..bolest na odchodu
přidáno 22.02.2013
hodnoceno 10
čteno 944(13)
posláno 0
Vždy když bolest trvá déle než je zdrávo,

stává se, že odezní.

Což nám sice uleví,

ale znamená to rány zahojené..

přidáno 24.02.2013 - 11:17
Makyna: Však nakonec zjistíš, že je to bez něj mnohem lepší. :-))
přidáno 24.02.2013 - 11:12
Viviana Mori: ano Viv, s tímto mužem již nejsem, byť to znamenalo zahodit toho spousty pěkného + jakousi polovinu duše, kde je teď tak trochu prázdno, máte pravdu. To hezké má vždy převažovat :) děkuji
přidáno 24.02.2013 - 10:53
Jednou jsem tu publikla báseň, která byla také o vztahu, který mi ubližoval a taron mi tenkrát pod to napsala "dobře si rozmysli vztah s tímto mužem".
Já bych ti zkusila poradit to samé. Pokud se v lásce víc ubližuje než dává radosti a dobrého pocitu, je něco hodně, hodně špatně. :-)) No budu ti přát hodně štěstí a těším se na tvá další a další dílka.
přidáno 24.02.2013 - 10:49
Viviana Mori: beru tvůj názor. Možná i já v tom mám kapičku zmatek. Jen vím, že když si s přítelem ubližujeme již tak dlouho, ztratilo to kouzlo a člověk neustále otevírá rány. :)
přidáno 24.02.2013 - 10:46
Možná chápu, co jsi chtěla říct, i když s tím moc nesouhlasím, dle mě je to špatná věc, která snad ani nestojí za ten citát, sama jsem něco podobného zažila a proto se mi to hnusí... Na mne je to možná moc zašmodrchané, ten konec nebude pro všechny pochopitelný, myslím. Jinak... "ne tak silná láska" - to neexistuje, láska buď je a nebo není. Ale jo, když ti někdo ubližuje, tak mizí. Ale je to kolikrát moc dlouhá doba, než si člověk uvědomí, že s tím druhým se vzdal plnohodnotného života. Někdy se musíme rozloučit s tím vším a zachránit se.
přidáno 24.02.2013 - 10:19
ŽblaBuňka: ngc 6334: taron: Vladan: pravé poselství tkví v tom, - když vás někdo trápí příliš dlouho (třeba i zbytečně), za čas vás to přestane bolet. Což člověku uleví, ale znamená to ,,rány zahojené,, - třeba již ne tak silnou lásku, nebo něčeho konec, i emoce se mohou ztratit.. všem děkuji za čas :)
přidáno 23.02.2013 - 18:27
rány se zahojí, jizvy zůstávají
přidáno 23.02.2013 - 16:48
Nevím, jak jsi to myslela, ale mě by se buď na konci líbil otazník, nebo "NEznamená to..."
přidáno 23.02.2013 - 10:09
každého z nás bolí něco jiného a jinak ... většina ran se nakonec zahojí...:)) Jsem ráda, že je to pro tebe lepší :)
přidáno 23.02.2013 - 06:54
..snad ano, některé bolesti se zahojí; jiná, která hluboko se vryje, zůstává v srdci skryta napořád.. což ale neznamená, že bychom se měli přestat radovat ze života :-) ..

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
..za ruku s emocemi : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Ztráty
Předchozí dílo autora : Ročním obdobím

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Daisy Moore, štiler
» narozeniny
basak.venda [14], Sluníčková [3]
» řekli o sobě
Martin Patřičný řekl o (ne)známá_firma :
Před pár lety literatura přežila i svůj šílený nadbytek, těch, kdo píší, začalo být víc, než těch kdo čtou…ale – došlo k něčemu jinému: Tak dlouho se čekalo, že knihu zlikviduje televize, že knihy a čtení změní čtečky a audioknihy, o internetu nemluvě. Ale njestalo se to. Co se stalo doopravdy? Proměna je v tom, že vyhrály ženy. A vůbec nejde a nešlo o nějaké zápolení či o vítězství. Prostě jen daleko víc žen než mužů kupuje knihy, daleko víc žen čte a dnes myslím že i víc žen píše. Ženy zkrátka převzaly žezlo i otěže literatury a muži se sami odsunuli na vedlejší kolej, mimo mísu. Co všechno se muselo stát a stalo se od těch časů, kdy muži psali skoro všechny knihy a stvořili i všechny ženské postavy, o tom mám pár poznámek pod článkem. Literatura, královna kniha, byla vždycky něčím a nějak „ohrožená“. Teď tedy odkládá brnění a obléká košilku a sukni. Proměna literatury začíná. Co přinese, bůh suď. Nebo spíš bohyně?
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku