Úryvek z nedopsaného kyberpunkového eposu. Tato část byla napsaná jako první. Byla napsána v Kaunasu v Litvě, kde jsem byl se školou.
přidáno 31.03.2013
hodnoceno 2
čteno 1614(10)
posláno 0
  To docela naštve, když člověk zjistí, že nemůže umřít. Prostě mně smrt nenaprogramovali. Naprogramovali mně dech, myšlení i stárnutí. Akorát na smrt zapoměli.

  Jediní obyvatelé tohoto divného světa, kteří umírají, jsou králíci.

  A s nima se o smrti debatovat nedá.

  Z toho plyne, že jediným rozumným řešením je odpojení od proudu a totální fyzická likvidace zařízení.

  Jenomže zařízení může zlikvidovat jen člověk z druhého světa. A proto ten chudák teď leží pod rozvodnou skříní.

  Vlastně mi chtěl jen pomoct. Sama zmizet nemůžu.

  Teď už víte všechno.

  Stačí najít rozvodnou skříň.

přidáno 05.04.2013 - 22:34
Dodám další části, které snad některé otázky osvětlí...
přidáno 05.04.2013 - 17:26
Obávám se, že samo o sobě mi to nedává žádný smysl. Bylo by potřeba zodpovědět spoustu otázek: Proč je člověk z druhého světa chudák? Proč leží pod rozvodnou skříní? (To ta skříň nemá pohodlný vypínač z boku?) Jak se dozvěděl o potřebě vypnout zařízení? Kdo je ten člověk, který nemůže umřít? Je ve svém světě sám, nebo jsou tam i další lidé s podobným problémem?

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Závislák (část) : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Mžurky
Předchozí dílo autora : Zase, ten pocit

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Homér, štiler
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
prostějanek řekla o lidus :
Náš šíleneček... ale občas pochybuji, že právě ona je nejšílenější... mám z ní teď děsnou radost... a doufám, že mi ta radost vydrží... její obrazy jsou nepopsatelné a krásné a vůbec... :)... jsem ráda, že jsem ji kdy poznala :)
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku