Reakce na debatu v PČR o úrovni školství a mírné nacionalistické zapletení se.
přidáno 23.04.2013
hodnoceno 1
čteno 863(9)
posláno 0
0. ) Odpusťte chybí tu úvod, nesnáším totiž dlouhé úvody a stejně je nikdy nečtu.
1.) TROCHA SOCIOLOGIE
Systém je nepružný, státu ať vládnou ti zkušení, co jen tak něco nepokazí, tak úctu k nim mám, ať slyším o nich cokoliv, ale je-li trh o soutěži, musí být i stát pružný tak, jako trh sám. Jak má stát zasahovat je jasné, udržovat morálku, kulturu... Ale ať zasahuje prostřednictvím mladších, protože oni znají nové technologie lépe než ti, kteří vládnou, obzvláště v době, kdy se rok od roku mění veškeré nauky a poznání. Oni dokáží pružněji a účinněji působit na stejně staré spoluobčany, protože ví, čím působit, co je ovlivňuje, pokud si to tedy dokáží uvědomovat. Společnost utváří lidi, a je nesmyslné házet vinu na jiné, když každý nese vinu i následek, řešit musí každý své okolí. Ne leností, ale slovy a činy. A proč má stát podporovat kulturu, protože bez kultury nebude a měl-li vývoj smysl, ztratí ho a budeme jako zvířata.
Já vím co se mi líbí a vím co se líbí mým vrstevníkům, myslím si, že vím co je ovlivňuje a myslím si, že vím, čím jsem ovlivňován já a říkám, nemyslím si, že mě někdo dokáže vychovat více, než právě spolužáci, než třída vychovávaná ne rodiči, učiteli, ale sama sebou, až pak se z třídy stanou rodiče, předpovídejme jejich dětem ještě menší ovlivněnost rodiči a učiteli. Díky tomu, že se veškeré vyhledávání (hovořím-li o internetu, jenž je prakticky jediným dnes existujícím rozvíjejícím se médiem) dnes uzpůsobuje řadovým uživatelům, oni ho přijímají lépe a jsou jím manipulováni ještě daleko více. Tak se ten, kdo se jednou začne zajímat o určitou věc, jen velmi těžko zase přeřadí do jiných zájmových skupin, a to nám dělá nekalosti ve slušném státu. Necelistvost, tedy rozbroje. Z rivality plyne snaha zaujmout každého, kdo by se dal přilákat na spřátelenou stranu. Ze snahy zaujmout plynou módní výstřelky, ale i jiné nekulturní, nevhodné a nemorální věci, ty pak vychovávají, protože jsou ve městě vidět daleko více než rodiče. Jsou zajímavější a rodič, který je posunut o 20, v dnešní době i 30 let, neví, jak se bránit. No ono se snad ani nijak bránit nejde, necháme-li dítě v takové společnosti.
2.) TROCHA DĚJIN A NACIONALISMU :)
Člověk je společenský tvor, ne však tvor multikulturní, alespoň ne jako Čech v Čechách, myslím si, že my nejsme Američané. My nejsme Germáni, kteří nikdy nehleděli na čistotu krve, nemluvím-li o Hitlerovi. Vždy vzali toho, kdo bojoval a nimi už ve starověku. My jsme Češi, kteří přišli do země Germány opuštěné a kteří je odtud vždy, když se chtěli vrátit, vyháněli. Nebudeme-li Češi, budeme za chvíli Němci, Vietnamci, Cikáni... Budeme Američané, neexistující smyšlený národ skládající se z Indiánů, Číňanů, Britů, Španělů, Francouzů, Italů a nevím čeho ještě. Jistě, že žádný národ o sobě nemůže tvrdit, že je čistý, to je nacismus, ale žádný národ nemůže pohlcovat jiný, to je snad nacismus také.
3.) NARÁŽKA NA SVOU ÚVAHU
Krásně jihočesky: A to mam prej bejt matyk :D
Krásně česky: A to mám prý být matematik.
Za chyby v textu se omlouvám.
přidáno 23.04.2013 - 19:58
Tomu říkám slovo do diskuze!
Matematik

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Reakce na debatu v PČR o úrovni školství : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Jak jsem nezachránil kalhoty.

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku