Metapohádka - šablona definující celkem širokou třídu klasických pohádek o princi, zachránivším princeznu před drakem.
přidáno 07.02.2013
hodnoceno 5
čteno 3084(15)
posláno 0
Existenciální kontradikce v minulém čase (pozn. - bylo nebylo). Geografická specifikace polohy království obvykle zahrnující množství hor a řek, případně lesů. Představení monarchy zmíněného království. Seznámení s dcerou monarchy (princeznou).

Příchod zlého draka do království. Únos princezny přišedším drakem. Muka pro celé království. Nabídka půlky království a ruky princezny tomu, kdo ji osvobodí.

Příchod urozených rytířů a jejich neúspěšný pokus princeznu osvobodit. Příchod neurozeného a nezkušeného, ale statečného mladíka a jeho úspěšný pokus o osvobození princezny.

Velká oslava na počest princezny a jejího osvoboditele. Jejich svatba. Maximální extrapolace jejich šťastného společného života. (Pozn. - A žili spolu šťastně až do smrti.)

přidáno 28.03.2015 - 11:20
Amelie M.: Mám radost, že tě to pobavilo. :)

Inspirovala mě geniální píseň (či snad "metapíseň") Title of the Song: http://www.youtube.com/watch?v=734wnHnnNR4 Mě napadlo jen to, že by se to dalo použít k popsání tohoto druhu pohádek, z nichž se už prakticky stalo klišé.

Pokud chceš pochopit pojem 'metapohádka', přečti si úvod tohoto článku: http://cs.wikipedia.org/w/index.php?title=Metadata&oldid=1217291
9
(metapohádka má k pohádce analogický vztah jako metadata k datům).

Děkuji za pochvalu. :))
přidáno 27.03.2015 - 23:05
to je jak osnova na slohovku :D vůbec nevím, co je metapohádka.. ale chlámu se tu, jak malá.. :D

ty musíš být děsná "bedna", když dáš toto dohromady :))) máš fakt zajímavý věci :-))
přidáno 21.12.2014 - 15:38
Inugirl: Děkuji. :-)
přidáno 21.12.2014 - 15:32
Dobrá šablona:-)))
přidáno 07.02.2013 - 13:45
:D tak tohle je bombasticky napad - gratuluji! Velmi me zaujal!

Pokud chcete vložit komentář, musíte se přihlásit.
O princezně a drakovi : trvalý odkaz | tisk | RSS komentářů | podobná díla

Následující dílo autora : Nedobrý angličtin
Předchozí dílo autora : Ester Krejčí S01E05: Fabulace Schrödingerovy kočky

Chat ¬

- skrýt/zobrazit chat -


Poslední aktivity ¬


Nejčastěji komentující
v minulém měsíci ¬

A B C


Tapety na plochu ¬


Wallpapers

Wallpapers



Apple MacBook

Na skvělém Macbooku vám půjde skládání básní pěkně od ruky.

Ostružina

Zábavný blog plný fotek nejen o bydlení, dekoracích, zahradě.

© 2007 - 2024 psanci.cz || || Básně | Povídky | Webdesign & Programming || PREMIUM účet za povídku