Nevím, kam nejlíp zařadit... je to básnička s vyznáním, zklamáním, ale i ze života... a možná by se dalo najít toho víc.. Je to totiž i blízko komunitě, která hazarduje s anorexií...
přidáno 12.02.2013
hodnoceno 29
čteno 1462(22)
posláno 0
Vzdávám se jídla, vzdávám se lásky,
Vyhladovím se do lehké krásky.
Vzdávám se kalorií, vzdávám se citů
Chci být jako víla, z lístečků z květů.

Vzdávám se bolestí, vzdávám se Tebe
Chci být jako éter, dotknout se nebe.
Vzdávám se lenosti, vzdávám se objetí
Chci se stát vílou, křehkou k dojetí.

Vzdávám se síly, vzdávám se snů
Které barví šedivost mých dnů.
Vzdávám se iluzí, vzdávám se dechu
Vracím se zpět k pro-ana cechu!
přidáno 27.09.2014 - 13:39
páni, v březnu už jsem sem ani nechodila
přidáno 15.03.2013 - 12:36
Místy rozladěná, ale celkově pěkná :-)
přidáno 14.03.2013 - 11:36
Lásky/krásky to mně vůbec neruší. Ani objetí/dojetí. S rytmem je to slabší. Ale to se dá časem doladit, pokud nepovažuješ to, co napíšeš(tak jako někteří jiní) za své dítě, kterému by ublížila pozitivní změna.
přidáno 12.03.2013 - 11:12
Severak: Jo to existuje, bohužel já mezi ty šťastlivce nepatřím. Já patřím mezi osoby, jež sežerou normální teplej oběd a přiberou tři kila. Ale tu černou díru v žaludku znam.

S tímhle nebojuju, není s čím, jsem stále na jedné váze a můžu nežrat a megalomansky cvičit jak chci, stejně mi váha ukáže to stejné číslo.

O rady žádné nestojím, mám už radilů, kteří ani nevědí, oč vlastně jde, plný zuby. ;3
přidáno 12.03.2013 - 01:16
Emilly Poison: já to nemůžu chápat. Já mám po tátovi hubenej gen (tahle věc opravdu existuje) a černou díru v žaludku....

Popravdě řečeno mě holky hubnoucí kamsi mimo rozumná (čti pro zdravý život udržitelná) měřítka jistým způsobem děsí.

Pokud s tím bojuješ tak držím palce...

Moudrou radu ale žádnou dávat nebudu, protože už je na to moc pozdě večer/brzo ráno....
přidáno 12.03.2013 - 00:35
Milý Devilsi, zkus se na toto dílo nedívat, jako na dílo. Vzhledem k tomu, o čem ta básnička je, je tenká obálka pěkná hovadina. Navíc to zní hrozně a já nenávidím, když rýmy nesouzní a neplynou hladce. Ale vlastně nevím, proč se tady jako kripl neustále dokola ospravedlňuju, nebo něco vysvětluju. Holt tu básničku smáznu a kašlu na to! -.-

Severak: Kdo neprožije, nepochopí! Taky jsem je kdysi nechápala... pak jsem ztloustla a okolí mi dalo najevo, že je to nepřijatelné. Że JÁ jsem nepřijatelná. A tak to všechno začalo.... Teď už je mi jedno, komu na mě záleží, nebo ne, mě už jde jen o to, abych se dostala do kalhot.
přidáno 06.03.2013 - 00:56
Tak co mi vadi je lasky krasky - vim na to se tezko rymuje - stejne jako na tebe zkus "pulrym" tzn. nerymovat na min posledni tri ale na posledni dve + podarili se ti to na jedno pred treiim
Tzn
Vzdávám se jídla, vzdávám se lásky,
Vyhladovím se do tenké obálky
sice to uz nebude tak pevne ale jiste splavnejsi
Mas to skvele vyuzito v nasledujicim dvojversi
Za tebe - nebe bych "strilel"
Druhe co mi vasi je kdyz se casto opakuji vyrazy - i kdyz tady vy se to dalo spolknout. - howgh
přidáno 06.03.2013 - 00:04
Znepokojivé téma. Znám asi dvě holky které s timhle měly/mají problém. Taky znám holku, která byla/je modelka, a ač hubená od přírody, tak hubla dál. Nechápu to, a proto mě to asi tak znepokojuje....
přidáno 05.03.2013 - 18:42
Emilly Poison: A vida, další skromnost :D Nech si říci :)
přidáno 05.03.2013 - 18:41
Tajemný: To není skromnost, to je střízlivý pohled na věc. ;)
přidáno 05.03.2013 - 18:36
Emilly Poison: Skromnost je hezká věc, ale v pravdu přeci věz. - svůj názor nezměním :)
přidáno 05.03.2013 - 18:33
Tajemný: Milý Tajemný, s tím talentem bych to nepřeháněla. Něco tam je, to uznávám. Ale 'veliký talent' to není. To už bych spíš věřila ve starobylé ponožky zapadané sněhem, než v můj velký talent. :)
přidáno 05.03.2013 - 18:27
Báseň nádherná ! Pokračuj, máš veliký talent...
Co bych mohl vytknout tak mi tam nějak nesedí: ,,z lístečků z květů"
Ty dvě z a z jsou jen neobvyklá asi a zní mi to jen zvláštně.

Jinak palec nahoru ! :)
přidáno 26.02.2013 - 21:35
Docela zajímavě uchopené téma. Já vím už to tady proběhlo několikrát tma rýmy. Já myslím, že to tomu dodává trošku na mrazivosti. Vem si, že by to byla říkanka z úst nějaké desetileté holčičky. To by bylo něco. Radši si to ani nepředstavuji jak by to bylo strašidelné.
S melodií jsi mne potěšila, neboť já rytmus rád. :) (Rytmuse ne ale rytmus jo :D)
Každopádně poučení rada pro příště pěkné rýmy se dají tvořit i z neobvyklých kombinací slov, neb čeština je krásný jazyk. ;)
přidáno 26.02.2013 - 16:51
Rýmy sem, rýmy tam, pochybuju, že by se sem hodilo něco složitýho..
přidáno 26.02.2013 - 16:44
Až na pár rýmů, které jsou hodně profláklé je to pecka :)
přidáno 19.02.2013 - 06:00
ŽblaBuňka: ^^
přidáno 19.02.2013 - 05:59
alexis: Klišé sem, klišé tam a co má být? Je to prostě jen odraz duše a né nějaký "mistrovský" dílo plný předimenzovaných obratů, ve kterejch se nikdo nevyzná.
přidáno 13.02.2013 - 14:14
... máš můj úsměv, a klidně si piš tou svojí člověčinou. ;o))))))))
přidáno 12.02.2013 - 21:52
Devils_PIMP tím nejspíš myslel, že ty rýmy jsou tak trochu...jak to říct...no prostě klišé...
přidáno 12.02.2013 - 21:50
taron: Souhlasím. Nevím, co je to za výmysl, že někdo, kdo náhodou píše déle, než jeho kolega, je ten 'lepší' a kolega ten 'packal'. Oba můžou splodit jak bestseller, tak sranec jako ranec.
Ale tou profesionalitou jsem spíš měla na mysli přístup ostatních autorů k nováčkovi. Na Saspi na mě hned virtuálně ječeli, protože jsem byla drzá (v překladu, nebála se být/bít sama za sebe) :D
přidáno 12.02.2013 - 21:44
Chronoss: U mě to není o barbínovství, opravdu ne. Prezentuju se do Scene stylu a ten má do barbíny daleko, ale taky to není proto, že všechny Scene jsou vyhublinky. Je to v něčem jiném, v něčem, co jsem potkala před třemi roky a pořád se mě to nepustilo. Na druhou stranu, jak praví tato báseň, díky Ní mě nic netrápí. Leda vlastní stehna.
Čímž se dostávám k tomu, že je to ze současnosti a týče se to jednoho nejmenovaného, který mne pobláznil hlavu, srdce a mysl... a pak jsem zjistila, že je zadán a i kdyby nebyl, já na něho mít nikdy nebudu. Ana mi pomáhá se od toho odpoutat.
No, na Saspi mi nadávali, že nejsem na blogu, takže asi už nebudu více plácat nesmysle.
Jinak jsem ráda, že se dílko líbilo.
přidáno 12.02.2013 - 21:19
Emilly Poison: Já bych řekla, že ani ten největší profík není profík...protože v tom případě jsme profíci všichni :)))

ani uznávaný básník nemusí a třebas ani nemá právo kritizovat ty níže "položené" ....možná jen povzbuzovat....na to má právo za každého počasí :)))))
Vítej:)
přidáno 12.02.2013 - 16:18
mnooo...hmm....mě se líbí plynulost a neb jsem meziřádkový čtenář ,tak prdím na tvar,pokud to co píšeš je současnost ,tak mě to boí stejně s tebou,je zvláštní jak moc hezkých holek dnesky ujíždí na podivném barbínovství,vzdavat se snů je to nejstrašnější co muže člověk udělat neb bez snů a lásky ,jsme jen zombíkové čekající až se rozloží tělo :) pravdou je že zde jsou i hodně dobří autoři a myslím že nikdo z nás nechce cenu z literaturu :) rad si od tebe přečtu tvůj další počin a hlavu nevěš je čs kdy přichází změna k lepšímu pro ty kdož jsou připrveni nebojí se riskovat neůspěch :)
přidáno 12.02.2013 - 14:15
Emilly Poison: Tady jsou lidi milí, to je pravda. Ale saspi je ještě slabý čajík, oproti jiným. Profesionalitu bych tady nikde moc nehledala, ale příjemné chvíle se tu určitě dají strávit a i dobrá poezie se tu najde. :-)
přidáno 12.02.2013 - 13:33
Devils_PIMP: Tak trochu nechápu, co se ti nezdá, zkus to trochu rozšířit. Z toho cos napsal, fakt nevyčtu, co je na tom špatně.
Ale jinak děkuji.
přidáno 12.02.2013 - 13:31
Viviana Mori: Jiné než pofidérní (jednoduché) rýmy by k takovéhle básničce dle mě ani nešly. Navíc jsem to psala s bolestí srdce, hlavy, duše a nosní přepážky. A hle, jakmile jsem se zasoustředila na jiné věci, bolesti zmizely. Jen ta přepážka tedy ještě zlobí..
Jinak, já taky doufám, že tu vydržím, zatím to tu vypadá tak nějak... profesionálněji, než na Saspi. Alespoň doufám. Nechci pomlouvat, ale Saspi, ačkoliv to má být amatérský literární server, valná většina uživatelů si tam dost hraje na děsný spisovatelský mágy... a přitom často přidávají mnohem větší srance, než jsem tam v dobách své puberty cpala já.
přidáno 12.02.2013 - 12:49
Nebe-tebe???
Objetí - dojetí

No ale melodie plyne hezky to jako jooo
:)
Vitej nam
přidáno 12.02.2013 - 12:42
Vítej, tvá přítomnost mne tu mile překvapila, tak doufám, že tu vydržíš! :-)
Tuhle básničku jsem četla už na facu. Moc nevím, co na ní říct, to téma je smutné a moc těžce se podporuje, ale dobře to chápu. Když budu rýpal, možná bych měla výtku k těm "jako", spíš bych nechala jen "chci být jak", s tím jako se mi to zdá kostrbatější, ale v tomhle počasí se cokoliv těžce hodnotí. Rýmy lehce pofidérní.
No jsem zvědavá i na další. :-) A nevzdávej se!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
Vzdávám se : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Jako Hide...

»jméno
»heslo
registrace
» autoři online
Sasanka
» narozeniny
Zdendulinka [15], Pjpajkis [15], Rigor Mortis [13], MACHAJDA [13], mannaz [11], Loreley [11], misháá [10], Daisy Moore [9], gajda [6], Putri [3], VykladacKaret [1], J.Rose [1]
» řekli o sobě
Singularis řekla o casa.de.locos :
Velmi inteligentní osoba se širokým rozhledem. Její tvorba je postupně ovlivňována různými literárními (i neliterárními) inspiracemi. Dnes je (k mé radosti :-) ) cílem její tvorby sdělení.
TOPlist

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku