tak jsem ho uhasila. prasák, herečka a často mě překvapuje, jak produktivní vlastně je. člověk by to do něj ani neřekl. nejen, že má nulový morální zásady, ale dokáže si to ospravedlnit tak, že to dává smysl. nevím přesně na co má talent, ale má ho. mám tě ráda, bratře.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku